Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

fryskhynders schreef:heey, ik snap er niks van!! heb ik gezegd dat ik een prijs gewonnne heb?
ik zou het niet weten!!
O sanna dat vond ik altijd zo eng als ik er een paard in moest zetten dan kon je niet weten hoe snel de hekken voorbij zouden gaan, en stel je had de deur nog niet dicht, en jij niet snel genoeg (ruk wind) dan loopt je molen leeg!!! of je paard komt tussen deur en hek.... maar als ze er eenmaal in staan! is het wel energie besparend een windmolen

enken*Denken*Denken*
hahaha 
Adawi schreef:Haha, dat is nog eens een verrassing als je er zo achter komt dat je een prijs gewonnen hebt!
Ik kreeg geen mailtje meer van een nieuwe reactie, dus was alweer een tijdje hier niet geweest..
Ondertussen heb ik voorlopig een ijslander van mijn moeder aan huis en staat Bjarki bij mn moeder. Zij kan momenteel niet rijden en Loge moet écht beweging hebben. Die is moddervet en erg onzeker. Leuke uitdaging dus en Bjarki kan met zijn beste maatje weer samen staan.
Verder ben ik gister bij een oud stal genootje wezen kijken. Die heeft namelijk een ijslander fokkerij. Ik ben bij een van hun jonge paarden wezen kijken, want waarschijnlijk ga ik die komend jaar inrijden/doorrijden. Ook erg leuk. Hun hebben verteld wat zij kunnen bieden en dus nu goed voor mezelf alles op een rijtje zetten hoe en wat en of dat kan.enken*Denken*Denken*
Weet iemand hier hoe dat zit?
Hoe zit het met je verzekering en aansprakelijkheid als je een paard van iemand anders bij jou gestald hebt en er mee rijd? Wat als er iets met mij en/of het paard gebeurd op straat? Waar ligt de aansprakelijkheid.
Het blijft namelijk hun paard, hun verzorgkosten, maar hij staat wel bij mij. En ik ga er dus mee rijden.
Moet ik dus uitzoeken, maar misschien heeft iemand dat al eens uitgezocht?

prada schreef:xan, misschien een keertje MaxH proberen dat is een voedingssuplement waar ze vaak wel een beetje heet van worden, sommige paarden worden niet warm of koud van een paar scheppen haver.
Was erg leuk, maar helaas is ze erg achteruit gegaan.