Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik zie wel hoe het de rest van de week gaat.
)
maar het is goedgegaan blijkbaar 
)
met de volgende dingen inbegrepen:
hahaha Nope, hoef geen cent te betalen, alleen het stro en voer dan. Hooi is onbeperktCitaat:elady, als Lady dalijk van jou is, hoef je dan nog steeds niet de stalling te betalen??
Jetta schreef:Oh, Fieke, wat is het toch een mooi paard.....ik zou haar stiekem onder mijn bed verstoppen....

hmm, even kijken hoe ik dat ga regelen.. ben bang dat het een lesje missen wordt.. Ireentjuh schreef:Whahahaha neeee dit heb ik weer!!
gewoon een fotoshoot gewonnen met Eviet d'r mooie koppie
ik moet eigenlijk gewoon naar school morgenhmm, even kijken hoe ik dat ga regelen.. ben bang dat het een lesje missen wordt..

)
Gaat het dan toch nog allemaal goed komen met onze Ko (op naar Peking 2008
)
zo werkt dat bit toch? ik kende iemand met een haf die zo'n bit had, daarbij hielp het wel goed
ze had nog geen/weinig foto's van een bepaald kunstje (berggeit) dus ik ga nu proberen dat aan eviet te leren.. ik hoop dat dat gaat lukken 
Ireentjuh schreef:ze had nog geen/weinig foto's van een bepaald kunstje (berggeit) dus ik ga nu proberen dat aan eviet te leren.. ik hoop dat dat gaat lukken