Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nataschamarc

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:21

goede morgen allemaal.
wel leuk dat marley brutaal wordt.

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:22

heb een nieuwe pagina zie ik.
moet zo me paard doen.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:58

meer dan longeren kan ik hier niet.Nog steeds sneeuw en erger dat is een beetje gesmolten eergister en is dus nu meer ijs dan sneeuw.Blijft voorlopig ook zo,want zover ik nu kan zien krijgen we nog 2 weken vorst en sneeuw,wordt je echt vrolijk van pffffffffffff.
Maar goed zolang ik kan longeren bewegen ze in iedergeval goed.

Net hondjes met gevaar voor eigen beentjes en leven uitgelaten.Is 1 ijsbaan echt listig.

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 11:14

zo lekker gewerkt vanmorgen nu lekker bij komen met een bak koffie
en mijn spierpijn heb gister op drie verschillende paarden gehobbeld
op mijn leeftijd :) gaat dat een beetje op je spiertjes zitten
romeo was gister erg soepel en lil zoals gewoonlijk heel efrg braaf
ben er ook achter gekomen dat een fjordje wel heel erg lekker zit lijkt wel een luie stoel zo vlak
zo lekker weer naar stal en kijken of ik een tillift van mijn werk kan mee krijgen het is namelijk een hele klim om op romy te klimmen met spierpijn :)

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 11:17

lekker dan wilma maar komt wel goed met je spierpijn.

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 11:24

Goedemorgen

Moest een hoop bijlezen zeg........ maar wel hele leuke foto's. Ben echt net een half uurtje wakker, niets voor mij zo laat wakker worden.

Hoop dat het niet te ernstig is met het been van Bizzie, arm paard. Het zit niet echt mee met hem geloof ik de laatste tijd.
Marley wordt echt al groot zeg.

Marion echt top dat je op Mandy hebt gereden gisteren. Jammer dat ik het niet gezien heb.

Mijn les met Blando ging echt heel goed, ben zo trots op hem na twee maanden geen zadel meer op zijn rug gehad te hebben was het gewoon opstappen en wegrijden alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.

Blando heeft een nieuwe verzorgster. Ze heet Debbie en we gaan het deze maand even proberen op proef. Ze wil voorlopig nog niet rijden en eerst proberen om een band op te bouwen met Blando en dat vind ik heel positief en is ook heel belangrijk voor hem.

Ben vanmiddag wat later op stal dan gewoonlijk omdat ik zo laat wakker was vanmorgen........ maar ook wel eens lekker

nataschamarc

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 11:33

lekker karin dat je een verzorgster heb.
krijg net een berichtje van susan dat ik morgen me kat kan brengen voor een foto

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 11:34

spettertjuh schreef:
Goedemorgen

Moest een hoop bijlezen zeg........ maar wel hele leuke foto's. Ben echt net een half uurtje wakker, niets voor mij zo laat wakker worden.

Hoop dat het niet te ernstig is met het been van Bizzie, arm paard. Het zit niet echt mee met hem geloof ik de laatste tijd.
Marley wordt echt al groot zeg.

Marion echt top dat je op Mandy hebt gereden gisteren. Jammer dat ik het niet gezien heb.

Mijn les met Blando ging echt heel goed, ben zo trots op hem na twee maanden geen zadel meer op zijn rug gehad te hebben was het gewoon opstappen en wegrijden alsof het de gewoonste zaak van de wereld is.

Blando heeft een nieuwe verzorgster. Ze heet Debbie en we gaan het deze maand even proberen op proef. Ze wil voorlopig nog niet rijden en eerst proberen om een band op te bouwen met Blando en dat vind ik heel positief en is ook heel belangrijk voor hem.

Ben vanmiddag wat later op stal dan gewoonlijk omdat ik zo laat wakker was vanmorgen........ maar ook wel eens lekker

slaapkop,je had er gister weer bij moeten zijn Kaar,was leuk feestje.hihi

Succes met je nieuwe verzorgster,toch jammer van Naoom.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:07

zo poepoe een hoop bij de lezen weer. kon ook niet alels goed zien op mn mobiel dus nu even vanaf de c.
heb de foto'tjes gepikt uit de paddock.

die kappe wannadoo toch , die heeft dat halfuur dat hij niet op de foto te krijgen was gewoon zijn schattigheid op staan sparen :P hihihihi

hahahah kaar ik heb ook iets langer geslapen dna de bedoeling was :P ach is goed voor de mens toch ;)

zie jullie zo op stal gezellig denk ik
ennuh NOUS geeeeeeeeen regendansje doen a.u.b. want ik wil nu toch echt wel weereens hobbelen :P of een poging doen tot in elk geval hihihi

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:08

lirote schreef:
ben er ook achter gekomen dat een fjordje wel heel erg lekker zit lijkt wel een luie stoel zo vlak
zo lekker weer naar stal en kijken of ik een tillift van mijn werk kan mee krijgen het is namelijk een hele klim om op romy te klimmen met spierpijn :)

twee paracetamolletjes en hop rijden! maak je alles weer lekker los :Y)
even door de zure appel heen :P

lirote

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:45

Princesspres schreef:
lirote schreef:

twee paracetamolletjes en hop rijden! maak je alles weer lekker los :Y)
even door de zure appel heen :P

moet ook maar zonder moll3etje neem nog ff een lekkere hete douche en dan hup naar stal
tot zo

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:51

Binar schreef:
mogguh

amanda1980 schreef:
Hi,

Even voor de duidelijkheid, cas is uit de groep gegaan en 1 x 1 dag na een week terug in de paddock toen zijn deken binnen was. . Dus hij is er niet steeds in en uit gegaan. Overigens werd hij op precies de zelfde manier opgejaagd als de weken ervoor. Het eerste half uur moesten ze allemaal weer even kijken wie cas ook weer was maar dat was echt heel snel weer rustig. Ik wil niet banketstaaf doen maar er zijn meer paarden geweest die een aantal dagen uit de paddock gehaald zijn en weer erin staan. Dat heeft bij de merries eerder positief gewerkt dan anders.

Sorry, maar als ze na half uur rustig staan, dan snap ik dus niet waarom je Cas er niet meer bij wilt hebben
Voordat je hem die week eruit hebt gehaald ging t ook gewoon goed in de groep

Chan, dat wordt vandaag weer rijden, ff die spierpijn eruit :P

dat begrijp ik ook niet echt... je moet het helemaal zelf weten of je je paard in een paddock doet hoor, alleen geef alsjeblieft de paarden niet de schuld dat cas niet buiten staat ;)

Wilde vanochtend gaan rijden met hond erbij, maar hondje loopt mank... zo zielig :( maar goed, nu de badkamer aan het schilderen..en misschien vanaaf nog naar stal....
Laatst bijgewerkt door Marjo_Wystan op 07-02-10 12:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Marjo_Wystan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 12:53

trouwens, ik heb het er al met meerdere mensen over gehad... maar plaats het ook even hier (ook als in: als ik het mensen beloof doe ik het tenminste :P)

Ik ga de endurancekalender op stal ophangen... dan kunnen we kijken of er meerdere mensen willen.... (Endurance Team StalMiddenDelfland!!!!)

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:12

Over een uurtje kan ik voor de laatste keer mijn Bo een aai over zijn bol geven. Moet ik afscheid gaan nemen van mijn lieve hond die me altijd zo trouw is geweest. Hij beschermde me en trooste me als ik verdriet had. Als ik eens niet zo vriendlijk voor hem was of even geen tijd had, vergaf hij me dat meteen. Kwam gelijk met een kwispelstaart een knuffel halen.
Mijn god wat doet dit pijn. Mijn trouwe viervoeter moet ik laten gaan maar in mijn hart blijf ik hem bij me dragen.
Nooit meer vrolijk begroet als ik thuis kom. Nooit meer die opdringerige neus onder me hand om aai waarbij alles uit je handen vliegt wat je beet hebt. Nooi meer spelen met zijn bal. Nooit meer vloeken omdat het weer eens regent en hij uit moet.
Kan alleen maar als een klein kind heel hard janken.
Lieve schat, bedankt voor alles, ik zal je missen

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:26

Heel veel sterkte, Amanda. Het is verdrietig om je trouwe vriend in te laten slapen, maar lijden verdient hij ook niet. Nogmaals, sterkte!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:37

amanda1980 schreef:
Over een uurtje kan ik voor de laatste keer mijn Bo een aai over zijn bol geven. Moet ik afscheid gaan nemen van mijn lieve hond die me altijd zo trouw is geweest. Hij beschermde me en trooste me als ik verdriet had. Als ik eens niet zo vriendlijk voor hem was of even geen tijd had, vergaf hij me dat meteen. Kwam gelijk met een kwispelstaart een knuffel halen.
Mijn god wat doet dit pijn. Mijn trouwe viervoeter moet ik laten gaan maar in mijn hart blijf ik hem bij me dragen.
Nooit meer vrolijk begroet als ik thuis kom. Nooit meer die opdringerige neus onder me hand om aai waarbij alles uit je handen vliegt wat je beet hebt. Nooi meer spelen met zijn bal. Nooit meer vloeken omdat het weer eens regent en hij uit moet.

Sterkte Amanda

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 13:59

Marjo_Wystan schreef:
dat begrijp ik ook niet echt... je moet het helemaal zelf weten of je je paard in een paddock doet hoor, alleen geef alsjeblieft de paarden niet de schuld dat cas niet buiten staat ;)

Ik ga hier toch even op reageren.
Niet om het een of ander, maar ik heb Amanda nooit horen zeggen dat Cas niet buitenstaat vanwege andere paarden.
Het gaat er puur om, dat die pony niet op zij gemak staat in die groep, hij heeft meer stress van het in de paddock staan dan dat hij er plezier van heeft.
( plus dat als hij wil vluchten,wat kan gebeuren want dat doen paarden nou eenmaal mekaar weleens opjagen ,
hij geen kant op kan omdat ie daar de ruimte niet voor heeft, op de weide zou dit heel anders zijn en verwchten we ook geen problemen verder)
Dus dan moet je idd gaan overwegen wat je doet, wel of niet buiten.
Hoe lastig en onbegrijpelijk ( voor sommige mensen) dat soms is... :)

Dus voor de duidelijkheid, er wordt hier helemaal niet naar anderen gewezen.
Het blijven dieren en die doen nou eenmaal onvoorspelbare dingen.

@ Amanda, veel sterkte Met het verlies van Bo :(:)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:15

Nou stalletjes weer schoon en ik stervenskoud.Het is hier niet boven nul geweest en gaat hem voorlopig niet meer worden ook vrees ik.Ook sneeuw schijnen we weer te krijgen van de week.
Ik word hier toch zo vrolijk van.

Johnnie doe jij nog even pelleboertje vanavond,neem ik het dinêr weer door.
Ben gister weer pond aangekomen met mijn eten en drinken met de rijvereniging en vandaag zal het niet veel beter worden.

We gaan op een elektrische tafelwok allemaal kleine hapjes wokke,alsof we bij de chinees zitten.
Heb al 5 wokolies klaarstaan en ga nu vlees en groente snijden.
Ben benieuwd.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:44

Amanda,

Heel veel sterkte bij het verlies van je trouwe viervoeter Bo.

John

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:46

zo aniet klinkt lekker!
Hoelang is het rijden vanuit rotterdam? Want ik ben onderweg!! Jummmiee

moet nu boodschappies doen van mijn vriendje :P
of weet iemand toevallig tot hoelaat de c 1000 in delft open is? Xxx pres

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:47

amanda1980 schreef:

sterkte aman....

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:49

Sterkte amanda :(:)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:50

Sterkte amanda! :(:)
was Bo ziek?

Princesspres schreef:
zo aniet klinkt lekker!
Hoelang is het rijden vanuit rotterdam? Want ik ben onderweg!! Jummmiee

moet nu boodschappies doen van mijn vriendje :P
of weet iemand toevallig tot hoelaat de c 1000 in delft open is? Xxx pres

ca 3u rijden, als je nu gaat rijden dan ben je missch net op tijd om mee te eten :D

C1000 is volgens mij open tot 17u of 18u

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:54

zoo.. vandaag mn spierpijn druit gereden :P
ff mn les herhaald van gister..
toen ik opstapte voelde ik de spieren bij mn lies gelijk :P
maar toen hij ging stappen was t gelijk al wat weggetrokken :P
het duurde eventjes voordat amber wat losser werd..
hij ging er vel tegenin wanneer ik mn buitenteugel binnenbeen vroeg.. maar na eventjes geduld hebben kwam het allemaal vanzelf! :D trots op mn pony!! :D
en lekker veel gegallopeerd.. dus hij was er weer lekker aan toe na t rijden :P
Hij heb natuurlijk wel wt lekkers gehad na dat harde werken ;)

Ik heb wel zin in dat endurance Marjo!! Alleen moet dan echt wel snel bekijken datie in de trailer kan staan.. anders kan ik niet mee :(

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 15:56

Ja marjo, ik ga ook mee met cloofje hor! Over 2 / 3 jaar :P