straks komt mamas bezoek alvast voor der birthday 2 vriendinnen van der, en daarna ga ik even een bh kopen en een nieuwe bikini met me mama Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
straks komt mamas bezoek alvast voor der birthday 2 vriendinnen van der, en daarna ga ik even een bh kopen en een nieuwe bikini met me mama EllaBellaah schreef:@Suus; Maar je gaat 'stippelkont' toch na de zomer weer doen?

Britt_Sisi schreef:suuus was het leuk? jammer dat ik niet mee kon
maar ik heb wel voor kamp 100 euro van me opie gekregen haha!
en ik was dus laatste 

?
hihi voor me slagen, Marlies Dekker (A) 
En toen was het ineens 2 broeken voor 100 euro(terwijl ik normaal ovegeveer dat per broek kwijt ben) en nu hebben ella en ik, per ongeluk, DEZELFDE XD
en we hebben allebei de licht bruin/beige achtige en ik heb nnog een grijze met roze, maar best subtiel
Marlous1991 schreef:Britt ik heb ook nieuwe bh'shihi voor me slagen, Marlies Dekker (A)
En toen liep ik in de paardenwinkel en toen kwam ik ella tegenEn toen was het ineens 2 broeken voor 100 euro(terwijl ik normaal ovegeveer dat per broek kwijt ben) en nu hebben ella en ik, per ongeluk, DEZELFDE XD
Marlous1991 schreef:van global met een ruitje en een soort leerachtig zitvlaken we hebben allebei de licht bruin/beige achtige en ik heb nnog een grijze met roze, maar best subtiel
![]()
en dan te bedenken dat ik voor een donkergrijze wilde gaan whahahahah