Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik zat dus op Omar, en die was ook best groot
maar ook heel lief
ik moest m wel in de gaten houden zeiden ze want het is een billenhapper, maar hij heeft in geen 1 bil gebeten gelukkig
wel een paar keer gebokt inderdaad, maar dat was omdat hij dan vond dat paco (waar lisa op zat) te dicht bij m reed en een keer omdat lisa me in wou halen en dat vond ie ook niet goed. ja en die man die inderdaad opeens in de rit zei dat die van mij gaat steigeren en bokken en die van lisa op zijn rug gaat liggen.. haha
hij was echt grappig die man
Volgens mij zijn bijna alle paarden daar wel leuk
En ze hadden dus toch een fjord!! en wie mocht er weer op, melody!
haha volgende keer wil ik op die!
al was omar ook heel lief 
Die man zei alleen ja pas op ze bokken en stijgeren en gaan op hun liggen en dat soort dingen

nou dan moeten ze er nog een fjord bij kopen! hahah
De volgende keer gaan we voorkeur op geven oke??

was zeker gezellig en leuk en goed georganiseerd

hahahahha.. wij aan t eten: ikz eg zo: mandy kijk is achter je.. *mandy kijkt* *klik!*

maar wel eigenwijs zeiden ze 
Alleen beetje groot

dat jongetje zei ook: je moet m goed in de gaten houden deze, dat hij niet gaat aanvallen. meestal zijn het paarden gelukkig!
ik dacht wat heb ik nu weer voor paard?
maar hij was heel lief
En die man ook.. hha die vroeg nog ff na het harde stuk galop hoe die ging en of omar al had gebokt omdat de laatste tijd nog wel is wat mensen van m afvallen, maar dat lag dacht hij meer bij de ruiter dan bij omar.. ik dacht nou das lekker.. we zijn er nog niet
haha. maar ging gelukkig allemaal goed! hij was echt lief 

de meeste waren natuurlijk op t strand!
haha en nu moest ik 3 pagina's al bijlezen 
alleen op t strand zelf was t mistig.