Melanie is weer terug in town!
Even reageren op iets belangrijks!

Wat SUPER FIJN voor Aglona en Mirjam!! Hebben ze echt verdient!!
Pff... Me weekend was leuukk!

Vrijdag waren we daar om 4 uur, nog even geholpen op stal enz, je weet t allemaal wel.
Zaterdag vroeg op, 07.00. Stallen uitmesten en dergelijke.. Toen 3 paarden andere dekens omdoen, mooi leren halstertje om en op de wagen zetten!
Toen ging ik samen met me broer in de vrachtwagentje en reden we richting Saansveld, waar hij wedstrijd had. Met het eerste paard was hij foutloos!
Had alleen wel 1 seconden tijdsoverschrijding..
Maar dat vond ie niet zo erg.
met het 2de paard, precies het zelfde! En met het 3de paard, Vicky die hij HC startte had hij 1 stop..Zijn vriendin had ook 1 stop.
Al met al dus toch nog wel goed gereden!

Daarna thuus lekker gedoucht en gingen we naar Zandwijk, is van hun een hotel/restaurant waar we heel vaak komen (lees; altijd) als we daar zijn, hebben we lekker gegeten en s'avonds was er aan de overkant een feest. Ook nog even geweest.. Was wel leuk!

Zondag mocht ik rijden
Op de zelfde als vorige keer; de Calvados! Pfff... Ik wil dat paard mee naar huis!!
Kan ik zoveel van leren! 
We hebben ook nog gesprongen, 80 cm ongeveer, ging opzich wel goed.. Wel heel apart, want al ik op het paard zit, zijn Remco en ik even geen broer-zus meer zeg maar.. En kan die gewoon zijn mond goed naar me open trekken
maar tis gewoonn anders
Hij heeft me weer super veel dingen geleerd, en we zijn die ''les'' ook heel veel bezig geweest met me houding, want die was niet echt al te best.. Waar hij dan allemaal op let haha..
Denk ik echt zo van ''Daar was ik zelf nog niet eens mee bezig/aangedacht!'' Was wel super fijn! Na een kwartier was ik al vét moe 
Het naar de hindernis toe rijden ging goed, alleen na de landing ging hij telkens te hard, en moest ik 'm meer bij me houden. Koste me behoorlijk wat kracht, maar uiteindelijk is het toch eeen paar keer gelukt.
Jammer dat je zo'n paard niet dagelijks kan rijden, zou wel fijn zijn om samen dat soort dingen te verbeteren..
Hij ''schrok'' nog met uitstappen
van Remco's hond! Hij kwam een beetje omhoog en draaide zich vet snel om, en die hond kijken joh
geweldig!! Na het rijden al zijn 3 voetjes gewassen, rechtsachter was bruin beentje dus die hoefde niet.
hoeven ingevet, lekker gepoetst en meneeer mocht weer op stal
Ohjaaaa ik vind trouwenns wel imenad heel leuk
En nee geen paard