Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DenK4ever schreef:Bij van Bavel??
hoezo kan je niet langs? heb je geen vervoer??
Kirsten_D schreef:Ja. Nee die eigenaresse kwam het makkelijker uit volgende week. Ze wou me eerste zien en misschien viel der wat te regelen dan..
ze willen graag zien met wie ze te maken hebben! Dat ik als bijrijdster kwam ging ook heel officieel zeg maar...
Kirsten_D schreef:Ik heb trouwens nieuwe tel..
DenK4ever schreef:Dat kloptze willen graag zien met wie ze te maken hebben! Dat ik als bijrijdster kwam ging ook heel officieel zeg maar...
Op zich is dat wel goed hoor, ze willen gewoon weten of de mensen die komen zouden klikken met de overige pensionklanten! en dan kunnen ze altijd schuiven met stallen... dus ik zou me daar niet te druk om maken.
weet wel waarom volgende week beter uit komt... ze is morgen jarig
Dus vanaf morgen krijgt ze knoflooksnippers te eten..
DenK4ever schreef:Kirsten_D schreef:Ik heb trouwens nieuwe tel..
ook nieuw nummer?

Kirsten_D schreef:Nee, heb me abo verlengt
DenK4ever schreef:Les was super!
Ik moet nog heel veel leren, no offence tegen manegelessen... maar dit is toch heeeeeeeeeeeeeeeeeeel anders.
Tycho vind het heel erg moeilijk om zijn rug te gebruiken en wil daar graag onderuit lopen, nu is het dus aan mij om te leren hoe ik dat op moet vangen en hem op de juiste manier te rijden...
en het zal even tijd nodig hebben, maar we komen er wel
)

Maar gewoon uitdaging! 

Geen dank Mel! Doe het graag voor je!
Elja schreef:bij mijn school
6vwo heeft wat voorbereidt (iets met lasergamen)
5havo mocht niet meedoen..
voor de eerste keer..
dus wat hwebben zij gedaan?
een brazband ingehuurd
maurice en een paar andere gaan elektrische gitaren pakken en de versterkers op 10 zetten
jaja het gaat helemaal goedkomen