Stal Midden Delfland roddels 4

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lay

Re: Stal Midden Delfland roddels 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:27

Ik hoop het hahaah Tong uitsteken wat is het rustig op bokt......

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:28

idd *LOL*

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:37

Gaa maar ff douchen... enne dan maar benkhengen Knipoog ofzo iets...

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:13

Ik ga ook lekker benkhengen....

wat een takke weer is t ineens zeg... was gelukkig net klaar met rijden toen t begon te regenen (moest alleen nog ff uitstappen)
Ik hoop trouwens echt dat t binnenkort normaal weer gaat worden, die regen vind ik nou echt niet leuk meer Verdrietig

Ach Kay, 2x knipperen met je ogen en het is alweer dinsdag.... die paar daagjes kunnen er toch nog wel bij of ben je t zat thuis Koe
o en het parcours op het filmpje heb ik ook gereden, was een heftige rit, maar we hebben hem netjes uitgereden Clown Haha! Haha!

Ook vaag, krijg net melding van nieuw bericht in ons topic, maar er staat niets???? zeker een meelezer die wat verkeerd heeft geplaatst Duivel

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:19

Lay schreef:
Jaaaa, dat wel maar het duurt zo lang hahaha Tong uitsteken

http://www.youtube.com/watch?v=zx2yTiA9Ewo&NR=1
Wat een hindernissen zitten daarin.. Geloof nooit dat ik dat zou durven.. (vooral die hindernissen verder in het filmpje)

Joh Kay jij en laytje zijn daar voor gemaakt! Jullie doen het gewoon op je gemakkie Sodeju!!!

En niet zo miepen jij!! Weet je wat lang duurt! nog 14 dagen wachten! Jij hebt maar geluk met je dinsdag Nagelbijten / Gniffelen

Oh en laytje was lief vandaag hoor. Ze heeft lekker los gestaan met siebie en vesje. Oh en ff over morgen.. Ik lig op dit moment met waarschijnlijk buikgriep (hoofdpijn, buikpijn, verhoging en ik kan de wc niet alleen laten Nagelbijten / Gniffelen ) op bedje en voel me zwaaaaaar beroerd dus weet niet of ik morgen op siebie stap. Ze was vandaag trouwens wel lief buiten Lachen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:21

Soph, waarom moet jij 14 dagen wachten?? Krijg je ook een nieuw huis Tong uitsteken
Beterschap Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 08:29

Beterscap Soof. Ach gut

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 08:34

Morning!!

Joehoeeeeee ik heb de staatsloterij gewonnen Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! zeker wel € 8,50 Cool Ik ga lekker op vakantie of shoppen van dit gewonnen geld Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 08:35

haha jippieeee! Haha! Haha!
Ik kwam op school, eerste twee uur vrij. Daar zit ik dan. Schijnheilig

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 08:42

Goeiemorgen beterschap soof
wacht jij ook op je huis???

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:04

goedemorgen,
nou ik hoop dat je scheveningen haalt met al dat gewonnen geld nous hihi
soof wwar wacht je 14 dagen op en beterschap.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:09

haha, ik weet lekker waar Soph op wacht Clown Wat zijn jullie toch weer nieuwsgierig joh Haha! Haha!

Ach Scheveningen red ik wel hoor, makkie Duivel

Collega is weer lekker op dreef Sigaar

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 09:58

vertel,vertel,vertel

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:24

Zegge mist niemand mij Tong uitsteken Sander doet al drie dagen de paarden, het is echt mega druk op me werk Boos! Nou ja, morgen een dagje vrij en het weekend weer werken maar dan zal het niet zo druk zijn hoop ik. Aike heeft het dus maar weer makkelijk, lekker nietsen, beetje losstaan, longeren en het baasje pesten. Morgen mag ie weer mooi aan het werk, zal ie leuk vinden Clown

Groetjes Thessa en Aike Doei!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 10:38

ThessaKeizer schreef:
Zegge mist niemand mij Tong uitsteken Sander doet al drie dagen de paarden, het is echt mega druk op me werk Boos! Nou ja, morgen een dagje vrij en het weekend weer werken maar dan zal het niet zo druk zijn hoop ik. Aike heeft het dus maar weer makkelijk, lekker nietsen, beetje losstaan, longeren en het baasje pesten. Morgen mag ie weer mooi aan het werk, zal ie leuk vinden Clown

Groetjes Thessa en Aike Doei!

Ik dacht ook al waar is ze toch gebleven, nu ik snap.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 12:13

Gelukkig, ze is er nog.....je hoort van die rare verhalen tegenwoordig! Sigaar

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 16:18

Wil die KL##tzak van een rayonmanager mij niet laten gaan...... Is net aangenomen (en een afgewezen politieagent) zo noem ik die kwasten die vanuit het politieregiem in de beveiliging het willen proberen......... dat zijn nou echt de grootste eikels die je maar kan treffen.........

Kan wel naar Schiphol maar moet me dan houden aan twee maanden opzeg termijn maar ik ZEG helemaal niets op ik stap gewoon over binnen het bedrijf. Is er iets mis met mijn intellegentie of zijn hun nu minder toerekeningsvatbaar............ Boos!

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 18:02

Kaar,

Je bent toch niet boos?.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:03

Haha John reactie hihi Haha! ik denk dat karin wel een beeeeeeetje boos is haha

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 18:35

johnvt schreef:
Kaar,

Je bent toch niet boos?.

Nee Johnnie echt niet........ Stoom uit je oren Hamer Kijk eens hoe lief ik ze vind ?

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:04

Jaa ben het met je eens Kaar, lekker stelletje.. Zo zie je maar dat je dat op elke werkplek weer hebt....

Siebie was lekker stout vandaag tijdens het longeren.. Deed als of ze nog nooit balkjes had gezien, liep een vierkant in plaats van een rondje.. Toch maar longeerlijn gepakt.. en Sieb liep daarna hardstikke goed.. Laytje liep uit zich zelf al over de balkjes.. Hardstikke braaf en erg veel energie hahaha, later nog een klein sprongentje neer gezet, maar daar had ze ook niet zo veel van.. Bloos

Gaa zo maar is tv kijken.. Je krijgt vanavond medical investigation (ofzo iets Clown ) en House...

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 21:25

spettertjuh schreef:
johnvt schreef:
Kaar,

Je bent toch niet boos?.

Nee Johnnie echt niet........ Stoom uit je oren Hamer Kijk eens hoe lief ik ze vind ?

Als ik mee moet slaan dan roep je maar hoor, kost wel een eurie, haha

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 21:28

En dan nu het weer voor de komende dagen:

Vannacht neemt de kans op een regenbui in het westen geleidelijk af. In het uiterste noordoosten zijn vannacht opklaringen mogelijk waardoor er mistbanken kunnen ontstaan. De minima liggen rond of net boven het vriespunt. Bij een opklaring kan het afkoelen tot -1 of -2.

Morgen is er ('s ochtends) in het westen nog steeds een kleine kans op een buitje. Verder is het bewolkt en droog. In de middag kan de zon er af en toe even bij komen. De temperatuur komt uit tussen 3 en 5 graden. De wind is overdag zwak en variabel van richting, maar draait in de avond naar zuid en trekt flink aan.

Zaterdag blijft het droog, maar zal het vrijwel overal bewolkt zijn. De temperatuur ligt rond een graad of 3, maar het voelt een stuk kouder aan. Dit komt door een stevige zuidoostenwind. In de nacht koelt het af naar het vriespunt.

Zondag neemt de wind wat in kracht af en draait naar het oosten. Met 2-4 graden als maxima wordt het er niet warmer op. Wel blijft het droog en zien we de zon af en toe.

Daarna houden we veel wolken en soms valt er wat regen. De temperaturen lopen voorzichtig iets op, maar in de nachten kan het nog wel afkoelen tot dichtbij het vriespunt.

johnvt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 21:31

En ondanks het slechte weerbeeld hier ook iets leuks te melden:

Er liggen 2 onderbroeken in de wasmand.
Zegt de een tegen de ander:'zullen we naar het strand gaan?'
Zegt de ander:'het hoeft niet, ik ben al bruin genoeg.'

Hoe houd je een dom blondje altijd bezig..?
(Kijk onderaan voor het antwoord)

Hoe hou je een dom blondje altijd bezig..?
(Kijk bovenaan voor het antwoord)

Waarom gaat een dom blondje in een rechte hoek zitten als ze het koud heeft?
Antwoord: omdat het daar 90° is.

Er komt een vrouw bij de dokter en zegt: "Ik heb een man streep bij mijn poes". Zegt de dokter: "Doe je broek en je slipje maar even uit". De vrouw kleedt zich uit en de dokter bekijkt het. Zegt de dokter ineens: "Mag ik u wat vragen"? "Ja" zegt de vrouw. "Wat voor beroep heeft u man eigenlijk"? Waarop de vrouw antwoordt: "Bouwvakker". "Nou", zegt de dokter "Als hij je nu eens weer beft, laat hem dan zijn potlood achter zijn oor vandaan halen".

3 mannen zitten in de bar, zegt de ene tegen de ander: volgens mij gaat mijn vrouw vreemd met een dokter, er lagen allemaal dokter spullen, zegt de andere:
volgens mij gaat mijn vrouw ook vreemd er lag een mes en andere dingen van slagers onder het bed.. die is met een slager naar bed geweest!
zegt de 3e man:
volgens mij is de mijne met een paard naar bed geweest.....
want er lag een ruiter onder het bed toen ik binnen kwam!

Naoom_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 22:05

John met z'n eurie paardjes meenemen uit losgooibakkie kost tegenwoordig ookal een eurie Clown