zooow relaxed! hoef je niet iedere keer te huren! wat voor één?
KellyLytsa
Geplaatst: 08-04-09 21:18
Hij is tweedehands Merk is Waco, hij is wel al wat ouder: uit 1990. Maar hij ziet er echt nog super uit, bodem ook, er zit ook een slot bij, dus helemaal goed!
Ik schrok me kapot, me vader belt me ineens op: "Ik heb een trailer gekocht!" Ik: WAAAAATT?
KellyLytsa
Geplaatst: 08-04-09 21:20
LaFunkyJazz schreef:
Zoiezo Nicky Hornby, Nicole, Lau en jij hebben wedstrijd, missch wel meer?
Gaat Nicky Hornby op wedstrijd, zij is toch van Jonas? Wat leuk!
pff we hebben een gaslek vanaf de voortuin tot in de gang alles licht open morgen komen ze alles afmaken het is nu niet meer gevaarlijk. Maar 't huis stinkt naar gas zelfs me kamer.
Ik heb toch maar ff gebeld... Ze mag volgende week niet geënt worden. Dan wachten we maar... Ik kan haar op z'n vroegst dan pas 27 april laten enten. Wie wil er dan ook?
Dat is al geregeld tis....er hangt een briefje in de binnenbak dat voor mensen die dat willen 27 april moeten enten...en daarbij stond ook dat je 7 dagen NIET mag starten als ze zijn geeint. Dus is die vraag ook meteen met zekerheid beantwoord:P
ow naja, gister hing dat briefje er dus nog niet... vandaar. fijn dat het geregeld is. maar staat erbij dat van die mensen sowieso hun paard de 27e geënt wordt, of moeten we dat zelf regelen?