ben wel erg nieuwsgierig
wsl een verkeerd nummer ofzo?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ben wel erg nieuwsgierig
wsl een verkeerd nummer ofzo?
wat voor abbo heb je?
je moet afkicken

kan omhoog en omlaag hoor
KPN is dat van
heb een HTC Desire HD
maar jij presteert het nog om over je abbo heen te gaan
gaan mensen hier trouwens nog op vakantie? 
staan op parkeerplaatst bij de mac
gratis wifi
heb je daar een beetje mooi weer?
Achja, gasten he, is hun eigen keuze), 6 stallen uitmesten (en die paarden zijn natuurlijk allemaal ontiegelijk vies) en daarna nog op buitenrit of iets anders met de paarden doen, dat breekt je best op na een paar dagen
Heb last van mn rug joh..
We gingen van harde ondergrond (gewoon een harde berm) naar mul zand, en hij liep te flierefluiten en keek niet waar hij zijn voeten neerzette, struikelde en toen lag hij op zijn knieën.. Hij liep gelukkig nog goed en ben heel blij dat het niet op asfalt ofzo gebeurde. En in het bos hebben we lekker veel gedraafd, een stuk gestapt en ook stukjes galop gedaan! Hij deed het echt super, ging niet racen en was heel makkelijk terug te rijden. Alleen op het eind was hij wat aan het drammen, maar volgens mij merkte hij dat we weer bijna thuis waren.. Maar ben weer hartstikke trots op mijn poownie.
En na die 6 maand gaat m'n abbo dan wel naar beneden
naar mn opa en oma, moest zeggen dat ik het best spannend vond hoor! ben blij dat ik weer achter mn laptopje zit
ging verder wel goed
kaatje89 schreef:Ik mis jou ook!Lizet.... Ik mis jou![]()
Jannicke, ik zat er toen ook altijd overheen.. Maar heb nu een BB met ping en whatsapp, dus hoop dat ik het daarmee red... Gelukkig heb ik nu de 1e 6 maand 1500 minuten/smsjes en 1GB internet voor 30 in de maandEn na die 6 maand gaat m'n abbo dan wel naar beneden
Moet ook als je op vakantie bent!
Maar goed, als het dan over is