Stal midden Delfland roddels .. 2

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Binar

Re: Stal midden Delfland roddels .. 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:54

AnitaJoeri schreef:
haha jij moet niet lezen maar werken Nous.Heb dekentje gewassen ben er blij mee en Rub heb westernzadel gemaakt.
Ben benieuwd naar rooster.Hoop wel dat iedereen begrijpt dat er misschien 5 keer per week gelopen moet worden door iedereen en anders doe ik wel voor euro per paard per keer hahaha kan ik nog meer tractaties voor stal kopen

Ja sorry, heb ff vrijdagmiddagdip Clown En ik ben hartstikke boktverslaafd Tong uitsteken dus bij mail dat er reactie is MOET ik gewoon ff lezen.. kan alleen niet altijd Nagelbijten / Gniffelen

Ik zet voor die eurie ook buiten of binnen, op de dagen dat jij niet kan Cool Kan ik wel stoppen met werken.... hihihi.. "wat doe jij voor werk??"
"nou ik zet paarden buiten en binnen" Gestoord

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:56

Ireentjuh schreef:
Ja arme Guco.. en Daphne! Hij zag er echt heel beroerd uit, hij kon op een gegeven moment echt niet meer op zijn benen staan en lag plat in de box. Volgensmij moest ze nu 4 uurtjes afwachten en kijken of het dan beter ging.

Ach, het zit Daphne/Guco ook niet mee he?? Vriendjes zijn? Pas had hij ook al verstoppingskoliek Verdrietig
Hoop dat hij snel opknapt!! Ach gut

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 13:57

waardeloos hoor van Guco
Snap niks van dat been van Ko ff afw8 en maar
En ik kan het wel voor je pureren hoor hihi.
En natuurlijk kom ik straks ,hij moet nog wat doen hoor,de luilak.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:00

AnitaJoeri schreef:
waardeloos hoor van Guco
Snap niks van dat been van Ko ff afw8 en maar
En ik kan het wel voor je pureren hoor hihi.
En natuurlijk kom ik straks ,hij moet nog wat doen hoor,de luilak.

Ga je naar buiten of niet? Missch ga ik dan wel met je mee! (beloof niets hoor, Bloos moet nl ook paarden binnenhalen Clown Haha! )
Door die stomme verstandskiezen heb ik Biz sinds dinsdag niet meer gereden Bloos

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:07

Ja heel sneu, omdat zijn bloed nog niet goed was van de spierbevangenheid moet hij ook nog eens compleet op stal blijven staan.. Hij zou in Evita haar uitloop gaan overdag, maar dat mag dus niet eens.

Ik weet niet of iemand van jullie hier ervaring mee heeft, maar ik heb een tijdje geleden een nieuwe grandeur pad voor onder mijn barefoot van iemand via marktplaats gekocht (was 1 keer gebruikt). Het leek allemaal betrouwbaar, ik mocht de pad ook komen halen ergens in amsterdam en ze wilde hem ook wel naar marieke toe brengen als ze in amsterdam was. Uiteindelijk heb ik het toch via de post gedaan, maar heb het geld 2 weken geleden overgemaakt en nu nog steeds niks ontvangen Nagelbijten / Gniffelen
Vorige week stuurde ze nog wel een mailtje dat ze de hele week ziek was geweest en dat iemand hem voor haar naar het postkantoor zou brengen.. Ik heb daar zelf nog op gereageerd en eergisteren een mailtje gestuurd, maar krijg nu geen antwoord meer! Ik ga er zo nog een mailtje achteraan sturen, maar m'n geduld begint wel een beetje op te raken! (ik heb wel een telefoonnummer en andres, gelukkig..)

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:10

dat is niet zo mooi hopen dat het adres wel klopt....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:26

arme Nous en arme Bies.Ik weet nog niet hoe laat ik kom ga eerst eten heb ook al ontbeten om 13.30 uur pffffffff.Anders moet ik maar in de bak rijden.Kunnen we oefenen voor pas de deux.haha
Das balen Ireen.maar misschien was ze inderdaad ziek.Probeer het nog ff.
Ga nu de hond in polder uitlaten ,mijn boodschappen zijn eidelijk opgeruimd.Zit teveel op bokt tussendoor schiet zo ook niks op.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:39

Ireentjuh schreef:
Ik weet niet of iemand van jullie hier ervaring mee heeft, maar ik heb een tijdje geleden een nieuwe grandeur pad voor onder mijn barefoot van iemand via marktplaats gekocht (was 1 keer gebruikt). Het leek allemaal betrouwbaar, ik mocht de pad ook komen halen ergens in amsterdam en ze wilde hem ook wel naar marieke toe brengen als ze in amsterdam was. Uiteindelijk heb ik het toch via de post gedaan, maar heb het geld 2 weken geleden overgemaakt en nu nog steeds niks ontvangen Nagelbijten / Gniffelen
Vorige week stuurde ze nog wel een mailtje dat ze de hele week ziek was geweest en dat iemand hem voor haar naar het postkantoor zou brengen.. Ik heb daar zelf nog op gereageerd en eergisteren een mailtje gestuurd, maar krijg nu geen antwoord meer! Ik ga er zo nog een mailtje achteraan sturen, maar m'n geduld begint wel een beetje op te raken! (ik heb wel een telefoonnummer en andres, gelukkig..)

Wat is haar adres...dan ga ik het gewoon bij dr ophalen hoor.
Als ze zo loopt te treuzelen...

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 14:45

haha Haha! ik heb haar adres, als het nodig is!
Ik wacht eerst maar even af wat er precies aan de hand is waardoor hij nog niet verstuurd is, als ze niet blijft reageren op de mail ga ik wel bellen. Ik ga er niet vanuit maar er gebeuren wel eens rare dingen bij het kopen van spullen via marktplaats Scheve mond

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:18

ach nee wat erg voor Daphne/Guco.
Nou maar hopen dat hij snel opknapt.
bah,
en ehm misschien ben ik er straks ook nog om de paarden binnen te halen, even kijken of ik iets kan omgooien.

als ik kom ben ik er rond 6 uur oki.

gr shir

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:31

ja ik kan ook helpen binnenhalen Haha!

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:37

ja zeurlie zou fijn zijn,er gaat toch rooster komen en waarschijnlijk zal iedereen een keer of vijf per week moeten lopen met alle paarden en niet alleen je eigen paard en zo niet dan moet diegene gewoon zijn eigen paard zowel binnen als buitenzetten,want dit is gewoon geen doen.Hehaal maar even NIEMAND WERKT 12 UUR PER DAG.Dus kan iedereen in principe elke dag binnen zetten of buitenzetten.Dus 7 keer per week moet iedereen kunnen en dat je daarvoor buiten werksituatie alles wat meer moet organiseren,geld ook voor mij.We kunnen ook kiezen voor;iedereen doet zijn eigen paard,maar dan betekend het nog veel meer werk voor iedereen;dus rooster niet invullen of onvoldoende sorry,dan wordt dat paard niet meer buitengezet.Met ziek zijn valt natuurlijk altijd wat te regelen maar wat er nu gebeurd is niet om te doen.Kan ook zo regelen dat als je een week niet kan dat je de week erop dan dubbel loopt.Ik wil echt iedereen graag helpen maar dit gaat dus echt niet.Trouwens als er ook wat meer zijn ben je ook niet een uur bezig maar een kwartier.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:38

begrijp wel ik hou van jullie allemaal hoor

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:41

AnitaJoeri schreef:
ja zeurlie zou fijn zijn,er gaat toch rooster komen en waarschijnlijk zal iedereen een keer of vijf per week moeten lopen met alle paarden en niet alleen je eigen paard en zo niet dan moet diegene gewoon zijn eigen paard zowel binnen als buitenzetten,want dit is gewoon geen doen.Hehaal maar even NIEMAND WERKT 12 UUR PER DAG.Dus kan iedereen in principe elke dag binnen zetten of buitenzetten.Dus 7 keer per week moet iedereen kunnen en dat je daarvoor buiten werksituatie alles wat meer moet organiseren,geld ook voor mij.We kunnen ook kiezen voor;iedereen doet zijn eigen paard,maar dan betekend het nog veel meer werk voor iedereen;dus rooster niet invullen of onvoldoende sorry,dan wordt dat paard niet meer buitengezet.Met ziek zijn valt natuurlijk altijd wat te regelen maar wat er nu gebeurd is niet om te doen.Kan ook zo regelen dat als je een week niet kan dat je de week erop dan dubbel loopt.Ik wil echt iedereen graag helpen maar dit gaat dus echt niet.Trouwens als er ook wat meer zijn ben je ook niet een uur bezig maar een kwartier.

En als je nou 2 paarden op verschillende plekken heb staat en niet echt heel erg in de buurt woont wat dan.........en geloof me kan goed organiseren...

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:47

Tegen mij is namelijk verteld toen ik hier kwam staan dat je paarden voor je binnen en buiten gezet konden worden dat dat erbij hoort.....ja voor mij ideaal natuurlijk en dat weet john ook.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:48

AnitaJoeri schreef:
Hehaal maar even NIEMAND WERKT 12 UUR PER DAG.

werken niet, maar op mijn opleiding zijn ze soms niet even slim met roosters waardoor dat nogal eens voor komt plus reistijd.. Knipoog maar niet elke dag natuurlijk! 5 keer per week lijkt me haalbaar voor iedereen.

Ik ben er vanavond om 7 uur (of ik kan tot half 7)

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:50

sorrie veer maar 4 keer per week moet toch voor iedereen haalbaar zijn hier op stal wil het grootste gedeelte wel helpen maar dit is gewoon geen doen meer je kan ook je verzorgster laten helpen,ik zit zelf met een doodzieke man waarvan niemand weet hoelang die nog leeft,dit zeg ik eigenlijk nooit,maar ook ik moet consessies doen.Als we weten wie er komt kunnen we ook wat paarden laten staan,ze kunnen ook best 2 uurtjes later naar buiten of eerder naar binnen.In principe komt iedereen elke dag naar zijn paard toch???Dus........

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:51

Vera dan moet je zelf met John regelen

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:56

Zal ik vanavond komen helpen? Is het wel wat vroeger, ben ik om kwart voor 6 op stal.

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:57

ja regel ik ook altijd met john.....want john zet er bijna altijd voor me buiten en daar ben ik hem heel dankbaar voor...!

maar goed ik ga niet blijven zeggen waarom ik weinig tijd heb om er aan mee te helpen...ik zal mn best doen en meer als dat zal niet gaan helaas..

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 15:59

geen idee wie er allemaal komen?

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 16:00

AnitaJoeri schreef:
sorrie veer maar 4 keer per week moet toch voor iedereen haalbaar zijn hier op stal wil het grootste gedeelte wel helpen maar dit is gewoon geen doen meer je kan ook je verzorgster laten helpen,ik zit zelf met een doodzieke man waarvan niemand weet hoelang die nog leeft,dit zeg ik eigenlijk nooit,maar ook ik moet consessies doen.Als we weten wie er komt kunnen we ook wat paarden laten staan,ze kunnen ook best 2 uurtjes later naar buiten of eerder naar binnen.In principe komt iedereen elke dag naar zijn paard toch???Dus........

Anita dat is ook de reden waarom ik mijn drukke schema op de site zet. Gewoon om te laten zien dat er echt wel tijd voor gemaakt kan worden door IEDEREEN. Nu zal de een wat vaker kunnen dan een ander misschien maar ik word net zoals jij er soms ook niet goed van dat er een aantal mensen zijn die de kantjes ervanaf lopen. Ik ontplof echt zowat hoor nu er weer datzelfde gezeur is met binnen/buiten zetten en dan heb ik het uiteraard niet over de personen die er altijd zijn. Ik ben er binnen een half uur. tot zo.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 16:01

als je je best maar doet is iedereen heus gauw tevreden het hangt heus niet op een keer meer of minder.

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 16:03

weet ik kaar ik ben er straks ook.Kussie allemaal hoor,even goede vrienden verder.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-06 16:06

oke, dan kom ik ook wel voor het eten! Het wordt toch al vroeg donker..