KHNS instructie week 8 2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 23:33

En grijs met zilveren letters past weer bij mijn Scapa, maar tegen die tijd heb ik de Navy misschien wel. _O-

Anoniem

Re: KHNS instructie week 8 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 23:33

Maar grijs met zilver is niet zo mooi denk ik
en het shirt kan ook niet grijs!

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 23:34

Oh, dan is donkerblauw wel het mooist denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 23:39

't gaat nogsteeds voornamelijk over de Shirts lees ik? :) En onderbroeken :+

Is idd ook wel leuk dat iedereen een ander tektsje heeft :) Iets wat kort iets over iemand zegt?
Zoals bij mij dus niet 100%

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 23:48

Ik ga het meest originele verjaardagscadeau aan mirthe geven _O-

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 23:50

De kat zijn 'k.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-10 23:51

op een string _O-

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:00

mistid schreef:
Ik ben brak.

Morgenvroeg eerst naar school, daarna alles rijden en dan Dwarrel voor het karretje :D

uuuuuuh... school? :+ op zaterdag?

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:02

Ja

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:09

want?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:27

riannhuh schreef:
want?

ze heeft opendag en moet uitleg geven over loot status _O-

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:35

HAHAHAHA MIRTHE OP ZATERDAG OP SCHOOL, JUF MIRTHE! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:36

riannhuh schreef:
HAHAHAHA MIRTHE OP ZATERDAG OP SCHOOL, JUF MIRTHE! :')

_O-

Ik zie het mirthe niet zo snel doen nee :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:41

Oja
We kunnen Vinet ruilen met een 8 jarige Numero Uno x Voltaire. Dus dat is nog wel een leuke deal, maar ik zou hem eerst eens willen zien lopen enz. Hij is recreatief gereden, en schijnt soms wel eens gemeen te kunnen doen. We wachten zowiezo tot as winter/volgend jaar met ruilen/verkopen.. Ik vind hem alleen vrij oud, het is ook een V en voordat ik er echt mee kan beginnen istie al 9... dan heb ik er liever een die 2 jaar jonger is, en ik heb dibbes ook nog enz.. :=

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:46

ik ga morgen even foto's maken van rivanooooo :D (als mn zus me tenminste helpt :'))
zonet even foto gemaakt met mobiel:

hij ziet er zo net uit als een veulentje, terwijl hij in juni 4 wordt _O- hoofdstel vond hij wel prima, vorig jaar 1x eerder in gehad ;)
Afbeelding

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:48

oja, hij heeft een cob hoofdstel op dezelfde maat als farried (extra gaatje bij in geprikt om kleiner te maken) alleen de neusriem zit 1 gaatje lager :+ en hij is vorig jaar op 1.57 gemeten, een paard dat een ponyhoofdstel nog zou passen dus :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:49

Is Rivano nou een schimmel? Of zeg ik nou wat heel doms? _O- Hij ziet er wel leuk uit zeg! Wat leuk dat hij zo'n fijn koppie heeft! :D Hopend at hij iets gegroeit is trouwens, dan heb je een leuk groot paard :) Ga jij hem ook rijden? Is hij al zadelmak trouwens? Ja toch?

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:52

__Marloes schreef:
Oja
We kunnen Vinet ruilen met een 8 jarige Numero Uno x Voltaire. Dus dat is nog wel een leuke deal, maar ik zou hem eerst eens willen zien lopen enz. Hij is recreatief gereden, en schijnt soms wel eens gemeen te kunnen doen. We wachten zowiezo tot as winter/volgend jaar met ruilen/verkopen.. Ik vind hem alleen vrij oud, het is ook een V en voordat ik er echt mee kan beginnen istie al 9... dan heb ik er liever een die 2 jaar jonger is, en ik heb dibbes ook nog enz.. :=

ik zou het niet doen denk ik, als je met vinet nog wat verder kunt komen is natuurlijk erg leuk, en dan is het jaar alweer om en kun je met dibbes beginnen ;) en eventueel kun je dan ook nog om een paard kijken, zou niks overhaast doen. beter wat langer wachten en het perfecte paard vinden dan overhaast een paard kopen dat het toch niet blijkt te zijn ;)

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:56

__Marloes schreef:
Is Rivano nou een schimmel? Of zeg ik nou wat heel doms? _O- Hij ziet er wel leuk uit zeg! Wat leuk dat hij zo'n fijn koppie heeft! :D Hopend at hij iets gegroeit is trouwens, dan heb je een leuk groot paard :) Ga jij hem ook rijden? Is hij al zadelmak trouwens? Ja toch?

nee dat is niks doms hoor, hij is idd een schimmel :P Hij is nog niet zadelmak, dat willen we door onze instructeur laten doen maar die moet even plek hebben :P hij is echt superlief maar toen ik hem een keer met zadel longeerde gaf hij me toch een rodeo :+ en aangezien ik nooit een bokkend paard heb gehad ben ik bang dat ik dat noooooooit kan uitzitten dus mag mn instructeur dat doen :))
als je bij hem in het land bent loopt hij je overal achterna, echt grappig :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:57

Ik ga zowiezo niet overhaasten, maar paard staat in de buurt dus kan hem zo 2 maanden testen als ik wil.. En daarbij weet ik niet of ik tijd heb om een 3 jarige wilde dibbes te rijden, en er nog een bij te rijden.. Dus het is maar kijken wat ik wil.
Dibbes word trouwens misschien weggebracht om zadelmak te worden gemaakt, dus dan kan ik van januari tot ergens 2/3 maanden na april niet rijden als we Vinet kunnen verkopen naar leuke mensen die er wat geld voor neer willen leggen..
Maargoed ik zit een beetje op internet te kijken, maar het ideale paard (lees; 5-7 jaar oud, B/L dressuur en dan nog voor een redelijk bedrag) kost al een hele hoop had ik wel gezien. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 00:58

ik vind schimmels zo mooi he _O- Daar heb ik echt een zwak voor, echt erg. Nou ben benieuwd hoe hij het gaat doen onder het zadel! :) Ga jij er dan mee rijden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 01:00

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 01:02

ik niet :+ behalve die van sophia! :9 die is echt gaaf! rivano heeft tot nu toe steed zo'n apart bruinachtig schimmelkleurtje gehad omdat ie 24/7 buiten stond :P
het is wel de bedoeling dat ik er op ga rijden, en volgens mij is hij ook wel een crosser/springer want we hebben wel eens een boomstammetje in de bak gehad, dan ging hij gewoon mij achterna er overheen stappen :P en met een hindernisje in de bak gaat hij er zo uit zichzelf overheen! en het is een dressuurafstamming ;) (Ronaldo, net als die van jolien)

riannhuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 01:04

ik heb altijd iets tegen advertenties die geen draffoto's enzo of springfoto's erbij hebben :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-10 01:08

Die van Sophia is idd erg mooi!
Nou ben benieuwd naar de foto's van morgen. :) Klinkt erg leuk!

Ik vind het ook raar dat ze geen rijfoto's/springfoto's hadden :+

Ik zie een 5 jarig dressuurpaard voor 10.000 - 15.000 staan _O-