Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KimLittle schreef:@Rieneke: Ik heb goed nieuws en slecht nieuws voor je.
Goede nieuws: Ik heb m'n fototoestelletje teruggevonden (met als het goed is die cuty foto's van jou een Beeb, liggend in de roundpen).![]()
Slechte nieuws: als je m'n peuwn blijft uitschelden voor Polopony krijg je deze foto's niet!!

Authentic schreef:Zullen we Evelien van bokt laten schoppen? Ze postleukestomme websites
http://www.infoalpartners.com/stallions.htm
B_a_b_e schreef:ja maar ja maar Ik heb geen racepoown......vraag maar aan getuige Kim van Dort!
En ik wil eigenlijk wel heeeeeeel graag die cuty fotootjes hebben......ik heb nog wel een donkerblauwe slicker voor je..hebbe??!!??....(tis geen zwart maar goed wel donker)

KimLittle schreef:B_a_b_e schreef:ja maar ja maar Ik heb geen racepoown......vraag maar aan getuige Kim van Dort!
En ik wil eigenlijk wel heeeeeeel graag die cuty fotootjes hebben......ik heb nog wel een donkerblauwe slicker voor je..hebbe??!!??....(tis geen zwart maar goed wel donker)
oke oke, weer helemaal goed... ik zal vrijdag even kijken naar de fotootjes.
Haha bedankt voor het aanbod van de slicker, maar zou niet willen dat Beeb kou lijdt. Helemaal nu we best wel 'dinnetjes zijn geworden (was al zo, alleen wist Beeb niet meer).

B_a_b_e schreef:Authentic schreef:Zullen we Evelien van bokt laten schoppen? Ze postleukestomme websites
http://www.infoalpartners.com/stallions.htm
Ik wil deze!!!

KimLittle schreef:Authentic schreef:Kim, je zou Stace toch bijrijden?
Stace kan joggen.
Da's geen joggen... da's fauteuil rijden!! je moet echt je gedachten erbij houden anders vergeet je dat je op een paard zit... duikel je zo in slaap.

KimLittle schreef:IJp schreef:Kan makkelijk, maar met zwaardere personen heb je meer lol, eerst vastzitten een paar weken, dan afvallen en glijden maar!
Oh getverdemme! Heb jij soms ook meegeschreven aan het script van die film; Seven? Zijn ook van die walgelijke, voorbereide moorden!