dat is dus echt wel het nadeel van op een manege staan,ik ben er ooit eens een jas kwijt geraakt en een tijdje later zag ik iemand anders met die jas rijden. grrrrr hoe hebben ze het lef!!!
dat heb ik nog nooit gezien gelukkig.. meestal is mijn halster .. peesbeschermers .. zwepen en dat soort spul weg.. maar dan roep ik altijd heel hard op stal hoe pissed ik ben .. en het leuke is dat is meestal na 2 dagen mijn spullen wel terug heb
ik ben vandaag ook weer eens naar nijmegen geweest voor controle in het ziekenhuis... mn heup doet nog pijn en dat gaat helaas ook niet meer weg, de pin in mn heup gaan ze er wel een keer uithalen, maar ik weet nog niet wanneer ik dat laat doen. Ik heb de laatste tijd ook super veel pijn aan mn knieen dus daar mogen we in augustus weer voor terug... Mijn andere heup doet ook nog pijn, maar zoals het er nu (eigenlijk de foto van vorig jaar) uit ziet hoeft die ook niet meteen geopereerd te worden ofzo. niet dat het jullie wat interesseert, maar ik kan niet vertellen wat voor kleurrijke dingen ik allemaal heb gekocht
En morgen ga ik naar de equitana open air!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lekker Yannicke ik ben nu nog aan het eten vanwege de wandelvierdaagse (mijn borertje deed mee ) En m'n opa is vandaag thuis gekomen uit spanje heb 50 euro van hem gekregen had ik nog tegoed van mijn verjaardag