Astor schreef:Zit nu weer bijna te jankennn![]()
thanks meiden!
lieft jullie
Je maakt mij bijna ook aan het huilen meis! Maar ik weet zeker dat je ouders trosts op je zijn hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
thanks meiden!
lieft jullie

thanks meiden!
lieft jullie

)
Annie_ schreef:ik geloof er in zo lang je herrinnerd wordt blijf je bestaan
Iriis_ schreef:Ik ga misschien deze zomer naar Corfu (mijn moeder moet nog steeds beoken)
Maar is iemand daar wel eens geweest? En?![]()
Ik ga nu slapen!! Doeeeg
( *huilt bij het schrijven van dit..* ) 
Wat Anna zegt, ben ik het ook echt mee eens!!
Echt, vind het prachtig! Het komt allemaal goed..
Echt knap vind ik het!
Astor schreef:Ben echt bij dat ik geslaagd ben en dat het allemaal toch weer beter met me gaat enzo maar alsnog
Ik denk dat je ouders dat ook gewild hebben, dat jij

Volgende week zaterdag wordt
. Allemaal mensen uitgenodigd enzo
Lijkt me echt een heeeerlijk gevoel! Yaraa schreef:ooww.. dan zit je dus alsnog in spanning of je wel over gaat..
Ik hoop het echt voor je, Iris!!
.
.
. Zo hengstig als de pokke, maar heb toch wel lekker gereden. Op het einde gingen we zeg maar doen wie het minste galopsprongen kon maken en het meeste, nou, minste daar is ze wel goed in hoor !
, kannonne!. Ze ging helemaal changeren, gewoon echt bijna galopperen op de plaats, vet grappig!. Alleen bij haar is het jammer dat ze het tweede rondje door heeft dat ze hard mag. Dan kan je haar niet meer in bedwang houden, want dan begint ze al te sjeezen. Door mijn sporen ging ze wel hard
. Had de thiedeman op het tweede gaatje (gewoon voor extra zekerheid), maar zelfs met dat ding eraan moest ik mijn armen van mijn lijf trekken om haar weer naar de draf te krijgen