Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Elise_K

Re: Het grote manege Austerlitz topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 08:58

Hahahhahahahahhaha _O-

Excuses aanvaard, Syl :)

En een nieuwe paginaaa :D

Joepie, PWS week, met de laatste paar uur facultatief (= geen les :) ) Ofterwel, lekker veel uurtjes naar stal :D

Ik heb trouwens echt een drama zaterdag: Om half 10 is het aanvang van het springen, en ik moet als 16e, dus je kunt wel op 3kwartier/uurtje rekenen... Ofterwel voor half 10 pacours lopen!
Kijk ik naar mijn dressuur tijden: half 10 en kwart voor 10! Ofterwel: Kwart voor 9 pacours lopen (als het al staat :\ ) Dan snel inrijden dressuur, en na de dressuur meteen omzadelen naar springen..! Pwfieuw!

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 16:05

lieziej schreef:
Hahahhahahahahhaha _O-

Joepie, PWS week, met de laatste paar uur facultatief (= geen les :) ) Ofterwel, lekker veel uurtjes naar stal :D

Ik heb trouwens echt een drama zaterdag: Om half 10 is het aanvang van het springen, en ik moet als 16e, dus je kunt wel op 3kwartier/uurtje rekenen... Ofterwel voor half 10 pacours lopen!
Kijk ik naar mijn dressuur tijden: half 10 en kwart voor 10! Ofterwel: Kwart voor 9 pacours lopen (als het al staat :\ ) Dan snel inrijden dressuur, en na de dressuur meteen omzadelen naar springen..! Pwfieuw!

Zo das lekker krap in elkaar gedraaid zeg!
Mijn ski's gaan zaterdag weer sneeuw zien (en ik ook! *D ), na al die maanden in de garage in de dakoffer!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 20:23

Jimb0o schreef:
lieziej schreef:
Hahahhahahahahhaha _O-

Zo das lekker krap in elkaar gedraaid zeg!
Mijn ski's gaan zaterdag weer sneeuw zien (en ik ook! *D ), na al die maanden in de garage in de dakoffer!

Was idd a-handig, maar aangezien ik de enige in mijn rubriek ben 8-) Heb ik er ff voor gezorgt dat ik om half 11 pacours mag lopen :) Geeft weer ademruimte :D

Superchill! Met de uni, paps, of wat? Waar ga je heen?!!

Jimb0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-09 23:00

Ga met Beer en nog een skileraar van de uni naar Langraaf! :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 20:02

Oh, my Gosh!

Elise wordt een dressuurprikker! :oo

8 strafpunten met springen, en 196 en 182 met dressuur :Y)

nickyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 21:15

go go met die hafmaf.
Het word nu gewoon een dressuur knol.

Askim

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-09 22:15

lieziej schreef:
Alle foto's van die website is trouwens bij die mensen thuis in Limburg, er is geen website van waar ik nu werk ;)

Wie van jullie rijdt eigenlijk nog steeds bij de SRJV? Ik kreeg een email dat ze gaan fuseren met PSV Groenendaal, krijgen we kostenloos een nieuwe startkaart en coupons..!! (Laten nu net mijn oude op zijn :Y) )

Ik heb niks gehad???

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 16:52

patjelisa schreef:
lieziej schreef:
Alle foto's van die website is trouwens bij die mensen thuis in Limburg, er is geen website van waar ik nu werk ;)

Wie van jullie rijdt eigenlijk nog steeds bij de SRJV? Ik kreeg een email dat ze gaan fuseren met PSV Groenendaal, krijgen we kostenloos een nieuwe startkaart en coupons..!! (Laten nu net mijn oude op zijn :Y) )

Ik heb niks gehad???

Oow? Ik rij dan wel bij de PC, maar ik denk dat het al een half jaar geleden is... Maar heb toch duidelijk emails gehad met algemene ledenvergadering dingetjes enzo, en daar stond dat ook bij!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-09 16:54

nickyforever schreef:
go go met die hafmaf.
Het word nu gewoon een dressuur knol.

Zo. en dat het een dressuurknol was, was te merken ook vandaag! Doordat het gisteren zo helemaal de mist in was gegaan, stond ze vandaag met inspringen 5x stil op een oxertje van 50 cm :(:)

In het pacours was het echt vechten om haar over elke hindernis heen te krijgen... MAARR... Ik heb het gevecht gewonnen, en we waren foutloos :D Barage wel 3 balken, maar dat maakt niet uit, de eerste L puntjes zijn binnen, dus ik ben helemaal happy :D
Wel zeer binnekort echt gaan sleutelen aan het vertrouwens, want zo was het echt niet goed :n

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 12:34

Lekkeeeeeer bezig Elies! :D

Ik had zondag wedstrijd bij Laseur. Ik helemaal losgereden alles, kom ik daar bij die buitenbak. Nooooou, het was serieus het henschotermeer in het klein! Gewoon echt schandalig!! Ik toch maar begonnen aan mijn eertse proef. Met groeten stond ik al midden in een zee, in de middendraf galoppeerde hij aan omdat ie door 3 diepe plassen moest, ik moest een volte 8 meter dwars door een plas en toen reed ik ook nog een wissel midden in en plas waardoor die eerst een paar passen draafde omdat ie gewoon niet uit die plas kon komen... Nou ik was echt woest, en toen heb ik afgegroet :') Ik vind het echt gewoon schandalig dat je je wedstrijd door laat gaan als de bak er zo aan toe is! :n Zegt die vent daar, nou andere mensen rijden ook wel punten hoor, die voor jou reed 218. JA LEUK VENT! Mijn pony kan nou eenmaal niet fatsoenlijk over een hoefslag lopen van 15 cm diep. Misschien dat je een B of L proef wel rond komt met grote voltes enzo maar welke idioot gaat er nou iemand een Z2 proef laten rijden met wissels en uitgestrekte gangen enzo in zo'n bak!! Ik stond wel op winst toe ik stopte haha :') Maar dat kan me niet schelen.. Ik had bijvoorbeeld voor die middendraf dat ik meer dan de helft heb gegaloppeerd een 5, nou ehm, een normale jury had echt een 2 gegeven! Dus ik hoef echt geen soepele beoordeling omdat de bak zo slecht is, wat heb ik daar nou aan. Ik heb toch geen punten nodig, het is nu alleen voor mijn eigen goevoel dat ik een fijne proef rij, en dat doe ik dus NIET in zo'n bak. :( Ik was echt kwaad, ik schoot bijna uit mijn panty tegen die vent maar ik hield me toch maar een beetje in haha. NOOOOIT meer Laseur voor ons in het indoorseizoen! :n Stelletje geldkloppers...

We hebben het truwens op film staan, weet iemand of het zin heeft om iets van een klacht in te dienen bij de KNHS ofzo? Ik denk niet dat het zin heeft maar toch..

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 14:58

Klacht indienen kan altijd ;) Maar hoe kan het nou dat een indoor wedstrijd in de buitenbak word gereden?!

En ja, heel misschien dat ik het nog wel redt om 31 oktober de L tot M wedstrijd te rijden :D Heb namelijk 24 oktober nog een wedstrijdje in Driebergen... En als ik daar nou eens één winstpuntje scoor....... :D

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 22:38

Hebben ze toestemming voor bij Laseur. Omdat ze een binnenbak hebben met allemaal palen er in :') Dan mag je daar losrijden, stuiter je al 100x tegen zo'n paal aan, en dan mag je buiten je proef rijden in het Henschotermeer......

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 22:45

HAHAHAHAHA :') gekke mensen...
En dat noemen ze "indoor" seizoen!
(Springen is wel altijd binnen... )

Denk dat als je gaat klagen, dat je dan krijgt te horen "Ja, maar de jury zal er vast rekening mee hebben gehouden"

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 22:16

Deden ze ook, ik stond op winst met een middendraf in galop, een DRAFappuyement in galop en een galop-stap-galop (eenvoudige wissel) met 100 drafpassen.... JUIST :')

Ilsuuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 15:53

FenDT schreef:
Lekkeeeeeer bezig Elies! :D

Ik had zondag wedstrijd bij Laseur. Ik helemaal losgereden alles, kom ik daar bij die buitenbak. Nooooou, het was serieus het henschotermeer in het klein! Gewoon echt schandalig!! Ik toch maar begonnen aan mijn eertse proef. Met groeten stond ik al midden in een zee, in de middendraf galoppeerde hij aan omdat ie door 3 diepe plassen moest, ik moest een volte 8 meter dwars door een plas en toen reed ik ook nog een wissel midden in en plas waardoor die eerst een paar passen draafde omdat ie gewoon niet uit die plas kon komen... Nou ik was echt woest, en toen heb ik afgegroet :') Ik vind het echt gewoon schandalig dat je je wedstrijd door laat gaan als de bak er zo aan toe is! :n Zegt die vent daar, nou andere mensen rijden ook wel punten hoor, die voor jou reed 218. JA LEUK VENT! Mijn pony kan nou eenmaal niet fatsoenlijk over een hoefslag lopen van 15 cm diep. Misschien dat je een B of L proef wel rond komt met grote voltes enzo maar welke idioot gaat er nou iemand een Z2 proef laten rijden met wissels en uitgestrekte gangen enzo in zo'n bak!! Ik stond wel op winst toe ik stopte haha :') Maar dat kan me niet schelen.. Ik had bijvoorbeeld voor die middendraf dat ik meer dan de helft heb gegaloppeerd een 5, nou ehm, een normale jury had echt een 2 gegeven! Dus ik hoef echt geen soepele beoordeling omdat de bak zo slecht is, wat heb ik daar nou aan. Ik heb toch geen punten nodig, het is nu alleen voor mijn eigen goevoel dat ik een fijne proef rij, en dat doe ik dus NIET in zo'n bak. :( Ik was echt kwaad, ik schoot bijna uit mijn panty tegen die vent maar ik hield me toch maar een beetje in haha. NOOOOIT meer Laseur voor ons in het indoorseizoen! :n Stelletje geldkloppers...

We hebben het truwens op film staan, weet iemand of het zin heeft om iets van een klacht in te dienen bij de KNHS ofzo? Ik denk niet dat het zin heeft maar toch..

KLacht indienen lijkt me een goed idee, was er ook!!
MOest om 2 uur starten. liep super uit toen!!
Ik heb dus uiteindelijk meer dan een uur losgreden en moest ik in zo'n ***bak rijden...
Norf had er geen zin meer in en was bang om uit te glijden, was binnen ook gebeurt.
Was een drama!!!!

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 13:53

Ja vond het ook echt een drama, en ook gewoon asociaal! :(

Omdat ik bij Laseur dus niet gereden had hadden we snel nog voor dit weekend een andere wedstrijd gezocht dus ben gisteren naar Almere geweest. Fijn losgereden en ook een fijne bak om mn proef in te rijden, eindelijk! Hij was wel heel fijn :D Mijn eerste proef ging wel beter, dacht dat ik misschien kans had op 1 winst in de 1e proef maar had allebei mijn proeven winst en was 2x eerste. Ik was namelijk ook weer eens gezellig in mijn eentje :') maar was wel trots op Sjaak, hij doet t echt goed!

Hoe staat het hier met iedereen? Het is hier verdacht stil! Iedereen lekker vakantie!

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 14:44

Ja, het was idd stil :\ Praat angst? :P

Heb je Ylona nog ingeschreven voor Austerlitz, Fen? Ik ga denk ik L1 starten in Austerlitz :') Niet dat ik er klaar voor ben, maar goed :+

En weer gefelictieerd met je puntjes! Z2 al! Wauwie! :D

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 15:12

Hallooo Elise, je haalt dikke punten in t B dus L1 kan je makkelijk, is echt niet zo'n groot verschil! Kan je makkelijk! :j

Ja had het er al met mn ouders over gehad maar volgens mij kunnen we niet, weet t ook niet precies. Waarschijnlijk al ergens anders wedstrijd gepland ofzo en ben nog steeds niet zo dol op de bodem in Austerlitz :') (sorry, don't blame me!) Maar zal het nog even een keer zeggen, is wel leuk om weer n keer mee te doen! :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 15:20

Mini reunie :D

En komop, nu alvast een wedje leggen dat ik onder de 170 zit? :+ Dat kreng loopt niet eens nageeflijk of zo :')

Hoe bevalt je nieuwe werk, Fen?

Ik moet zeggen, dat ik in love ben met één paardje daar op stal :+: Mocht als eerste op haar rijden, en gosh, ik lieft haar! :D
Zal zo wel ff een foto uploaden :D

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 15:26

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 15:56

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Isn't she lovely? :+:

Ik wou dat ik centjes had ;(

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 17:02

En dan daarbij ook meteen foto's van de stal waarvoor ik dus rij :') Zie ik net

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 17:30

Leuk beestje hoor! :j Lijkt een beetje op een jonge die wij hebben staan, maar die is echt pas 3 ofzo haha. Maar echt leuk, dat wordt een spaarpot aanschaffen, die andere 2 verkopen en heeeel hard werken en je baas lief aankijken ;)

Een beetje een impressie van wat ik rij :o

**
Lian Epona, heeft internationaal gelopen voor België

**
World Girl, echt een super leuke en fijn paard :+:

**
Deze is van een pensionklant, ook een heel fijn paard

**
S&A Ode, van Laurens haha, echt een merrie, heel erg moeilijk maar wel heel leuk!

Ode en Worldgirl rij ik eigenlijk elke dag als ik werk. Rij er natuurlijk nog wel meer, ook veel paarden van pensionklanten enzo dus het is echt super leerzaam en nog steeds leuk :D
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 26-10-09 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Op verzoek foto's verwijderd

Elise_K

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:37

Wat leuk om dat zo te zien! Ik rij er ook een paar die internationaal lopen, zo gaaf! :D Ze hadden me ook gevraagd om mee te gaan groomen naar WK Lanaken in Belgie paar weken terug, maar helaas vonden paps en mams het niet zo'n goed idee, aangezien ik dan een dag school zou moeten missen :\

FenDT

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-09 19:45

Noooo 1 dag school! Ik zou sowieso gaan gek! Weet je hoe leuk dat is!! :D Ik had mijn ouders gekilld als ik niet mocht haha.