Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
Ik duik ook m'n bedje in; trusten Mariekje! Citaat:neem de kids mee hahaha.....
Hihi neem je ze ook even mee naar Schuttershof, vinden ze vast leuk! Citaat:Heej, wordt 24 geschat....best goed!!
*Joh, is best in de buurt!Citaat:inclusief een of ander zusje ofzo... je weet maar nooit!
Hihi, ons topic is absoluut niet geschikt voor sommige mensen! *zeker niet voor zusjes of bepaalde ouders
)
Citaat:*moet alleen ff afwachten of ik mn toets van vorige week wel gehaald heb...
Haha gezellie stappen is gwoon de beste remedie voor een goeie kennistoets
*nu nog ff mn cijfer afwachten!
Die trein is dus achter ons rug (zonder dat we t wisten) aankomen rijden, de hele menigte mensen is in die trein gestapt (zonder ons te waarschuwen!) en die trein is Zonder ons weer weggereden! Hoe durven ze!
Haha das dubbel blond
*t was ook zo'n slimme actie gister
dan kan ik weer niet mee...
! Maandag moest ik ook al om de 2 minuten mn neus snuiten, dus wat zullen ze wel niet van me denken! Morgen moet ik naar de tandarts, want dan moet ik 2 kiezen laten trekken dus daar zie ik ook best tegen op. Ik krijg namelijk een beugel... ja ik heb besloten om t nog maar te doen voordat ik naar Zuid-Afrika ga, dan ben ik er tenminste vanaf...
! Ja je moet toch wat doen met je geld, haha!
!
Wordt trouwens iig goed op de hoogte gehouden door Eric, dus niet teveel vertellen, want alle roddels komen weer bij mij terug
Hij denkt iig wel dat je een enorme zuipschuit bent geloof ik, want ik heb alvast verteld dat je zaterdag weer mee uit moet (jij had hem al verteld dat je zaterdag was geweest hahaha), dus dat hoor je morgen vast nog wel!
! Enneuh ik heb met de othodontist afgesproken dat alles binnen 1 jaar geregeld moet zijn, mede omdat de CZ maar tot je 21e vergoedt en volgend jaar maart (als ik in afrika ben) wordt ik 21 dus zou het fijn zijn als ie eruit is voordat ik daarheen ga...
en pijnlijden!
dan sta je dr ook mooi op!
Hihihi
Want we willen weer eens lekker gek doen samen! En Cis: ben ook voorstander dat jij meegaat hoor, dus Bar: maakt niet uit wat je doet, maar haal dr over, hihi
Citaat:Arme Nel, volgende keer gaan we als jij meekan hoor!
JA volgende keer zoeken we een datum dat iedereen kan! Das leuk & gezellie!
Ik hou daar nooit zo van
*En al helemaal niet van tanden trekken, boren en meer van dat soort ongein. Kijken met t spiegeltje en ff wat met dat stokje in mn tanden en tong prikken, ok.. Maar dan verder Brr!
Citaat:Ja je moet toch wat doen met je geld, haha!
Shaartje ook weer blij, der baasje alcohol vrij
(Hihi, uhum.. alvast aan t oefenen voor Sinterklaas!
)
Egt vanacht om 4 uur gaan slapen en ik om 8 uur al weer wakker (de rest rond een uur of 10!) Maar egt iedereen liep smorgens te hoesten en te proesten en de helft had hoofdpijn! Dus die griep verspreiden we nu lekkr uit over het land!Citaat:En Cis: ben ook voorstander dat jij meegaat hoor, dus Bar: maakt niet uit wat je doet, maar haal dr over, hihi
Haha Bar zet um op, je kan t!