Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
aliceexx schreef:Rox_Basil schreef:leuk alice! hoe oud, afstamming enz?
Larino x Animo x Ramiro Z
4 jaar, 2 weken zadelmak.
Ik woon sinds 3 jaar boven groningen, ik denk dat voor mij toch nog wel verder is, dan de gemiddelde nederlandse ruiter.
Hier in de buurt heb je al amper springwedstrijden..
JoycexLynn12 schreef:En over dat niemand kennen.... door dit topic leer je iedereen juist beter kennen! Ik kende vorig jaar ook echt niemand maar we hadden echt een onwijs leuke week met ze alle!
Rox_Basil schreef:mijn jonge paardje komt uit die buurt bij groningen! ik heb zo een zin in kamp!!!! vandaag alles op de bus gedaan en een lege rekening.. haha
JoycexLynn12 schreef:Ik ga ook alles opsturen als ik mn wedstrijden heb gereden (wel voor 13 juni hoor).
Wel jammer dat ik niet meer mn springdebuut heb kunnen rijden, zit een klein kansje in dat ik m in juni rijd.. naja anders maar niet!
HRE schreef:Haha alles wat je niet wou heb je gekregen. Ik ken het...
Ik wou geen vos met veel wit, niet groter dan 1.70, mocht niet groen zijn, geen merrie en ik wou geen rossini.
Ik heb een vos met een bles en 4 hoge witte benen, 1.72 groot, was zo groen als gras een merrie én er zat rossini bloed in![]()
En ook mijn rekening is leeg... Nog maar iets van 38,39 dagen!!