Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sily

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 22:17

Zooooooooooooooooooooooooo is ik ook weer eens Haha!
Heb eigenlijk bar weinig te melden.
Gezellig thee gedronken met Tam in de winkel, kwam Fall aan met pup (en het is zo'n schatjeeeee) wou ik nog een bak thee inschenken wordt het opeens druk (kksstt weg wij drinken thee Haha! )
Dus klantjes geholpen terwijl Tommie mijn Zorra aan het martelen was met die giga poten en scherpe puptanden van hem Haha!
Was wel lief, 1 poot van Zorra en Tom was plat maar Zor ging heel lief op de grond liggen en liet Tommie even de macho uithangen (en dan is die opeens stoer joh Duivel )

En toen hebben Tam en Fall terwijl ik even snel happie deed een klant van me weggejaagd, dus die mogen ook nooit meer helpen Knipoog

Even de site, de winkel mail en de andere troep checken en dan lekker naar bedje toe.

Truste mensjes

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 22:40

@ Anous, Biz is idd een heel leuk paard. Wel cool hoor een verzorgpaard met een zuivere ziel Knipoog Vrijdag mag k m weer gaan overvragen? Tong uitsteken Laat maar ff weten.

Succes morgen met Heli Ach gut

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 06:22

Wat zie ik nu ineens....het gaat 20 graden worden in het weekend Ziek Ziek Ziek

Dar worden lekkere Paasdagen...Jippie!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 07:17

Sily schreef:
Zooooooooooooooooooooooooo is ik ook weer eens Haha!
Heb eigenlijk bar weinig te melden.
Gezellig thee gedronken met Tam in de winkel, kwam Fall aan met pup (en het is zo'n schatjeeeee) wou ik nog een bak thee inschenken wordt het opeens druk (kksstt weg wij drinken thee Haha! )
Dus klantjes geholpen terwijl Tommie mijn Zorra aan het martelen was met die giga poten en scherpe puptanden van hem Haha!
Was wel lief, 1 poot van Zorra en Tom was plat maar Zor ging heel lief op de grond liggen en liet Tommie even de macho uithangen (en dan is die opeens stoer joh Duivel )

En toen hebben Tam en Fall terwijl ik even snel happie deed een klant van me weggejaagd, dus die mogen ook nooit meer helpen Knipoog

Even de site, de winkel mail en de andere troep checken en dan lekker naar bedje toe.

Truste mensjes

Nou mijn grote tijger heeft niet alleen Zorra even haar plaats verteld.. Die heeft woody vanochtend ook mooi weg gejaagd..HAHA Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Nagelbijten / Gniffelen Hij doet eerst alsof hij bang is.. maar daarna gaat hij in de aanval!! Zo naar stal effe Madje geestelijk ondersteunen bij de paarden tandarts!!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 07:36

doppie45 schreef:
Wat zie ik nu ineens....het gaat 20 graden worden in het weekend Ziek Ziek Ziek

Dar worden lekkere Paasdagen...Jippie!

bof ik ff.Mag alle dagen werken.Maar daarna ben ik weer klein weekje vrij,dat is dus weer boffen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:29

Zodan! Nou, dat Biz een zuivere ziel heeft, is op zich niet zweverig, hoor! Het is een paard met een zuiver gevoel, kan daardoor eerlijk zijn en geduldig. Heel lief is ie, maar dat weet iedereen! En Anous, hij spiegelt jou ook heel erg. Maar dat wist je denk ik al. Geniet maar van je schat, dat zware leven is natuurlijk vroeger geweest, jouw Bizje komt ook uit een oostblok land, net als Renk. Die heeft ook een zwaar leven gehad. (bedoelde die paardenpraatjesmevrouw dat Renkie nu nog een zwaar leven heeft, dan heeft ze hem niet begrepen!)
Ko, gelukkig mag ie in het land Cool Laat die dressuurpaardenarts nou zijn mening maar bij de benen houden, daar weet ie veel van. Maar een paard hoort in het land en als je lief bent, mag je ook nog op zijn rug zitten. Er wordt teveel omgedraaid in deze wereld.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:29

Amandaaaaaa....wij gaan die Ijsjes een POEPIE laten ruiken!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:53

Jetta schreef:
LIEVE ALLEMAAL!

Schrijf je nu toch in voor die PAASpuzzelRIT! Leuk joh! We gaan een soort wedstrijd rijden tegen de IJscoclub van Valerie......we laten ons natuurlijk niet van de sloffen rijden, maar dan moeten we wel met VÉÉL zijn!

Valerie.......er is behoefte aan meer info....!

Nou,... ik heb het gisteren opgeschreven hoor!!

We verzamelen om 11.00 uur voor aan de weg voor een lekker bakkie en wat lekkers (uit eigen keuken) en ik wil zo tegen half twaalf weg rijden. Aanmelden kan nog t/m vrijdag. Het zal niet zo'n drukke rit worden aangezien je zelf de route moet rijden. Lunch wordt geserveerd... kosten zijn er niet (zijn voor mijn rekening Knipoog ) De eierrace is naar keuze... of je wilt of niet... Haha! Of misschien durf je wel niet Bloos Knipoog

Hopelijk hebben we mooi weer.... helemaal super dan toch??

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:56

Ik heb contact opgenomen met G.Z-H. die het gebied onderhoudt. Er gaat weer zand gestort worden in het voorjaar. Ik heb uitgelegd, dat dat vaker gebeurd is, dat de paarden dan verrast worden door de zachte ondergrond onder het zand en nog verder wegzakken. Het is niet echt een verbetering....Van wegzakkende paarden waren ze goed op de hoogte, dat bleek wel. G.Z-H. is ook op de hoogte van een notitie, uitgegeven door de KNHS over de aanleg van ruiterpaden en ze bestuderen dit stuk. Het probleem blijft echter de te natte ondergrond. Het zal nooit ideaal worden.
Een probleem is ook, dat ze vrijwel nooit met groot materiaal het gebied in kunnen, vrachtwagens, graafmachines e.d. zakken ook gewoon de prut in! Dit in antwoord op mijn vraag of het zand dan beter kan worden uitgereden/aangewalst....zodat je niet van die mulle bergen krijgt.
U ziet, er wordt wel aan ons gedacht, voor ons gewerkt, maar het gebied zelf en dan vooral de ondergrond is een groot probleem, tevens ligt het gebied laag en werkt het als een kom waar water in blijft staan. Ik hou U allen op de hoogte!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 10:57

Ja, ik zag het Val! Ik had net iets eerder gebokt.....ik ga in ieder geval meedoen en zo'n eierrace is leuk!

duckie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:06

Jetta schreef:
Ja, ik zag het Val! Ik had net iets eerder gebokt.....ik ga in ieder geval meedoen en zo'n eierrace is leuk!

NOu ja, nu weet iedereen het tenminste gelijk! Er komen 6 of 7 ijsjes geloof ik... enne... ik verwacht wel dat jullie eerlijk speuren he!! Niet als ik er niet bij ben... de wachtopdrachten overslaan!! Knipoog

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:25

Ik kan helaas niet mee doen met de paasrit, heb geen paard en ga dan mijn vriendje uitzwaaien op schiphol Lachen Anders had het me wel heel leuk geleken!

Vrijdag de 13e heb ik een afspraak met Evita in Woudenberg voor de thermografie.. Nagelbijten / Gniffelen (om 13 uur Knipoog ). Nu nog even regelen dat haar dossier en de foto's van Meursing doorgestuurd kunnen worden. Ik ben al zenuwachtig!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:28

Ireentjuh schreef:
Ik kan helaas niet mee doen met de paasrit, heb geen paard en ga dan mijn vriendje uitzwaaien op schiphol Lachen Anders had het me wel heel leuk geleken!

Vrijdag de 13e heb ik een afspraak met Evita in Woudenberg voor de thermografie.. Nagelbijten / Gniffelen (om 13 uur Knipoog ). Nu nog even regelen dat haar dossier en de foto's van Meursing doorgestuurd kunnen worden. Ik ben al zenuwachtig!

De paasrit is toch op de 2e paasdag?

Misschien kan ik mee de 13e, maar moet nog ff uitzoeken of mn colleges van die dag verplicht zijn.

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 11:40

Doei!

School is saai Nagelbijten / Gniffelen

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:07

hallo allemaal
bijna jarig, maandag al! Go jij! Go jij!
doe ook mee aan de paasrit en zal ook wel wat lekkers trakteren Clown
doe ook mee aan de eierrace op Zij zijn groot en ik is klein! diddle superpony Zij zijn groot en ik is klein!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:35

Jetta schreef:
Ik heb contact opgenomen met G.Z-H. die het gebied onderhoudt. Er gaat weer zand gestort worden in het voorjaar. Ik heb uitgelegd, dat dat vaker gebeurd is, dat de paarden dan verrast worden door de zachte ondergrond onder het zand en nog verder wegzakken. Het is niet echt een verbetering....Van wegzakkende paarden waren ze goed op de hoogte, dat bleek wel. G.Z-H. is ook op de hoogte van een notitie, uitgegeven door de KNHS over de aanleg van ruiterpaden en ze bestuderen dit stuk. Het probleem blijft echter de te natte ondergrond. Het zal nooit ideaal worden.
Een probleem is ook, dat ze vrijwel nooit met groot materiaal het gebied in kunnen, vrachtwagens, graafmachines e.d. zakken ook gewoon de prut in! Dit in antwoord op mijn vraag of het zand dan beter kan worden uitgereden/aangewalst....zodat je niet van die mulle bergen krijgt.
U ziet, er wordt wel aan ons gedacht, voor ons gewerkt, maar het gebied zelf en dan vooral de ondergrond is een groot probleem, tevens ligt het gebied laag en werkt het als een kom waar water in blijft staan. Ik hou U allen op de hoogte!

heb je ze ook nog gewezen op dat stuk achter kleyweg wat ze elke keer overslaan

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 13:58

is hier iemand die ook echt actief is???

woewa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:06

nou ik ga moet nog leren voor een proefwerk doeiii Doei!

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:12

Nou vandaag met Madje mee geweest.. Was nog viezer als bij Ko.. Maar madje zal zelf wel uitleggen wat hij allemaal had.. Ik weet in ieder geval wel dat heli niet erg onder de indruk van de praam is.. haha.. En dat Madje zo sterk is dat zij met 1 halstertouwtje het hoofd van hele kan optillen.. En dat ze nu kramp heeft in haar hand.. haha

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 14:53

hahahahahah was lachen he vanochtend he fal...zal vanavond tekst en uitleg geven..ga nu dweilen want kijkers komen over half uurtje...

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 15:07

Valerie, vooraan de weg? Verward
Wat word daarmee bedoelt, sorry ik ben blond. Haha!
En eigen route rijden? Bloos

Jeeetje ben wel erg dom vandaag. Haha!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 15:08

Hallo SMD-ers!!!!!!!! Haha! Haha! Haha!

Het wordt idd mooi weer met de pasen Ja en het weekend ervoor en verder geloof ik de hele volgende week ook. Eindelijk geen wind, geen regen. Go jij! Go jij! Dat is wel zo heerlijk, zonnetje paardjes doen en een paar dagen vrij...... OK dan!

Wat een leven hè? Haha! Haha!

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-07 15:12

Jaa zeker, dat lekkere weer was ik ook wel aan toe. Ja

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:43

noes ga jij morgen op regina naar buiten ? Pling

Xeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-07 16:52

Lekker weer Lovers

School was zo saai, maar mensen
Xeen heeft goede uitslag ! Haha! En mama ook Ja