Yezzi schreef:Mm Lies rij je nu 2/3 jaar? Volgens mij was je in groep 8 begonnen toch? Toen we Loesje kregen had je nl nog geen les en dat was in groep 8.
Ja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yezzi schreef:Je probeert er tenminste iets aan te doen, er zijn ook mensen die doorjakkeren op hun poown...
lovefi schreef:Oke ja dat is ook nog niet zo heeeel lang natuurlijk. Vertrouwen en rijkunst opbouwen duurt lang. Het doen is het enige wat helpt inderdaad gewoon blijven proberen.Yezzi schreef:Je probeert er tenminste iets aan te doen, er zijn ook mensen die doorjakkeren op hun poown...
Ik hoop niet dat je hiermee mij bedoelt?
lovefi schreef:Haha omdat ik net had verteld dat ik 20 minuten gegaloppeerd had vandaar![]()
Oke nou misschien nog wat tijd geven om vertrouwen op te bouwen en volgende keer gewoon zoals Nes al zij lekker op een normaal tempo een kwartiertje draven. Laat galop dan nog even zitten maar probeer wel genoeg te draven.

Yezzi schreef:lovefi schreef:Haha omdat ik net had verteld dat ik 20 minuten gegaloppeerd had vandaar![]()
Oke nou misschien nog wat tijd geven om vertrouwen op te bouwen en volgende keer gewoon zoals Nes al zij lekker op een normaal tempo een kwartiertje draven. Laat galop dan nog even zitten maar probeer wel genoeg te draven.
Oh nee joh jij rijdt 100x beter dan ik dus dan is 't een beetje krom om jou als negatief voorbeeld te nemen
O jammer Lies, maar W zei toch dat M hem gelongeerd had?Spoiler:
Al die initialen hier
, ze is echt heel meelevend
!
Ik ben saai
Heb je 'm nog een paardensnoepje gegeven omdat hij zo braaf was? Wanneer begin je met beleren?
Hij heeft wel een beetje melk gehad als beloning.
Nee hij kan alleen nog maar kruipen, voetje geven kan die wel