Waren wij maar zo ver...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Annie_ schreef:fryskhynders schreef:he hoe weet jij dat nou weer annie? hahaha
whaha rij mis niet op jullie manege maar wel dik een jaar verzorgpaard gehad daar en vaak me geweest met irisen marloes

Annie_ schreef:fryskhynders schreef:he hoe weet jij dat nou weer annie? hahaha
whaha rij mis niet op jullie manege maar wel dik een jaar verzorgpaard gehad daar en vaak me geweest met irisen marloes
reed waro ook toe ie op sollenbrg stond denk dat ik hem 3 jaar gereden heb
peaches_ schreef:Eindelijk gevonden hoor, het RSVA topic
Gezellig!
En kom vooral gezellig mee kletsen! 

Annie_ schreef:waro de buur man van newtonreed waro ook toe ie op sollenbrg stond denk dat ik hem 3 jaar gereden heb
peaches_ schreef:Oké
Ja, ik rij ook op RSVA, op de donderdag, 5 tot 6.

op welke dagen kom je altijd kijken dan
ben er namelijk op do vrij za zondag
peaches_ schreef:Oké
Manon_S schreef:peaches_ schreef:Oké
Ben jij [naam] die Bailey leuk vind?

Annie_ schreef:met haar gaat alles goed ga niet aankomende maar die daa rop mijn eerst wedstrijd op haar rijden en dan ook gelijk is dat me eerste western wedstrijdop welke dagen kom je altijd kijken dan
ben er namelijk op do vrij za zondag
wedstrijd binnenkort???
maar eerder is altijd welkom whahaha iedereen vraagt of ik ze exspres lang laat groeien
Iriis_ schreef:peaches_ schreef:Oké
Oooh wat stom.. Ik heb een tijd van 6 tot 7 gereden, dus eigenlijk zou ik je dan moeten kennen!![]()
Op wie rijd je vaak? En op wie het liefst?
Annie_ schreef:whahah nou voor western mogen
ze denk wel lang zijn maar het moet wel voor 2 dec want dan hebt ik dressuur wedstrijmaar eerder is altijd welkom whahaha iedereen vraagt of ik ze exspres lang laat groeien
maar nu niet meer mij maakt niet echt uit snijden of trekken whahah ik heb met der geoefend dat er iemand aan de rmanen zit te vroeten dus hopelijk gaat ze geen beschamende dingen doen whahaha