En leuk je haar zo!
Haha ik had gister me haar gekruld maar ik moet toch écht eerst effe naar de kapper.
Me haar is veels te zwaar, die krullen bleven er echt maar een kwartier inzitten ofzo en toen waren ze alweer weg.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En leuk je haar zo!
Me haar is veels te zwaar, die krullen bleven er echt maar een kwartier inzitten ofzo en toen waren ze alweer weg.
Gaat wel goedkomen Melis! Na een tijdje heb je precies door wanneer ze wat gaat doen en dan ben je der voor!!
En toen heb ik met 2 handen 1 teugel gepakt en omgetrokken, toen moest ie wel stoppen.. Tis ff niet leuk om te doen, maar tis ff noodoplossing...

Zooo schattig 

Maar ook ff stukkie crossen
Doen doet ie op het rechte stuk changeren en dan kom ik in de bocht en doe ik weer terug changeren
Wat een talent hé
Dat is ook wel duidelijk te zien hahaha! Maar wel goed dat je zoveel afwisseld in de galop!
In het nieuwe jaar mag ik waarschijnlijk gaan starten (A)
Dan moet je me wel laten weten wanneer je wedstrijd hebt hé!!! Dan kom ik kijken 
en aan elkaar wennen en alle knoppies vinden!
Hij leert goed
Je moet echt weer een keer mee hoor! Al is het alleen om te zien! ( die binnenbak is vet donker voor foto's..... ) Hij loopt al veel beter en gaat niet meer zo hard
alhoewel.. af en toe kunnen we dat heus nog
Kirsten_S schreef:leukkkkk!! Jaa hij is gelukkig weer wat vooruit gegaan, ben blij dat hij braaf was! Dat weigeren is best lastig uit te zitten volgens mij , aangezien die zo klein en ielig is hhaha
. Maar nieuwjaarsspringen, dat word echt zweten hahah
! Hoop dat hij het gewoon doet!
Oohh gezellig! Ik rijd om half 8! Ik hoop echt met ringo te kunne komen, ging vorige week opzich wel goed op victor. En we haddn uiteindelijk een aardig brede en hoge oxer gesprongen en dat voelde ook super. Maar ik was zo chagerijnig in het begin, aangezien die nergens meer op reageert, om hem nageefelijk te krijgen dan. En dat slaat dan weer op hem, bokte zelfs een keer, en dan gaat het helemaal niet meer. Springen gaat echt super maar dat dressuur is 10 x niks.. Duss ik hoop echt dat ik met ringo weer kan springen, anders doe ik nieuwjaarsspringen p een ander, want drie weken achter elkaar niet springen en dan ineens wedstrijd is niet eerlijk tegenover hem. Duss allemaal duimen op goed weer hahah
Ben echt heel benieuwd!! Ik hoop echt op goed weer! Wij willen ook weer graag op les in Nijkerk! Ik ga Frans vragen of ik woensdag om half 8 kan komen springen, lijkt me echt gezzellig!!
Heb je wel het gevoel dat jij het tempo bepaald? Pebbs schreef:Ik snap het helemaal hoor! Az is lekker aan het puberenZolang je blijft zitten in je zadel mag je van mij zo blijven zitten
Eerst Azzie onder controle en dan jij