Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(hoeven geen tompouce te zijn, mnag ook best spekkies
)
....straks weer naar de winkel...maar eerst me konijnen verschonen...Vanaaf rijden!!!!

Het was geen fjord en hij was vooral met springen snel haha. Dan gooit ie ze kop eerst omhoog en springt ie het parcours razendsnel, maar hij kan wel heel goed springen en het was echt super leuk. Het is ook wel grappig om dan daar met mijn klas les van Collin te krijgen haha
. Maar ik zit natuurlijk liever op Brammetje met de springles
:
Dus ik sta nu ingeschreven op Yorick.Jorine_Falco schreef:Mijn moeder is net naar de manege gefietst, en ze heeft gelijk een privéles afgesproken:
21 februari heeft ze haar eerste privéles, om half 10 van Collin op zaterdag dus. Joyce: Foto's?
En ik mag vanavond om 8 uur meerijden in de les op Yorick, mijn moeder is net naar de manege gefietst en er waren maar 8 mensenDus ik sta nu ingeschreven op Yorick.
Maar dan rijd jij ook toch Aman...? Ik heb echt niet gezegt van ja ik wil persee op Yorick, maar mijn moeder zei dat ik graag nog wou oefenen voor mijn vaardigheid en toen vroegen ze op wie rijd ze die en mijn moeder Yorick...
Eventueel wil ik wel ruilen als je in die les rijd...
Ik ga trouwens wle gelijk naar huis want ik heb een beugel (nouja die dingen om mijn kiezen) en houdt het moeilijk vol.
ik doe die dag ook Kariq dus ben er dan zoiezo!
.... Ik mag ook op Paraat omdat ik wilde oefenen.
) en staartvlechten, gepoestst en gewassen.
.
of Robin.. die 2 meestal..
. Nu de gordijntjes nog dicht, hahaha.
. Haha