Westerhaar, dat is pas klein Dat is 1 lange rechte weg met.. ik geloof 2 zijstraten ofzo Deborah moest een x vanuit Westerhaar naar huis, dus er werd haar vertelt; "Die ene afslag die je tegenkomt niet nemen!' En wat doet ze... ze neemt de afslag en verdwaalt vervolgens
Das wel heel knap dan... Ik heb ooit voor de bruiloft van mijn zus een superjurk gekocht. Heb hem daarna nooit meer aangehad, jammer eigenlijk. Succes met het vinden van jouw jurk
Haha ach jah.. Wel mooi kan ik ook wij verdwalen kats met een dropping in Nijverdal ze hebben ons met de kaart op moeten zoeken lachen joh bleek achter af een meisje bij ons de weg nog te weten ook
Bedankt gaat hopelijk wel lukken met het vinden van een jurk
Ik vind t altijd wel een leuke uitdaging om een simpele maar mooie jurk te vinden die een beetje tijdloos is.. dan kan ik 'm 5 jaar later ook nog aan..hypotetisch dan Nu wil ik weer een nieuwe voor een oud en nieuw feestje met als thema "holland". Ik ga als Texel, hoef ik alleen maar ergens een X bij me te hebben en voor de rest hoef ik dan niet verkleed.. daar heb ik namelijk een beetje een hekel aan
Kunnen wij hem dan ook horen? De enige keer dat ik in Gala jurk moest was met toneel. Ik leende een jurk van een moeder van iemand. Hartstikke oud, maar wel zo leuk Nu moet ik voor het kerstgala een jurk, heb al helemaal zin om er eentje op te gaan zoeken. (jurken passen )
nou... uhm. Ik ben zaterdag zwarte piet geweest en heb opgepast en gister met vriendinnen een lamamiddagje... Dat was 't eigenlijk. Dus niet echt. Jij?
Ik nu een 4.8, heb dan ook nog maar 1 toets gehad, en die ga ik dus herkansen, met vorig jaar erbij weet ik het niet precies.. Ik heb laatst de aflevering met Alexander Pechtold teruggekeken, wat is die man geweldig goed in niet lachen. Trouwens, ik heb vandaag mogen stemmen op school
En, wat heb je gestemd? Ben altijd zo benieuwd naar wat jongeren zouden stemmen als dat mocht. Ik stem overmorgen SP, wat stemt de rest? (even een discussie op gang helpen hoor)