had je ook tijdens de proef nog gemaakt of niet?
die van buiten zal ik wel raar op staan
was vervelend die sneeuw in je ogen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

had je ook tijdens de proef nog gemaakt of niet?
die van buiten zal ik wel raar op staan
was vervelend die sneeuw in je ogen

dat ik niet te veel moest drijven bij de stap verruimen, toen sprong ze opeens aan in draf, en de rest ging super

doei

nu ga ik echt!

ben benieuwd of ze gelukt zijn! zit je nu nog op school?
En mijn moeder is vrij vrijdag dus we kunnen naar Divoza!!!!!!!!
als je misschien naar school gebracht kan worden dan halen we je daar op, als je dan even uitlegt waar t is
dan kunnen we gelijk gaan als je uit bent
anders moet je eerst weer naar huis fietsen enzo. goed? echt leuk
Hoop dat die leren jodphurs en chaps echt zo leuk zijn in het echt, en dat ik ze voor me verjaardag krijg
en wil ook een leuke rijbroek kopen
Jij moest ook chaps en wat spulletjes meenemen voor je verjaardag geloof ik he? 

het heeft toch wel wat zo met die sneeuw erbij 

LieZ_Horses schreef:@Kelsey:
De rest stuur ik je via msn.
heb er tijdens me proefje wel goed opgelet

Hoop dat ik op nando of beetle zit
alleen zit er een sneeuw vlokje voor me oog 
.'

x_kelsey_x schreef:Leuk zeg, die mensen zijn aardig he, die zie ik ook best vaak. Een kenis van mij is familie van Theo dus hun zijn ook altijd op verjaardagen enzoWe hebben ook nog een bloemetje gehad van theo en nika, die kennen jullie denk ik niet maar theo meijer sport (je hoort het al aan de naam) is van hun
echt heel lief, theo kon er niet bij zijn want die zat ik kroatie voor een judo toernooi, maar nika was er wel, die ging daar ook eten met hun kinderen, En een cd met foto's hebben we van onze trainster gehad! ben benieuwd, er staan ook nog wat oudere foto's op
En we krijgen binnenkort nog een dvd met de filmpjes
haha das ook grappig, dan zie je echt goed hoe we in het begin waren, hoe we waren begonnen en hoe we met de laatste wedstrijd op het nk waren
:p
Zit eigenlijk nog best wel vol van het eten