, dan moet je zelf ook goed kunnen rijden
. misschien over een paar jaar.....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, dan moet je zelf ook goed kunnen rijden
.
Niemand die ziet hoe je rijdt...
, ben ik verzekerd als ik ooit nog met atlas buiten gaat rijden (en of dat goed gaat weet ik nog niet dus ja
)
antoinetje schreef:Ja dat was bij wijze van spreken!!
Hij gaat ook niet voor 1 miljoen weg

.
, zonder ben je ook niet verzekerd.... (alleen is het dan ook al je schade toebrengt aan andere dat je niet verzekerd bent).
. evdpanne schreef:Net zoals het hebben van een rijbewijs voor de auto, zonder ben je ook niet verzekerd.... (alleen is het dan ook al je schade toebrengt aan andere dat je niet verzekerd bent).

(Ja nog mislukter
)
Tenminste ik denk dat dat het was
) Maar verder was ze ontzettend braaf. Daarna nog even zelf laten rennen en springen. Ze kreeg er nog zin in ook!
. atlas heeft vandaag lekker niks gedaan.... ik wilde vannochtend gaan longeren, maar toen had ik geen zin
. En toen wilde ik vanavond, maar het was nog steeds warm dus dacht nou ja geef het paard maar een dagje vrij
. Volgens mij vondt hij dat ook wel fijn dus dat scheelt
. evdpanne schreef:Wil eerst me ruiterbewijs nog halen, ben ik verzekerd als ik ooit nog met atlas buiten gaat rijden (en of dat goed gaat weet ik nog niet dus ja
)
. Iemand had dat ooit tegen mij gezegd... Maar is dus niet zo
.
. 
, ben ik ook een beetje verslaaft aangeraakt na de vele avonden alleen thuis
.

Nog tot 17.00