Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gaat dat een beetje op je spiertjes zitten
spettertjuh schreef:Goedemorgen
Moest een hoop bijlezen zeg........ maar wel hele leuke foto's. Ben echt net een half uurtje wakker, niets voor mij zo laat wakker worden.
Hoop dat het niet te ernstig is met het been van Bizzie, arm paard. Het zit niet echt mee met hem geloof ik de laatste tijd.
Marley wordt echt al groot zeg.
Marion echt top dat je op Mandy hebt gereden gisteren. Jammer dat ik het niet gezien heb.
Mijn les met Blando ging echt heel goed, ben zo trots op hem na twee maanden geen zadel meer op zijn rug gehad te hebben was het gewoon opstappen en wegrijden alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.
Blando heeft een nieuwe verzorgster. Ze heet Debbie en we gaan het deze maand even proberen op proef. Ze wil voorlopig nog niet rijden en eerst proberen om een band op te bouwen met Blando en dat vind ik heel positief en is ook heel belangrijk voor hem.
Ben vanmiddag wat later op stal dan gewoonlijk omdat ik zo laat wakker was vanmorgen........ maar ook wel eens lekker
hihihihi
ach is goed voor de mens toch 
of een poging doen tot in elk geval hihihi lirote schreef:zo lekker gewerkt vanmorgen nu lekker bij komen met een bak koffie
en mijn spierpijn heb gister op drie verschillende paarden gehobbeld
op mijn leeftijdgaat dat een beetje op je spiertjes zitten
romeo was gister erg soepel en lil zoals gewoonlijk heel efrg braaf
ben er ook achter gekomen dat een fjordje wel heel erg lekker zit lijkt wel een luie stoel zo vlak
zo lekker weer naar stal en kijken of ik een tillift van mijn werk kan mee krijgen het is namelijk een hele klim om op romy te klimmen met spierpijn
Princesspres schreef:lirote schreef:zo lekker gewerkt vanmorgen nu lekker bij komen met een bak koffie
en mijn spierpijn heb gister op drie verschillende paarden gehobbeld
op mijn leeftijdgaat dat een beetje op je spiertjes zitten
romeo was gister erg soepel en lil zoals gewoonlijk heel efrg braaf
ben er ook achter gekomen dat een fjordje wel heel erg lekker zit lijkt wel een luie stoel zo vlak
zo lekker weer naar stal en kijken of ik een tillift van mijn werk kan mee krijgen het is namelijk een hele klim om op romy te klimmen met spierpijn
twee paracetamolletjes en hop rijden! maak je alles weer lekker los![]()
even door de zure appel heen
Binar schreef:mogguhamanda1980 schreef:Hi,
Even voor de duidelijkheid, cas is uit de groep gegaan en 1 x 1 dag na een week terug in de paddock toen zijn deken binnen was. . Dus hij is er niet steeds in en uit gegaan. Overigens werd hij op precies de zelfde manier opgejaagd als de weken ervoor. Het eerste half uur moesten ze allemaal weer even kijken wie cas ook weer was maar dat was echt heel snel weer rustig. Ik wil niet banketstaaf doen maar er zijn meer paarden geweest die een aantal dagen uit de paddock gehaald zijn en weer erin staan. Dat heeft bij de merries eerder positief gewerkt dan anders.
Sorry, maar als ze na half uur rustig staan, dan snap ik dus niet waarom je Cas er niet meer bij wilt hebben
Voordat je hem die week eruit hebt gehaald ging t ook gewoon goed in de groep
Chan, dat wordt vandaag weer rijden, ff die spierpijn eruit
maar goed, nu de badkamer aan het schilderen..en misschien vanaaf nog naar stal....
) amanda1980 schreef:Over een uurtje kan ik voor de laatste keer mijn Bo een aai over zijn bol geven. Moet ik afscheid gaan nemen van mijn lieve hond die me altijd zo trouw is geweest. Hij beschermde me en trooste me als ik verdriet had. Als ik eens niet zo vriendlijk voor hem was of even geen tijd had, vergaf hij me dat meteen. Kwam gelijk met een kwispelstaart een knuffel halen.
Mijn god wat doet dit pijn. Mijn trouwe viervoeter moet ik laten gaan maar in mijn hart blijf ik hem bij me dragen.
Nooit meer vrolijk begroet als ik thuis kom. Nooit meer die opdringerige neus onder me hand om aai waarbij alles uit je handen vliegt wat je beet hebt. Nooi meer spelen met zijn bal. Nooit meer vloeken omdat het weer eens regent en hij uit moet.
Kan alleen maar als een klein kind heel hard janken.
Lieve schat, bedankt voor alles, ik zal je missen
Marjo_Wystan schreef:dat begrijp ik ook niet echt... je moet het helemaal zelf weten of je je paard in een paddock doet hoor, alleen geef alsjeblieft de paarden niet de schuld dat cas niet buiten staat

amanda1980 schreef:Over een uurtje kan ik voor de laatste keer mijn Bo een aai over zijn bol geven. Moet ik afscheid gaan nemen van mijn lieve hond die me altijd zo trouw is geweest. Hij beschermde me en trooste me als ik verdriet had. Als ik eens niet zo vriendlijk voor hem was of even geen tijd had, vergaf hij me dat meteen. Kwam gelijk met een kwispelstaart een knuffel halen.
Mijn god wat doet dit pijn. Mijn trouwe viervoeter moet ik laten gaan maar in mijn hart blijf ik hem bij me dragen.
Nooit meer vrolijk begroet als ik thuis kom. Nooit meer die opdringerige neus onder me hand om aai waarbij alles uit je handen vliegt wat je beet hebt. Nooi meer spelen met zijn bal. Nooit meer vloeken omdat het weer eens regent en hij uit moet.
Kan alleen maar als een klein kind heel hard janken.
Lieve schat, bedankt voor alles, ik zal je missen
Princesspres schreef:zo aniet klinkt lekker!
Hoelang is het rijden vanuit rotterdam? Want ik ben onderweg!! Jummmiee
moet nu boodschappies doen van mijn vriendje![]()
of weet iemand toevallig tot hoelaat de c 1000 in delft open is? Xxx pres

trots op mn pony!!