Chan! Nog gefeliciteerd natuurlijk!! Zoooo leuk!
we whatsappen morgen nog ff! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
we whatsappen morgen nog ff! amandaaa schreef:Hey Chantal gefeliciteerd met je huis. Lekkr is dat wil hè, zo lekke lui en je paarden lekke werken .
Nou ben heerlijk met tank naar het meertje gegaan en de waterbak is af op het pad stond al een paard niet durfde dus tank had gelijk besloten dat hij ook niet ging, dus heb ik het eff voorgedaan en ging hij er keurig doorheen toen nog even terug om het andere paard te halen en die kwam ook achter tank aan. Toen nog lekker in het meer geweest hij was wel even bang van een stelletje dat lag te rolle bolle naast het ruiterpad daar durfde hij niet langs hihi.

hahaha
hebtie vast wel weer zin in

)
hahaha
watn dat is toch vaak een automatisme natuulrijk..
dus een soort Lvormige bank 
)
hahahaha (zit er iets tussen mn oortjes ???:P hahaha)
amber2202 schreef:Dat is ook zeker zo Aniet ! (van goedkoop kan duurkoop zijn)
we moeten gewoon ff koekeloeren op ons gemak.. maar het gekke is bij ons dat hoe duurder de banken worden hoe minder lekker ze gaan zitten voor ons ideehahahaha (zit er iets tussen mn oortjes ???:P hahaha)
achh.. komt heus wel goed allemaal
Jetta schreef:Hihi, Anietje.....de beste buurten van Den Haag, daarmee bedoel ik de Schilderswijk, de Veluwebuurt....op het Benoordenhout heb ik geen cliënten!
Zeg, zulle we Chantal effe helpen en met zijn allen wat meubelzaken bestormen om alles uit te proberen?