Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Smee__

Re: Snow or no Snow, we're gonna make it together! (deel 14)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:47

Ze loopt wel lekker indd Melis! :) En leuk je haar zo! :D
Haha ik had gister me haar gekruld maar ik moet toch écht eerst effe naar de kapper. :o Me haar is veels te zwaar, die krullen bleven er echt maar een kwartier inzitten ofzo en toen waren ze alweer weg. :P

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:47

Neee snap ik hoor! als ze zo loopt te klieren dan begrijp ik het wel. Je moet gewoon klaar zitten omdat ze kan gaan :P Gaat wel goedkomen Melis! Na een tijdje heb je precies door wanneer ze wat gaat doen en dan ben je der voor!! :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 21:54

Jaaa ik voel nu ook best goed aan wanneer ze gek gaat doen! Alleen dan moet ik haar toch terug nemen omdat ze er al dan vandoor gaat.
Ik heb wel een filmpje met hoe ik haar nu steeds terug rijd. Door haar gewoon op de volte te zetten/stelling vragen oftewel gewoon om trekken :o

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 21:56

Heel goed hoor! Gewoon doen! Ze moet luisteren! Had ik in het begin ook met Xander, die kon ik niet met 1 hand omtrekken want de rem was ff stuk :+ En toen heb ik met 2 handen 1 teugel gepakt en omgetrokken, toen moest ie wel stoppen.. Tis ff niet leuk om te doen, maar tis ff noodoplossing...

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 22:02

Nee het is inderdaad niet leuk... Echt fijn dat je dat bij Xander nu niet meer hoeft te doen. Ik denk dat ze zich ook gewoon gaan overgeven.
En gelukkig kan ik Azra wel gewoon met 1 hand omdraaien dus dat is wel fijn. Maar ze moet inderdaad gewoon luisteren!!

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:05

Nee ben er echt blij mee, ik merk bij Xander heel erg hoe rustiger ik ben, hoe rustiger hij ook is.
Net zoals vandaag dat het ijs van het dak af gleed, eerste keer in de bak schrok hij omdat een paard achter hem ging flippen, ging ie licht draven maar omdat ik hem gelijk op z'n hals klopte ging ie weer stappen. De keren erna wel die oren naar achter en toch iets harder gaan lopen en ook dan weer klopje op z'n hals en zelf gewoon kalm blijven en dan heeft hij ook zoiets van, tis wel goed :)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 22:07

Ja dat is echt goed om je paard dan gerust te stellen door te belonen. Ik merk het bij Azzie ook echt heel erg.
Ze gaat dan gelijk ontspannen als ik haar een klopje op haar hals geef en helemaal haar oortjes naar voren van oke ik doe wat goed.
Echt lief om te zien dat ze die bevestiging zoekt van o doe ik wel wat goed? En als ze dat klopje krijgt is ze zo ontspannen!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 22:09

Op dit filmpje kan je jammer genoeg net niet zien wat Azra nou precies doet maar Joost kreeg het maar niet op de film haha.
Maar hier neem ik haar dus weer terug en ga daarna gelijk weer verder met rijden! Om haar bezig te houden en af te leiden.
Let vooral ook op het leuke commentaar van Jennifer en Joost haha. :P

En nog walking in winterwonderland :+:

Laatst bijgewerkt door Astor op 26-12-10 22:10, in het totaal 2 keer bewerkt

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:10

Jaa dat doet Xander ook! <3 Zooo schattig :+:
Wat ik ook zo leuk vind, hij heeft zooo'n plezier in het galopperen! Dat vind ie echt leuk :D
Dus de laatste paar keer doe ik EN rustig galopperen want dat kan ie heul goed :P Maar ook ff stukkie crossen :D Doen doet ie op het rechte stuk changeren en dan kom ik in de bocht en doe ik weer terug changeren :D Wat een talent hé :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 22:12

Jaa hij houd heel erg van galopperen :P Dat is ook wel duidelijk te zien hahaha! Maar wel goed dat je zoveel afwisseld in de galop!
Inderdaad wat een talent zeg op deze leeftijd. Dat beloofd wat goeds voor de toekomst :D

Ik ga trouwens mijn startkaart aanvragen :D In het nieuwe jaar mag ik waarschijnlijk gaan starten (A)

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:13

AAHHH HIIPPPP :D Dan moet je me wel laten weten wanneer je wedstrijd hebt hé!!! Dan kom ik kijken :D
Ik wil je ook wel voorlezen!

Ik ga voorlopig nog niet starten, eerst lekker genieten :D en aan elkaar wennen en alle knoppies vinden!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 22:13

Hierboven staan de filmpjes :D

Jaaaaaa ik wil jou wel mee als groooom uiteraard en voorlezen zou ook heel fijn zijn :o

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:14

Yesssss no problemooo :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:15

Dat filmpje dat je in de sneeuw loopt is echt leuk :D

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 22:20

Leuk he :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:21

Bij de weeeggg, Xander kan in stap als ik 'm ontspannen er door heen heb een paar passies wijken en schouderbinnenwaarts :D :):)

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 22:21

Wat goed zeg :D Hij leert goed :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:22

Jaaaaa :):) Je moet echt weer een keer mee hoor! Al is het alleen om te zien! ( die binnenbak is vet donker voor foto's..... ) Hij loopt al veel beter en gaat niet meer zo hard :D alhoewel.. af en toe kunnen we dat heus nog :D

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:29

Nou dametjes! Ik gaat mijn nestje opzoeken! Trusteee

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 22:52

reageer morgen op je filmpjes melis, kan het nu niet zien..

Heb heerlijk genoten met de twee honden, bleef maar lopen.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:00

Kirsten_S schreef:
leukkkkk :D!! Jaa hij is gelukkig weer wat vooruit gegaan, ben blij dat hij braaf was! Dat weigeren is best lastig uit te zitten volgens mij , aangezien die zo klein en ielig is hhaha :P. Maar nieuwjaarsspringen, dat word echt zweten hahah :P! Hoop dat hij het gewoon doet!

Oohh gezellig :D! Ik rijd om half 8! Ik hoop echt met ringo te kunne komen, ging vorige week opzich wel goed op victor. En we haddn uiteindelijk een aardig brede en hoge oxer gesprongen en dat voelde ook super. Maar ik was zo chagerijnig in het begin, aangezien die nergens meer op reageert, om hem nageefelijk te krijgen dan. En dat slaat dan weer op hem, bokte zelfs een keer, en dan gaat het helemaal niet meer. Springen gaat echt super maar dat dressuur is 10 x niks.. Duss ik hoop echt dat ik met ringo weer kan springen, anders doe ik nieuwjaarsspringen p een ander, want drie weken achter elkaar niet springen en dan ineens wedstrijd is niet eerlijk tegenover hem. Duss allemaal duimen op goed weer hahah :D

Heb je Ringo al eerder mee genomen naar de manege? :D Ben echt heel benieuwd!! Ik hoop echt op goed weer! Wij willen ook weer graag op les in Nijkerk! Ik ga Frans vragen of ik woensdag om half 8 kan komen springen, lijkt me echt gezzellig!!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-10 23:01

Iris wil jij nog een keer mee naar Azzie? Graag deze vakantie? :D :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:07

Leuke filmpjes Melis!! Je houdt dr nu wel goed bezig! Ze loopt alleen wel erg hard of niet? :o Heb je wel het gevoel dat jij het tempo bepaald?

En dat commentaar van Joost is echt super grappig haha!

@ Kirsten D: Zit jij nu ook echt in het huis van Anna dan, of ga je daar steeds heen voor de honden?

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:08

Astor schreef:
Iris wil jij nog een keer mee naar Azzie? Graag deze vakantie? :D :D

Ik zou heel graag deze vakantie nog mee gaan! Maar ik moet wel even kijken of dat nog gaat lukken :o Monique (van Amore) vroeg ookal of ik nog langs wilde komen. Wanneer ga jij naar As deze week? Ik wil wel echt graag hoor :D

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-10 23:10

Pebbs schreef:
Ik snap het helemaal hoor! Az is lekker aan het puberen :D Zolang je blijft zitten in je zadel mag je van mij zo blijven zitten :D Eerst Azzie onder controle en dan jij :D

Haha jaa, je zou zeggen dat je netjes moet gaan zitten om haar goed en netjes te rijden. Maar ik merk ook met Valentino dat ik nu pas netter kan zitten omdat hij nu gewoon lekkerder loopt!

Dus het komt wel goed hoor Melis :D