Ja ik ga morgen gewoon langs weer bij freddy en weer doorspreken enzo en als het helemaal goed voelt die bestellen gewoon echt doorzetten!
kim345
Geplaatst: 15-04-12 19:13
EllaBellaah schreef:
@Kim: oooeeeehhh koudddd! Maar wel leuk toch Is de endurance weer begonnen? Daar is zeker ook altijd een winterstop voor?
jep, op 25 maart is het seizoen weer begonnen, maar die had ik dus overgeslagen. In de winter kun je het ook haast niet organiseren... je kunt al nauwlijks normaal doortrainen met vorst.
He bah, nou is Pucky ook al benauwd, gelukkig eet ze nog wel goed. Als ze morgen ook nog zo is ga ik maar weer met de antibiotica beginnen die ik nog had staan van Youmy...
Klinkt als een chaosdag britt! Die dagen heb ik ook gehad op de kibo, heb zelfs een keer een stel geiten uit het park kunnen vissen omdat degene zaterdag niet goed had afgesloten
Linn; ze zijn wel mooi die laarzen! & Gefeliciteerd met je proef ! Britt: Woow, wat een gedoe zeg ! Ella: He wat rot, het zit niet mee he ?! Kim: gefeliciteerd met je punten ! Maf dat ze ineens zo hoog zat !
en vast nog wel meer maar dat ben ik vergeten
Zoo, ik ga ff aan school knallen vandaag.. bah geen zin ;p
De leren rijlaarzen zijn in bestelling! Nu is het dus wachten geblazen. Ze kunnen er zo in 3 weken zijn maar de maximale levertijd is ongeveer 7 weken. Dus wss kan ik ze met de zitcompetitie al gebruiken!
Ferro was een draaaakje joh met opzadelen net tijdens de les! Hij was zich echt weer als een lompe kleuter aan het gedragen die ineens niks meer wist van wat hij geleerd had... Met longeren eerst goed fris en wat klieren, daarna werd hij al snel best wel relaxed en liet zijn hoofd ook wat zakken af en toe. Ze heeft voor het eerst in de bak er op gehangen. En daarna zijn we weer even bezig geweest met het zitten en wat rondjes stappen, hij was zo braaf dat ik er eigenlijk gewoon op móest Hij deed het ook super goed! Het knopje is ineens om gegaan en hij vindt het ook totaal niet eng dat we ook 'meegaan' als we op z'n rug zitten en hij gaat lopen. Het opstappen boeit hem ook helemaal niks meer Alleen in de bak kan hij af en toe nog een beetje druk zijn
Leuk Suus een bedrijfsuitje! Dat is altijd gezellig, bij mij op m'n werk gebeurt het niet zo veel en als het dan zo is zitten we gelijk met alle AC fillialen in een discotheek ofzo, dat hoeft van mij nou ook weer niet
Ik ben benieuwd naar de laarzen Lin! Hopelijk heb je ze inderdaad optijd binnen! Wanneer begint ze zit competitie weer? Ik heb net ook even wat rondgekeken maar ik ben meer opzoek naar een vrijetijdslaars waar je ook goed mee kan rijden. Wel van leer, maar meer een soort kruising tussen stallaarzen ofzo. Je snapt denk ik wel wat ik bedoel
Patries, ben je nog goed bezig geweest voor school ?
Zuucchht zit ik hier bijna in me eentje in de tram..tram voor ons is kaduukie en dus moeten wij wachten. Iedereen is er al uit gegaan en met de bus gegaan. Oh we rijden....mooi zo.
hoi! hoe is het hier? wij hebben vandaag de beestjes gevoerd, en erna de stand in elkaar gezet, nu is het alleen nog een kwestie van alle takken wit verfen haha!