Lekkeeeeeer bezig Elies!

Ik had zondag wedstrijd bij Laseur. Ik helemaal losgereden alles, kom ik daar bij die buitenbak. Nooooou, het was serieus het henschotermeer in het klein! Gewoon echt schandalig!! Ik toch maar begonnen aan mijn eertse proef. Met groeten stond ik al midden in een zee, in de middendraf galoppeerde hij aan omdat ie door 3 diepe plassen moest, ik moest een volte 8 meter dwars door een plas en toen reed ik ook nog een wissel midden in en plas waardoor die eerst een paar passen draafde omdat ie gewoon niet uit die plas kon komen... Nou ik was echt woest, en toen heb ik afgegroet

Ik vind het echt gewoon schandalig dat je je wedstrijd door laat gaan als de bak er zo aan toe is!

Zegt die vent daar, nou andere mensen rijden ook wel punten hoor, die voor jou reed 218. JA LEUK VENT! Mijn pony kan nou eenmaal niet fatsoenlijk over een hoefslag lopen van 15 cm diep. Misschien dat je een B of L proef wel rond komt met grote voltes enzo maar welke idioot gaat er nou iemand een Z2 proef laten rijden met wissels en uitgestrekte gangen enzo in zo'n bak!! Ik stond wel op winst toe ik stopte haha

Maar dat kan me niet schelen.. Ik had bijvoorbeeld voor die middendraf dat ik meer dan de helft heb gegaloppeerd een 5, nou ehm, een normale jury had echt een 2 gegeven! Dus ik hoef echt geen soepele beoordeling omdat de bak zo slecht is, wat heb ik daar nou aan. Ik heb toch geen punten nodig, het is nu alleen voor mijn eigen goevoel dat ik een fijne proef rij, en dat doe ik dus NIET in zo'n bak.

Ik was echt kwaad, ik schoot bijna uit mijn panty tegen die vent maar ik hield me toch maar een beetje in haha. NOOOOIT meer Laseur voor ons in het indoorseizoen!

Stelletje geldkloppers...
We hebben het truwens op film staan, weet iemand of het zin heeft om iets van een klacht in te dienen bij de KNHS ofzo? Ik denk niet dat het zin heeft maar toch..