Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Re: Nog altijd gestoord bokken de Chardonners voort! [deel 4]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 13:51

@monica: een cavia met een feyenoord vacht haha. en ja bevalt me wel lekker in mijn eentjd aan het werk met radio aan haha

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 15:28

waarom maak je geen voetbal van papier mache? cadeau in een soort ballonetje proppen.. opblazen, papier mache eromheen.. verven.. hartstikke leuk!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 15:28

haha ik ben vandaag weer aan het werk.. en er komen 2 sinterklazen! haha eentje boven, en een beneden ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 18:35

Ik heb me ingeschreven voor 20 dec Even proeven, want volwassene duren nog wel even (op de reservelijst sta ik.. maar er zijn er al 2 weggekrast, dus waarschijnlijk kan ik wel meerijden.)

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 18:48

Ik sta ook op de reservelijst :j \twijfel nog wel of ik Zorro zal proberen of gewoon Nico doe...

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 19:38

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 20:35

Stef_Winston schreef:
Ik sta ook op de reservelijst :j \twijfel nog wel of ik Zorro zal proberen of gewoon Nico doe...

zorro!!!

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 22:38

:wave: ben vanochtend behoorlijk hard van Vienna af gelanceerd. Ze was al erg wakker, kwam er iets uit de boom vallen (weet nog steeds niet wat), daarvan sprong ander paard weg en tegelijk plosde het "iets" vlak naast ons in de sloot. Daar schrok Vienna van en die ging met haar kop tussen haar benen er vandoor, bokkend. Net toen ik dacht dat ik het uit ging zitten veranderde ze ineens van richting en werd ik afgeschoten. Maakte een behoorlijke klapper en was echt even dizzie na de tijd. Heb haar toen even flink laten galoperen aan de longe en daarna met hulp van stalgenoot aan de longe er weer op gegaan en daarna ook nog weer even los gedraaft en gegallopeerd. Na tien minuten rijden met een braaf paard weer afgestapt, want het voelde niet echt lekker. Daarna kon ik amper meer lopen, hele kleine stapjes, heb denk ik de spier in mijn lies behoorlijk verrekt. Ben vanmiddag bij mijn zus geweest voor haar verjaardag, half uur in een heet ligbad gelegen, boel paracetamol op en een gigantische bloeduitstorting naast mijn stuit, is ook helemaal dik. Autorijden naar huis was ook niet echt prettig, hoop dat ik morgen nog een beetje kan lopen.....ben bang dat ik de eerste week niet meer op paard zit. Ben wel blij dat ik er nog even op ben gegaan, dat maakt het de volgende keer weer wat minder eng, al gaat ze voorlopig wel weer even aan de longe voordat ik opstap.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-09 22:43

Zo, sterkte Fiek!... dat kan best pijn doen.

Monica24

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:42

Ja, Aman, heb ik ook al aan gedacht, een voetbal. Misschien nog met lapjes om de papier maché heen, van die vijfhoekige zwart en wit aan elkaar genaaid. Zucht.... ben alleen niet zo'n papier maché-er. En een feyenoord cavia... die kan ik niet eens tekenen, laat staan knutselen. Ik ben niet zo'n knutselheld. Ik dacht eerst ik zoek een foto van dat beest op Hyves of zo, 2x printen, aan elkaar maken, kadootje ertussen... Maar ze heeft geen foto van dat beest op Hyves, en ik weet ook niet wat voor soort het is. We zitten nu te denken aan een aquarium in ijs.

Fieke, sterkte! Het valt me altijd op dat als kind je er nog zo hard kon afvallen en je eigenlijk nergens last van had, en als je nu valt, je echt gelijk alles voelt. Wel goed dat je er gelijk weer op bent gegaan!

Reformer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 13:25

Twinklebel schreef:
:wave: ben vanochtend behoorlijk hard van Vienna af gelanceerd. Ze was al erg wakker, kwam er iets uit de boom vallen (weet nog steeds niet wat), daarvan sprong ander paard weg en tegelijk plosde het "iets" vlak naast ons in de sloot. Daar schrok Vienna van en die ging met haar kop tussen haar benen er vandoor, bokkend. Net toen ik dacht dat ik het uit ging zitten veranderde ze ineens van richting en werd ik afgeschoten. Maakte een behoorlijke klapper en was echt even dizzie na de tijd. Heb haar toen even flink laten galoperen aan de longe en daarna met hulp van stalgenoot aan de longe er weer op gegaan en daarna ook nog weer even los gedraaft en gegallopeerd. Na tien minuten rijden met een braaf paard weer afgestapt, want het voelde niet echt lekker. Daarna kon ik amper meer lopen, hele kleine stapjes, heb denk ik de spier in mijn lies behoorlijk verrekt. Ben vanmiddag bij mijn zus geweest voor haar verjaardag, half uur in een heet ligbad gelegen, boel paracetamol op en een gigantische bloeduitstorting naast mijn stuit, is ook helemaal dik. Autorijden naar huis was ook niet echt prettig, hoop dat ik morgen nog een beetje kan lopen.....ben bang dat ik de eerste week niet meer op paard zit. Ben wel blij dat ik er nog even op ben gegaan, dat maakt het de volgende keer weer wat minder eng, al gaat ze voorlopig wel weer even aan de longe voordat ik opstap.

Jeetje Fiek! Wat balen! Hoe is het nu met je?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:33

Zwaar verkreukelt, niet blauw maar zwart op mijn onderrug en auw aan de spier in mijn lies.....met twee paracetamol kan ik nog wel een beetje lopen, maar als die uit beginnen te werken is het weer helemaal niks. Volgens de verwachtingen van mijn zus (fysio) moet het rond woensdag wel weer wat beter gaan....

Jeany_Orion

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 18:54

Oeh! Sterkte Fiek.
Hopen dat het snel weer beter gaat.

Jonge_Monte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 19:46

In beweging blijven is wel het beste Fieke.
Ik zie dat nu ook al bij mezelf.
Ik ben wel rustig gaan rijden en voor mijn veiligheid met slof.
Het gaat nu wel al beter, de pijn in mijn nek en rug zijn weer draaglijk.
Paracetamol om de 4 uur 2 tegelijk.
Dan heb je de beste werking ;)
Alleen mijn vingertjes zijn flink ontstoken dus zitten we in de biotex groen ;)
auw aauw. Verder gelukkig geen breuken.
..tipje smeer SRL gelei op je bloeduitstortingen

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 19:47

Ben net naar 'komt een vrouw naar de dokter' geweest. Leuke film, maar vond het boek vele malen beter :j

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 20:07

Jonge_Monte schreef:
In beweging blijven is wel het beste Fieke.
Ik zie dat nu ook al bij mezelf.
Ik ben wel rustig gaan rijden en voor mijn veiligheid met slof.
Het gaat nu wel al beter, de pijn in mijn nek en rug zijn weer draaglijk.
Paracetamol om de 4 uur 2 tegelijk.
Dan heb je de beste werking ;)
Alleen mijn vingertjes zijn flink ontstoken dus zitten we in de biotex groen ;)
auw aauw. Verder gelukkig geen breuken.
..tipje smeer SRL gelei op je bloeduitstortingen

In beweging blijven probeer ik ook wel, rijden zit er echter nog niet in, Kom er niet eens op namelijk, dus Vien mag even een paar dagen longe. Heb mijn onderrug aardig gekneusd, kan nu echt geen rare sprongen van haar hebben....SRL gelei werkt inderdaad goed, ben alleen zwaar allergisch voor arnica, en dat zit in bijna alle blauwe plekken middelen. Heb nu Tantum gehaald, daar zit het niet in. En inderdaad aan de paracetamol, anders kom ik echt niet meer overeind. Ben vanochtend wel naar stal geweest en heb Vien gelongeerd met touwtjes. Ze liep super.lekker los door haar lijf en weer erg wakker. ik ga haar denk ik maar eens wat minder Superflex (glucosamine/msm/chondroïte enz.) geven, kan ze best hebben geloof ik en daar zou die frisheid ook nog wel eens sterker van kunnen worden, zit volgens mij aardig suiker in....

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:08

Aai fieke dat klinkt niet fijn. Sterkte :(:)
Wat is het rustig op bokt zeg :P

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:11

Pfoe fiek :(:), klinkt als een erg pijnlijke val! Beterschap!

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:29

@Fieke auwie... ik heb wel weer even een flasback naar Juli toen ik van Wizzard af gelanceerd was en je bij iedere stap je lijf voelt.

@Monica, nog gelukt met de surprise?? Ik ben ook nooit zo'n crea bea, de gedichten zijn gelukkig meestal geen probleem

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:36

das minder fiek! en dan vandaag wel weer gewoon werken?

nou lot! is inderdaad stil hier :P dooie boel begint het weer te worden ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 11:38

Ik ben er ook!! :D

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:40

Ik ook hor hihi :D
Wanneer komen jullie bij cloofje kijken :D?

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:47

aatjuh12 schreef:
das minder fiek! en dan vandaag wel weer gewoon werken?

nou lot! is inderdaad stil hier :P dooie boel begint het weer te worden ;)

Heb een collega geregeld voor de ochtend, ga dus alleen van half 1 tot 6 werken. Hele dag staan zag ik nog niet zo zitten, maar van de hele dag thuis zitten wordt je ook niet soepeler. Gaat gelukkig wel wat beter vandaag dan gisteren...

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-09 11:52

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 11:55

Zijn dat de foto's van walter :+ ?