LIQUITA schreef:Graag gedaan!!!!
Coctails.......LEKKER, Banana kiss???? Klinkt goed!!!!
Dus als we een coctailparty organiseren op de manege, dan kan jij achter de bar.
absoluut, de drank flessen vliegen je dan om de oren hahahahahahaha
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:Graag gedaan!!!!
Coctails.......LEKKER, Banana kiss???? Klinkt goed!!!!
Dus als we een coctailparty organiseren op de manege, dan kan jij achter de bar.
Hackie schreef:Shenavallie schreef:OOTEMAN UITVERKOOPDATA BEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vAN 20 AUGUSTUS TOT EN MET 2 SEPTEMBER A.S. (IS VANDAAG OM 12.00 UUR GESTART).
Neem je een singel voor me mee??
Geintje![]()
Edit: Een leren halster voor 15.00! O, die wil ik hebbuh
micky schreef:@shenavallie , ik hou het in gedachten een goede groom is altijd top , met welk paard sta jij op veldt??
Shenavallie schreef:micky schreef:@shenavallie , ik hou het in gedachten een goede groom is altijd top , met welk paard sta jij op veldt??
Fatima

micky schreef:oo ik ben wel benieuwd ,je knollie was vandaag ook in bling bling stijl wel gaaf hoor
. dozo schreef:Heb je bij Tellsell dat machientje gezien met 1000 blingbling steentje!! Echt leuk, kun je werkelijk alles onder de bling-dingen stansen!!!
dozo schreef:Enne je begrijpt natuurlijk wel dat ik je Maissie voortaan Fatima noem
Shenavallie schreef:dozo schreef:Heb je bij Tellsell dat machientje gezien met 1000 blingbling steentje!! Echt leuk, kun je werkelijk alles onder de bling-dingen stansen!!!
Voor jou geen GTST of ATWT (of hoe die series ook heten), maar gewoon keiharde Tellsell????
) Toevallig heb ik gisteren nog een bling bling frontriem voor hem gekocht. Een mooie smalle met ook weer niet overdreven bling, maar mooi gedoseerd zeg maar
. Heeft ie verdiend omdat ie zo ontzettend goed zijn best doet.
.
Shenavallie schreef:Op de kruiwagen van Fatima, Musdat en Moerat blijven ze wel zitten straks (lang leve de secondenlijm)
wel eerst de wagen met goudverf bewerken en pluche dobbelsteentjes CCCCorine schreef:Wauw Liquita, wat hip! Misschien dat ik voor Gandhy binnenkort ook wel zoiets wil bestellen, wat zijn de prijzen voor het pimpen van bijvoorbeeld een dekje met Swarovski (spel ik dit goed?) Toevallig heb ik gisteren nog een bling bling frontriem voor hem gekocht. Een mooie smalle met ook weer niet overdreven bling, maar mooi gedoseerd zeg maar
. Heeft ie verdiend omdat ie zo ontzettend goed zijn best doet.
) te doen.
sjorsie schreef:Shenavallie schreef:Op de kruiwagen van Fatima, Musdat en Moerat blijven ze wel zitten straks (lang leve de secondenlijm)
jazekerwel eerst de wagen met goudverf bewerken en pluche dobbelsteentjes
dozo schreef:Ik heb hem net besteld!!![]()
39,95 euro!
Ik kom de winter wel door![]()
Je kan ze bijna overal op stansen, ook op Mario zijn T-shirts: I LOVE RANCHO!![]()
Zal hij blij van worden