Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:17

Marjo_Wystan schreef:
doppie45 schreef:
Afbeelding

Jeetje wat een knappe dame heb ik toch :o
Met karakter en streken erbij 8-)

Ging goed he vanochtend???!!! Ze staat je in ieder geval als gegoten! Gaat een leuk team worden :j (is het al natuurlijk, maar ik zoals ik vanmiddag zag gaan jullie leuke dingen samen beleven :D)

dank je wel Marjo...alles werkte niet echt mee,vooral het weer :( en ik ben zelf ook onzeker geworden na Tink en 3 jaar niet meer rijden..op mijn bijna 50 ste en Oma worden over zeven maanden *\o/*

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:18

Klinkt als Evita inderdaad :)) Ze lijkt in haar uitstraling ook wel wat op haar als ik de foto's zie.
Evita is de avond voordat ze ingeslapen is nog ontsnapt uit haar stal. Ik had haar stal al gedaan en ze stond aan haar hooi, normaal gesproken bleef ze dan ook wel staan. Ik wilde even een bezem pakken en ineens vloog ze de stal uit, de hoek om, een andere stal in waar dus blijkbaar worteltjes lagen :o

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 23:24

doppie45 schreef:
Ireen_ schreef:
Mandy is leuk!!! Wil haar binnenkort wel een keertje in het echt komen ontmoeten :)

Ireen gewoon lekker doen hoor!
Sinds het moment dat Mandy hier staat wist ik dat het jouw soort paardje zou kunnen zijn....erg eigenwijs en met een heel eigen wil....met gebruiksaanwijzing dus...maar ik heb geen haast hoor,maar vergelijk haar nog vaak met Tink,waar mee ik kon lezen en schrijven :D Ze doet mij heel erg denken aan Eviet :o
Tink toonde wel wat minder karakter dan Mandy...of ik heb het nooit gezien in haar,ik kende Tink al een jaar voordat ik haar kocht :+

Maar raar dat ik gelijk aan jou dacht toen ik met Mandy ging kennis nemen,het is echt een karakter paardje van 15...en ik krijg het ook niet kado hoor!

Het is zo anders om met een nieuw paard aan de slag te gaan! Volgens mij verschillen alle paarden van dag en nacht.. Kwestie van opbouwen en van elkaar genieten. En vooral doorzetten :D maar daar twijfel ik niet aan ;)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:25

Ireen_ schreef:
Klinkt als Evita inderdaad :)) Ze lijkt in haar uitstraling ook wel wat op haar als ik de foto's zie.
Evita is de avond voordat ze ingeslapen is nog ontsnapt uit haar stal. Ik had haar stal al gedaan en ze stond aan haar hooi, normaal gesproken bleef ze dan ook wel staan. Ik wilde even een bezem pakken en ineens vloog ze de stal uit, de hoek om, een andere stal in waar dus blijkbaar worteltjes lagen :o

is toch wel heerlijk dat ze op de laatste dag nog lekker dr streekjes had..
Zijn mooie momenten op mindere dagen om aan terug te denken ;)

amber2202

Re: Stal Midden Delfland Roddels dl 5!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:25

en nu ben ik er echt klaar mee..
blijf mr hangen achter die pc :P

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 23:26

}:0
Laatst bijgewerkt door sybje op 06-02-10 23:33, in het totaal 1 keer bewerkt

lin1da

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:27

amber2202 schreef:
en nu ben ik er echt klaar mee..
blijf mr hangen achter die pc :P

kan best gezellig zijn hangen achter de pc.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:30

Gelukkig kende ik Eviet al van het laatste jaar...maar Mandy is echt hetzelfde :+ ontsnappen uit haar box,en ieder keer een loopje met je nemen....doet ze dus ook :+

En Ireen...komt echt goed met je verdriet..alleen het duurt wel even :(:)

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:32

Ha ha Ikke ouwe oma Marion met een bejaarde ponny!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:39

Ja ik besef me nu ook wel dat het heel fijn is dat Evita tot de laatste dag echt zichzelf is geweest, dat ze niet heeft hoeven aftakelen of lang pijn heeft gehad. Mijn stalgenootje die herstellende is van een hernia operatie heeft ze die zaterdag nog flink meegetrokken naar/uit het land :o en ze schijnt op vrijdag nog heel idioot gedaan te hebben in de wei met haar vriendjes.. (haar hoofd zat zelfs onder de modderspetters)

sybje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-10 23:44

Ik ga naar bed.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-10 23:53

Wel trusten,Siep is errrug lief aan het worden :D

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 00:09

zo ik ben er ok weer.Heerlijk met 30 man gegeten.Boerenkool met 5 soorten vlees en worst en röstie en gebakken aardappels en gekookte aardappels en veel mostert[kan ik weer lekker liegen] ;)
Moest wel paar pagina's bijlezen zeg.
Was erg gezellie.
Teruglopen is me bespaard gebleven,want er was ookiemand uit mijn straat en daar ben ik dus fijn mee teruggereden.
5 biertjes en 2 gluhwein reiker ga ik nu lekker naar bed.
truste allemaal. :Z

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 00:14

zo had weer aardig wat bij te lezen.
Was vanavond zo moe dat ik op de bank in slaap ben gevallen.
Ik ga nu maar eens douchen en mn bedje opzoeken.
Morgen toch maar weer eens een poging wagen om te gaan rijden ( even het weer en de planning afwachten) hihi
xxx

amanda1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 01:01

Hi,

Even voor de duidelijkheid, cas is uit de groep gegaan en 1 x 1 dag na een week terug in de paddock toen zijn deken binnen was. . Dus hij is er niet steeds in en uit gegaan. Overigens werd hij op precies de zelfde manier opgejaagd als de weken ervoor. Het eerste half uur moesten ze allemaal weer even kijken wie cas ook weer was maar dat was echt heel snel weer rustig.
Ik wil niet banketstaaf doen maar er zijn meer paarden geweest die een aantal dagen uit de paddock gehaald zijn en weer erin staan. Dat heeft bij de merries eerder positief gewerkt dan anders.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 02:12

Ach ja, je kan er lang en kort over discussieren het loopt,zoals het loopt.. :)

Weltruste allemaal, heerlijk gewerkt vanaaf en daarna een afzakkertje wezen halen bij full speed, daar werd carnaval gevierd... Was als enigste niet verkleed!! hihih :=

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:09

goedemorgen :D

Chiron_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:10

wij vieren ook helemaal geen carnaval....

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:24

guten morgen
Koud hier het is -1

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:43

morge!
zo weer pleite en naar de paardjes..
en ja hoor.. Chantal heeft spierpijn van de les gister :P hahaha..
hebie na zo lang niet rijden.. :o

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:45

mogguh

amanda1980 schreef:
Hi,

Even voor de duidelijkheid, cas is uit de groep gegaan en 1 x 1 dag na een week terug in de paddock toen zijn deken binnen was. . Dus hij is er niet steeds in en uit gegaan. Overigens werd hij op precies de zelfde manier opgejaagd als de weken ervoor. Het eerste half uur moesten ze allemaal weer even kijken wie cas ook weer was maar dat was echt heel snel weer rustig. Ik wil niet banketstaaf doen maar er zijn meer paarden geweest die een aantal dagen uit de paddock gehaald zijn en weer erin staan. Dat heeft bij de merries eerder positief gewerkt dan anders.

Sorry, maar als ze na half uur rustig staan, dan snap ik dus niet waarom je Cas er niet meer bij wilt hebben
Voordat je hem die week eruit hebt gehaald ging t ook gewoon goed in de groep

Chan, dat wordt vandaag weer rijden, ff die spierpijn eruit :P

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:45

morge, weer veel om na te lezen.

Marion karakter heb ze inderd wel maar dat zit wel een beetje in fjorden als het vertrouwen er is gaan ze meestal door vuur voor je dus lekkr aan de slag (denk dat ze haar stoute dingen altijd zal blijven houden maakt het ook wel leuk)

Fijn dat eviet zichzelf is gebleven dat is fijner om aan terug te denken dan dat ze heel lang heel ziek is geweest.

Het is inderdaad niet goed om paarde elke keer uit de paddocks te halen, dan moeten ze elke keer opnieuw de rangen bepalen.

Biesje heeft iets met zijn been dus Tank staat nu bij marley, diddle en jack maar die kent hij allemaal al en jack was liefde op het eerstse gezicht daar is hij helemaal gek op (is ook wel te zien op de foto's). Biesje kan nu rustig staan zonder dat er een fjord zeurt om aandacht de hele dag haha. Was wel sneu voor marley normaal krijgt hij alle aandacht maar nu ging die naar jack dus marley ging maar mee doen met jack kriebelen echt schattig (ook op foto)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:49

Aman, haha Marley heeft in de middag volle aandacht gekregen van Tank... jemig ze gingen tekeer joh :+ hoop dat Tank al zijn haar nog heeft :D
Marley was echt retebrutaal tegen Tank :o

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 09:59

Binar schreef:
Aman, haha Marley heeft in de middag volle aandacht gekregen van Tank... jemig ze gingen tekeer joh :+ hoop dat Tank al zijn haar nog heeft :D

bietje voorzichtig met die pony van mijn dochter hè.Die met nog wel een keer heelhuids hiernaartoe he hihi.
Stoute baby Marley. ;)

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 10:10

AnitaJoeri schreef:
Binar schreef:

bietje voorzichtig met die pony van mijn dochter hè.Die met nog wel een keer heelhuids hiernaartoe he hihi.
Stoute baby Marley. ;)

hahha nou Marley doet precies tzelfde wat Tank ook doet, dus weet al van wie hij dat heeft }>
kleuter Marley al bijna :P

ga me nu verder aankleden en paardjes doen