Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Succubi schreef:Nee, maar ik heb een haflinger met redelijk lichte haren.
Maar als je intensief zonder zadel rijd.. Geloof mij, dan word je rijbroek vies
En verharen of niet... Ze hebben haren.
Én in de zomer is het heet en zonder dekje intensief rijden? Krijg je ook een natte broek van
Snoekiej schreef:Ik neem gewoon 4 dekjes mee, en 3 of 4 rijbroeken (mag ik nog wel bijkopen, zoveel heb ik er nog niet![]()
In totaal heb ik 8 dekjes: 3 dressuur, 3 veelzijdigheid en 2 wedstrijddekjes. 1 veelzijdigheidsdekje staat te koop & ik heb laatst een wedstrijddekje gewonnen bij Imperial Riding. Weet nog niet wat ik er mee ga doen, want 1 wit dekje is genoeg.
Matchen doet het bij mij een beetje. Mijn crosset is natuurlijk wel helemaal gematched
xTralala schreef:Jaa, jouw cross set is wel super gaaf! Lang over gedaan om alles zo matchend te vinden?
Midy schreef:Snoekiej schreef:Ik neem gewoon 4 dekjes mee, en 3 of 4 rijbroeken (mag ik nog wel bijkopen, zoveel heb ik er nog niet![]()
In totaal heb ik 8 dekjes: 3 dressuur, 3 veelzijdigheid en 2 wedstrijddekjes. 1 veelzijdigheidsdekje staat te koop & ik heb laatst een wedstrijddekje gewonnen bij Imperial Riding. Weet nog niet wat ik er mee ga doen, want 1 wit dekje is genoeg.
Matchen doet het bij mij een beetje. Mijn crosset is natuurlijk wel helemaal gematched
3 of 4 rijbroeken?Ik doe met 1 rijbroek al zowat een hele week.
xTralala schreef:Dit borsttuig is juist zo leuk!
Snoekiej schreef:xTralala schreef:Dit borsttuig is juist zo leuk!
Dit wordt de nieuwe, maar dan in het zwart: http://images.loesdau.de/xlimage2.php?i=5922-l1.jpg
sammie18 schreef:Snoekiej schreef:Dit wordt de nieuwe, maar dan in het zwart: http://images.loesdau.de/xlimage2.php?i=5922-l1.jpg
Even iets anders, merk je echt verschil met het rijden of je een gewoon jachtvoortuig(met elastick) of dat je met deze rijdt??
xTralala schreef:vonneke schreef:mm een paar pagina's terug zie ik de data's staan. de 2 allround paarden weken boven de 20 zitten beide helemaal vooraan in het jaar. helaas heb ik dan nog geen vakantie
Dat heb ik dus met de MZ week