ik heb ook al zo'n hekel aan de super de boer, gewone merken hebben ze bijna niet (met dorpjes enzo dan haha) en de huismerken zijn echt niet te eten! en de helft is ook niet aangevuld, woon jij toevallig ook in buytenwegh?
Splinter
Geplaatst: 09-06-10 09:14
alles is over datum, of vóór de datum verloopt verrot,
Ik ga daar niet meer heen hji is nog duurder dan de appie
Maarrrr er komt daar een Jumbo! Dan ga ik wel weer terug
Jaa de Jumboo, vriendlief zegt dat ze Jumbo heel goed is, dus daar wacht ik ook met smart op (L) Trouwens jouw paardje loopt zo mooi, en beetje dansend
de Jumbo in Voorburg is top! Hoewel ik meestal naar AH ga, omdat ze daar de goeie salades hebben
Splinter
Geplaatst: 09-06-10 09:22
ook maisonette alleen dan blok 19
lekker dichtbij stal he vind ik echt relaxed!
Ladyson
Geplaatst: 09-06-10 09:23
Haha, dan woon jij nog dichterbij zelfs! Ja, tis 10 minuutjes fietsen voor me, en met de auto zijn we ontelbaar snel
Kimbaie
Geplaatst: 09-06-10 10:07
Splinter schreef:
alles is over datum, of vóór de datum verloopt verrot,
Grom.. dat had ik pas met de c1000 in segwaert. Had biefstukjes gekocht, kom thuis, doet pak open komt er toch een bedorven lucht op me af, daarbij was hij zo goed als zwart van binnen. Ik direct weer terug. Meisje van de slagerij rook het niet . Ze gaf me gelukkig wel twee nieuwe. Ik kwam op dat moment ook mijn zwager tegen en waarschuwde hem al, dat niet alles meer goed was. Hij eigenwijs, nam toch een paar voorverpakte garnalen.
Ik weer thuis, biefstuk zag er weer twijfelachtig uit. Toch maar gegeten en niet ziek geworden. Maar ze zaten echt op het randje. Zwager smste later die avond, dat zijn garnalen ook bedorven waren.
Het lijkt erop dat ze gewoon een vracht hebben gehad, waarvan de koeling het niet goed deed in de vrachtwagen ofzo. Maar vond het echt niet kunnen.
Lekker hoor, al die bedorven etenswaren... hadden wij laatst ook last van met gehakt van de C1000... voor ons voortaan ook gewoon Appie.. dan maar wat meer kwijt, maar iig wel goed eten..
Helloo iedereen.. Jullie gaan weer hard! Wat een klote weer steeds met die regen!! Tjelle was gister aan 1 kant pikzwart! Varkentje!
Ik haal altijd de boodschap bij de appie. Zo duur zijn ze niet hoor! En zeker niet als je let op de bonus. Slim boodschappen doen bij de appie en dan ben je voordelig uit! Maar ook bij de appie goed op de datum letten. Je komt altijd wel weer iets tegen, overal volgens mij!