Moet ze nog zoveel bijlezen, of heeft ze nu kramp in haar buik van het lachen om al die moppen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Je kunt bijna haar box niet meer inkomen of je moet over een enorme hoeveelheid hooi stappen

xan schreef:@Liquita, heb je gezien dat er in mei een buitenwedstrijd is bij Veldt ???? Om precies te zijn: zondag 18 mei.
. Maar helaas moet ik die zondag werken. xan schreef:Gezellig tochZo wat zit ik hier weer gezellig in me eentje allerlei nieuwtjes te vertellen.![]()
![]()
. xan schreef:Staat genoteerdZaterdag 7 juni: Avondwedstrijd Kür op Muziek
Allemaal oefenen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Gelukkig ik heb nog 2 proeven liggen, hoop dat ze nu wel door kunnen gaan)
. _sandra schreef:Wij, toch?HEE, XAN EN LIQUITA, HIER BEN IK OOK WEER EENS! FF BIJ BEPPEN. EN..... WIE DOEN ER MEE MET KUUR OP MUZIEK?????
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Wij, toch?HEE, XAN EN LIQUITA, HIER BEN IK OOK WEER EENS! FF BIJ BEPPEN. EN..... WIE DOEN ER MEE MET KUUR OP MUZIEK?????
LIQUITA schreef:We wilde een 12 tal proberen bij elkaar te krijgen, doen jullie mee San en Xan?
_sandra schreef:Een pas de deuxHAHA, IK NIET HOOR, GA NIET MEER ZONDER BOYD, EN DURF HET MET HEM NIET AAN!!! OF WE MOETEN EEN DUETJE DOEN HIHI
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Een pas de deuxHAHA, IK NIET HOOR, GA NIET MEER ZONDER BOYD, EN DURF HET MET HEM NIET AAN!!! OF WE MOETEN EEN DUETJE DOEN HIHI
![]()
![]()
_sandra schreef:Incognito en Smuidra! En Rockoo natuurlijk !!!LIQUITA schreef:We wilde een 12 tal proberen bij elkaar te krijgen, doen jullie mee San en Xan?
johanna, san van OJ xan liquita, ank, ilse, iris, hans, inge, en dan nog twee!!!

LIQUITA schreef:We wilde een 12 tal proberen bij elkaar te krijgen, doen jullie mee San en Xan?
_sandra schreef:johanna, san van OJ xan liquita, ank, ilse, iris, hans, inge, en dan nog twee!!!
LIQUITA schreef:Incognito en Smuidra! En Rockoo natuurlijk !!!

LIQUITA schreef:Een pas de deux
_sandra schreef:ja, dat moet toch lukken, op M niveau hahaha
xan schreef:13 brengt ongeluk !!!! niet doen hoorLIQUITA schreef:We wilde een 12 tal proberen bij elkaar te krijgen, doen jullie mee San en Xan?_sandra schreef:johanna, san van OJ xan liquita, ank, ilse, iris, hans, inge, en dan nog twee!!!LIQUITA schreef:Incognito en Smuidra! En Rockoo natuurlijk !!!
SUPER idee, maar ik denk niet dat je Rockoo zover krijgt.
Ze is natuurlijk wel heel goed in het regelen van allerlei dingen. Dus hebben we gewoon een 13-tal !!!

xan schreef:Tuurlijk!!!Ik zal aan Tilly vragen of ik met jullie mee kan doen.
Mij lijkt het ontzettend leuk.