vorige keer moest ze ook ergens spingen en vertrouwde ik op het navigatiesysteem, kwamen we een half uur te laat
dat overkomt me dus niet meer he! Amber was helemaal van slag en maakte een parcoursfout, konden we meteen weer naar huis
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vorige keer moest ze ook ergens spingen en vertrouwde ik op het navigatiesysteem, kwamen we een half uur te laat

natuur5D schreef:zit iedereen op deze mooie zomeravond op de manege ofzo? het is opeens zo rustig hier
doei doei 

en als hij of zij een bericht naar de moderator stuur voor haar wachtwoord op te vragen,
krijgt hij of zij een antwoord met cijfers dat hij of zij helemaal de weg kwijt raakt.

benookduiker schreef:Dan het volgende er is een bokt persoon uit w..m.. die zijn wachtwoord kwijt is,![]()
en als hij of zij een bericht naar de moderator stuur voor haar wachtwoord op te vragen,
![]()
krijgt hij of zij een antwoord met cijfers dat hij of zij helemaal de weg kwijt raakt.
Help deze bokker weer op het goede spoor te komen

benookduiker schreef:En deze is voor ATE
Knap ATE dat je helemaal alleen Ate terug naar het land bracht en zonder eigen hulp hem bij de andere paarden zetten .

xan schreef:Tja, dat hek is verschrikkelijk !

ATE schreef:benookduiker schreef:En deze is voor ATE
Knap ATE dat je helemaal alleen Ate terug naar het land bracht en zonder eigen hulp hem bij de andere paarden zetten .
nou niet helemaal aleen hoor er liepen een paar meisjes mee die ate even vast hielden zodat ik hek open kon maken

benookduiker schreef:ga het bedje op zoeken
slaap lekker gr aan tillie 
benookduiker schreef:xan je hebt pm
xan schreef:benookduiker schreef:xan je hebt pm
Heb ik al gelezen![]()
![]()
En weer wat teruggestuurd.

xan schreef:Mooi haardje, geeft ie nog warmte ook ?
ja je kan ook warmte van krijgen maar dat vind ik zonde stroom heb heerlijke vloerverwarming dus niet nodig meer voor de sier hoor en gezelligheid