manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:51

kan misschien wel zn telefoonnummer regelen via Ruud.....maar dan moet ik hem wel inlichten.....

Thirz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:24

Heej, wordt 24 geschat....best goed!!
Haha, die Jeroen kan t echt bekijken, hij is duidelijk geen tof type! En die Hugo, tja, ik ken m echt niet, maar vond het wel lief dat ik zn warme jas mocht lenen!

We kunnen inderdaad ook vroeger naar Schuttershof gaan, ga ik rond 2 uur gewoon naar huis, want heb die uurtjes slaap echt nodig voordat ik ga werken. Ga ook gewoon 's middags nog ff dutten! De week erop kan ik helemaal niet, want dan heb ik slaapdienst zaterdagnacht. (of ik leg de kids op bed en ga naar de stad, hihi )

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 22:32

neem de kids mee hahaha.....

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 23:04

Heb je ff gepbt over het onderwerp van gesprek Mariekje!! Is toch wel handiger om 't ff privé te houden, voordat iedereen mee leest, inclusief een of ander zusje ofzo... je weet maar nooit!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 23:09

pb-tje terug!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 23:13

Weer pb-tje terug

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 23:32

we blijven bezig......maarre nu ga ik lekker slapen.....weltrusten allemaal.........

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 23:35

Hahaha ja een hot onderwerp dat stappen Ik duik ook m'n bedje in; trusten Mariekje!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 11:46

Citaat:
neem de kids mee hahaha.....

Ja das gezellie! Hihi neem je ze ook even mee naar Schuttershof, vinden ze vast leuk!
Citaat:
Heej, wordt 24 geschat....best goed!!

Ja dat klopt nog best! Tja, ik laatst nog 16 bijna 17 *Joh, is best in de buurt!
Citaat:
inclusief een of ander zusje ofzo... je weet maar nooit!

De weg naar bokt moet je gwoon een beetje geheim houden Hihi, ons topic is absoluut niet geschikt voor sommige mensen! *zeker niet voor zusjes of bepaalde ouders

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 12:25

Haha, de kids meenemen, dat doe ik!!!
(Alleen ben ik dan niet verantwoordelijk voor de mogelijke gevolgen )

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 12:45

Mogelijke gevolgen? wat kan er nou mis gaan!
*hihi Thirz tracteert alle kids op een dennis mixje
Worden ze lekkr vrolijk van!

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-06 21:25

Citaat:
*moet alleen ff afwachten of ik mn toets van vorige week wel gehaald heb...

Whieie! Gehaald
en mn toets van vandaag ging ook wel goed denk ik dus das mooi! Haha gezellie stappen is gwoon de beste remedie voor een goeie kennistoets *nu nog ff mn cijfer afwachten!

Enne voor de mensen die het nog niet wisten: ik ben Blont!
Jaja, ik was samen met Lisette mn keuzevak cijfer gaan halen op de andere locatie na mn kennistoets. Nou daarna netjes op tijd op t station aangekomen, dus we zijn lekkr op een bankje gaan zitten. Vraagt Lisette na een tijdje, zeg wanneer ging de trein nou weg? Dus ik kijk op mn horloge (5 voor half 5) en zeg dat de trein ongeveer nu zou moeten vertrekken. Terwijl ik dat zeg kijk ik achterom en zie de internationale trein wegrijden! Die trein is dus achter ons rug (zonder dat we t wisten) aankomen rijden, de hele menigte mensen is in die trein gestapt (zonder ons te waarschuwen!) en die trein is Zonder ons weer weggereden! Hoe durven ze!

Mariekje22

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-06 21:57

ook nog blont met T.............??????????

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-06 12:53

Ja zelfs dat nog, erg hè Haha das dubbel blond *t was ook zo'n slimme actie gister
Voornemen voor vandaag: Ga proberen alle overstappen nu wel goed te maken

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:17

Poeh, weer even alles bij gelezen.
Zaterdag weer uit.... dan kan ik weer niet mee...

Willen jullie misschien mee doen aan een afscheidscadeautje voor Karin?
Zij heeft haar ontslag ingediend bij paardoes en gaat verhuizen naar Spanje met r vriend, en wil daar een horeca beginnen.

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-06 20:31

Snik... ik was vandaag ziek! Lekkere 2e stagedag heb je dan ! Maandag moest ik ook al om de 2 minuten mn neus snuiten, dus wat zullen ze wel niet van me denken! Morgen moet ik naar de tandarts, want dan moet ik 2 kiezen laten trekken dus daar zie ik ook best tegen op. Ik krijg namelijk een beugel... ja ik heb besloten om t nog maar te doen voordat ik naar Zuid-Afrika ga, dan ben ik er tenminste vanaf...
Maarja ik zat dus heel de dag binnen, kben zelfs niet naar Shaar geweest :S (ik heb mn vader gestuurd, haha!)...
Maarja ik heb dus maar even mn donkerblauwe ankypad verkocht, want de ankypads die ik heb schuiven heel de tijd onder mn zadel uit, echt heel irritant! En ik heb ook nog een kersenrode en die vind ik mooier als de donkerblauwe... Dus heb ik via internet maar het Dutch setje van HH gekocht, dat is donkerblauw met oranje, incl peesjes ! Ja je moet toch wat doen met je geld, haha!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 12:18

Snik, ik ben net terug van de tandarts en ik ben nu 2 kiezen armer... wel heb ik een hele hoop gaasjes in mn mond :S! De verdoving werkt nu nog dus ik heb gelukkig geen pijn, khoop dat ie nog even door blijft werken !
Het is wel jammer want nu zit ik weer de hele dag thuis en ik moet me rustig houden (lees: niet paardrijden)... dus dat is wel een beetje balen!

voicenel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 15:11

Rot voor je Bar!
Ik heb net heerlijk gereden op voice om eerlijk te zijn!
Hoop voor je dat je snel weer op je paardje zit!
Sterkte met je pijn.

Nou mn zwager komt als het goed is morgen uit het ziekenhuis dus das wel fijn, maar dan blijf ik nog t/m maandag bij mn zus slapen. en dan weer in mn eigen bedje!
Bah moet zo werken, heb geen zin zit net lekker. maar ja, als ik er eenmaal ben is het ook niet meer zo erg, als het lijkt!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 18:59

Goed nieuws Nel!! Dus het gaat alweer wat beter met hem! Trouwens nooit verwacht dat Karin zo snel weer weg zou gaan; had ze al langer die plannen? Wel spannend, emigreren naar Spanje!! Horeca is wel weer ff wat anders dan Paardoes! Wanneer gaat ze?
Hahaha Bar, ik hoorde woensdagmiddag al van Eric dat je ziek was! Hopen dat je morgen wel weer kunt met je uitgedunde gebit! Wel goed dat je nu nog een beugel neemt; tis voor een goed doel dat pijn lijden moet je maar denken! Alleen... je bent wel erg positief als je verwacht binnen nu en een jaar van je beugel af te zijn: het duurt vaak wel ietsje langer jammer genoeg! Maar wat maakt 't trouwens uit, ze laten je vast ook wel Afrika binnen met metaal in je mond hahaha! Wordt trouwens iig goed op de hoogte gehouden door Eric, dus niet teveel vertellen, want alle roddels komen weer bij mij terug Hij denkt iig wel dat je een enorme zuipschuit bent geloof ik, want ik heb alvast verteld dat je zaterdag weer mee uit moet (jij had hem al verteld dat je zaterdag was geweest hahaha), dus dat hoor je morgen vast nog wel!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:47

Haha nou ik denk dat ik zaterdag maar alleen maar aan de cola ga dan ! Enneuh ik heb met de othodontist afgesproken dat alles binnen 1 jaar geregeld moet zijn, mede omdat de CZ maar tot je 21e vergoedt en volgend jaar maart (als ik in afrika ben) wordt ik 21 dus zou het fijn zijn als ie eruit is voordat ik daarheen ga...
Verder staat mn gebit onder best redelijk, dus dat valt wel mee en boven zijn nu die 2 kiezen getrokken dus dan is t een kwestie van doorschuiven en pijnlijden!
Haha straks gaat die metaaldetektor op t vliegveld af op je beugel dan sta je dr ook mooi op!
Morgen avond ga ik met Cis naar de bios... misschien gaat ze zaterdag ook wel mee uit!

Bianz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 19:53

Ah vandaar, ik dacht al: bij duurde het 2 jaar en ik had ook maar een klein probleempje, een overbeet. Dus vandaar mijn reactie. Gelukkig dat hij het bij jou wel ff fikst in een jaartje. En ach, dat pijnlijden valt best mee hoor; iedereen doet er dramatischer over dan het is. Ik had 'm al behoorlijk jong en heb er geen trauma's aan overgehouden hahaha!
Jammer dat je niks drinkt zaterdag... heb ik niks om over te roddelen volgende week Hihihi
Ik ga trouwens morgenavond met Tamara naar de bios; zie ik jullie vast nog wel! Welke film gaan jullie? Zal ik nog eens ff meehelpen Cis over te halen mee te gaan zaterdagavond! (dus Cis als je dit leest: ga je weer eens mee??)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:04

Arme Nel, volgende keer gaan we als jij meekan hoor! Want we willen weer eens lekker gek doen samen! En Cis: ben ook voorstander dat jij meegaat hoor, dus Bar: maakt niet uit wat je doet, maar haal dr over, hihi

Ok, nu weer ff serieus. Wat een stap die Karin neemt zeg, had ik echt niet verwacht. Hoop dat ze t leuk gaat vinden en wie weet kunnen we dr nog een keertje opzoeken in de leuke bar (= gratis drankjes!!!!) Wil opzich wel meedoen met het afscheidkadootje hoor, wat is het idee? Want ik ben pas volgende week zaterdag weer op de manege, maar dan moet je t maar ff laten weten, ok?

Verder zorg ik hier thuis nog voor mn zieke ouders, haha, is weer eens wat anders dan voor de kids!

Barbara_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-06 20:06

Euhm ja we weten nog niet naar welke film we gaan dus daar kan ik niets over zeggen...
Ik heb ook wel een beetje een overbeet maar omdat er nu 2 kiezen getrokken zijn heb ik dat straks niet meer... en kheb gewoon tegen die vent gezegt dat t binnen 1 jaar gefixt moest zijn en toen ging ie meteen ergens een gaatje zoeken zodat ik zo snel mogelijk kon komen enzo... Best aardig van m dat ie zo goed meewerkt!
Ik heb ook een overbeet omdat ik met mijn tong tegen mn voortanden aan slik, dus daardoor staan die wat naar vorenl.

Anne_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-06 21:07

Citaat:
Arme Nel, volgende keer gaan we als jij meekan hoor!

JA volgende keer zoeken we een datum dat iedereen kan! Das leuk & gezellie!
Tjonge en naar Spanje emigreren... Je moet t maar durven en willen, lijkt me best heel moeilijk. Maar ik wil ook wel meedoen aan t afscheid hoor, het hoe en t wat hoor ik nog wel!
Bluh en tandartsen Ik hou daar nooit zo van *En al helemaal niet van tanden trekken, boren en meer van dat soort ongein. Kijken met t spiegeltje en ff wat met dat stokje in mn tanden en tong prikken, ok.. Maar dan verder Brr!
Beterschap Bar enne suc6 met je beugel en sterkte met je "niet meer" kiezen...
Citaat:
Ja je moet toch wat doen met je geld, haha!

Tja en nu je voortaan op zaterdag aan de cola moet, heb je geld over Shaartje ook weer blij, der baasje alcohol vrij (Hihi, uhum.. alvast aan t oefenen voor Sinterklaas! )

Er zijn trouwens wel veel mensen ziek, thirz der pappie en mammie, Bar... En wij hebben in zoetermeer ook ff een griepepedimie aangstoken Egt vanacht om 4 uur gaan slapen en ik om 8 uur al weer wakker (de rest rond een uur of 10!) Maar egt iedereen liep smorgens te hoesten en te proesten en de helft had hoofdpijn! Dus die griep verspreiden we nu lekkr uit over het land!

Citaat:
En Cis: ben ook voorstander dat jij meegaat hoor, dus Bar: maakt niet uit wat je doet, maar haal dr over, hihi

Hihi Haha Bar zet um op, je kan t!
*T is egt lang geleden dat je meegweest bent Cis, ga nou mee das gezellie!

Ladylada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 00:18

hoihoi, sorry dat ik zolang niets van me heb laten horen...ik had zaterdag toch eigenlijk helemaal geen zin om uit tegaan dus ik vond het beter om toch maar thuis te blijven.
Ik ben maandag en dinsdag naar barneveld geweest dieren eh aaien enzo (klinkt wel stom hihi) echt superleuk, vogelspinnen en slangen vasthouden, met koeien wandelen, schapen en honden fixeren en ratten enz wegen.
Net met Bar naar de film geweest: Casanova, geen hoogdravende film maar wel leuk.
Morgen gaat ik wel mee uit, ik moet eerst nog ergens anders naartoe maar daarna kom ik naar de nationaal. ik vraag me alleen af of ik misschien met iemand mee terug kan rijden. (annemijn en bianz hoe laat gaan jullie heen? en zou k mee terug kunnen rijden.
Nou dat was het wel, oja dat harry potter avontuur is errrug verslavend!