Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gooi ze maar over mn kastdeur!
sniesie schreef:Wij hadden vandaag een "markplaats-dag"... niet zo fijn dus. Ik heb gedreigd hem op MP te zetten en dat hielp wel een beetje
Talida schreef:is er nog iemand zo/straks/overdag op stal die tal ff in de paddock of half uurtje molen kan zetten? Fleecje mag eronderuit
_Fieke schreef:Talida schreef:is er nog iemand zo/straks/overdag op stal die tal ff in de paddock of half uurtje molen kan zetten? Fleecje mag eronderuit
Sorry lees het nu pas, anders had ik het makkie kunnen doen
_Fieke schreef:Ik ga naar Taac en dan op wedstrijd! De groeten!![]()

) Ik moet gewoon niet zo moeilijk denken, gewoon voelen, zitten en gaan. Ik ga er teveel aan lopen prutsen.
) met 179 en 176. Ik had het eerder andersom gedacht maar oke 

ben helemaal kapot en ga ook nog uit ook. Dat wordt een litertje energiedrank aan binnen werken en daarna een lekkere borrel.

Welk stukje kwam je niet door?
_Fieke schreef:ben helemaal kapot en ga ook nog uit ook. Dat wordt een litertje energiedrank aan binnen werken en daarna een lekkere borrel.
![]()
Ik ga even opmaken enz!
En idd Belin, soms gaat het gewoon even niet
Wat hebben jullie vandaag gedaan?Welk stukje kwam je niet door?
sniesie schreef:_Fieke schreef:ben helemaal kapot en ga ook nog uit ook. Dat wordt een litertje energiedrank aan binnen werken en daarna een lekkere borrel.
![]()
Ik ga even opmaken enz!
En idd Belin, soms gaat het gewoon even niet
Wat hebben jullie vandaag gedaan?Welk stukje kwam je niet door?
Jammer Fieke maar troost je, ik krijg dat ook elke keer te horen: "Blijven RIJDEN" haha
We waren aan het oefenen voor de pdd maar Tal heeft liever een pdu (pas de une)...