Stal de Groene Meer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimbaie

Re: Stal de Groene Meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 11:50

tja... met te veel naar buiten vind ik ook niet een fantastisch plan. Maar goed... vind het initiatief zeker leuk Ja

Volgens mij moet je nog even je onderschrift aanpassen... staat namelijk dat je nog een verzorgpaard zoekt.

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:13

heb ik gedaan Knipoog
proviel wordt ook van de week even aangepast.
maar allemaal een keer een bakkie doen op stal?

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:18

Het is profiel met een f!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:23

Als we maar weten wat er bedoelt wordt toch ...

( eindelijk begint dat kleine rot pilletje, voel de pijn wat minder worden, maar als nog zit ik volgende week bij de arts ...)

Ga vanavond wel weer proberen om op Donnie te klauteren, ff stappen in de bak, kijken hoe dat gaat ... Heb er zo'n zin ... alleen als dr beentje niet dik is uiteraard ...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:33

In een ander topic hadden we het over carroussel rijden.Dat heb ik met mijn fjord ook nog gedaan. Haha!
De eerste is de hengst Drageset en de 2de ben ik. ROFL Is ongeveer 18 jaar geleden.

Afbeelding

En hier de 2de van rechts. Haha!

Afbeelding

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 12:51

Dat is wel heel erg gaaf om te doen. Heb ik ook nog gedaan.
Misschien iets om te doen op stal ... kunnen we gaan trainen en op wedstrijd gaan , hahahaha ...

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 13:15

worden er ook met kerst dingen op stal gedaan?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 13:21

He bah wat een ellende allemaal... Woogy en Freya: sterkte met jullie rug!
Sabrina: Welkom!

Wat de meeting betreft: leuk idee, maar ik kom persoonlijk al heel wat uurtjes tekort (heb de laatste tijd niet eens tijd om mijn vriendinnen te meeten Tong uitsteken ) en een rit of wandeling met een hele berg paarden zie ik niet zitten... dus voor mij niet echt haalbaar!

Tiff gaat donderdag trouwens KAAL!!! Heb dr nog nooit geschoren, dus ben benieuwd Haha!
Pamela (van lippie) komt me helpen, dus dat gaat helemaal goedkomen Haha!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 14:50

Kent iemand nog iemand wonend in de wijk segwaert, die smiddags een hond wil uitlaten??

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:31

En onze Sabrina heeft het GM topic gevonden, gezellig!!
Ik vind met ene groep buiten rijden prima mijn meides houden zich super in gezelschap gelukkig ook als er anderen wel druk gaan doen. Uiteindelijk denk ik als je met z'n vijven een eindje gaat rijden dat dat het maximum is...

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 19:30

Kimbaie schreef:
Kent iemand nog iemand wonend in de wijk segwaert, die smiddags een hond wil uitlaten??

Ik woon in Seghwaert maar ik ga het geloof ik niet doen. Tong uitsteken

Aangezien Tence gisteren goed is doorgereden in Bodegraven wilde ik er vandaag nog van profiteren en ik heb dus in de bak gereden.
Ging heel goed,Tence was lekker los en ik heb zelfs de rechter galop uit kunnen zitten.Ik heb nu wel vreselijk pijn in mijn rug moet ik zeggen!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 22:09

Hoi Hoi, ik woon ook in Seghwaert, maar ik kan je ook helaas niet helpen.

Vanavond heeft Aad met Donnie gewandeld en hapje gras laten knaagen.
Ik ben op Disanka gekropen, een duiveltje in een doosje, hahaha ze kan lopen, maar ze moet eerst op gang komen. Zonder zadel erop en madamtje had geen zin om te luisteren, dus net als dochterlief op het midden stil gaan staan en bokken, hahaha, heb het wel uitgezeten en een voordeel ze zit als een huis zonder zadel. Ben wel blij dat de pillen nu gaan werken. Maar had er denk ik beter niet op kunnen kruipen, want weet nu wel weer waar me rug zit. Maar was wel weer even heerlijk op knolgehobbeld te hebben, zo na een week ...

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 23:36

Goed nieuws en minder goed nieuws. Pony gaat als de hagel heerlijk in de linker galop uit zichzelf de hele bak door geweldenaar fit als de klere en helemaal naar d'r zin.
Tag is weer kreupel. D'r voorknie is wat warmer en ze voelt zich aardig rot. Zaterdag toch maar weer even aan doc vragen of hij wil evalueren en ik geef haar tot na m'n vakantie om te verbeteren anders toch maar naar de dokter...
Flash was wel fit en ging hard door de buitenbak maar stond daarna met krampen beetje liggen naar z'n buik staren en niet blij zijn hebben gestapt en daarna binnen gezet gelijk weer liggen wel rustig verder. Ben er even bij gaan zitten ging na tien minuutjes weer staan maar heel erg opgetrokken. Hebben het doorgegeven aan de chef. Morgen ochtend even bellen hoe de nacht van ons ventje is gegaan. Gelukkig was hij niet aan het rollen en slaan naar z'n pensje.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 00:02

Arme tag, het zit dr ook niet mee zeg ... en Flash met zijn buikpuin, arm peerd. Hoop dat alles goed gaat nu met hem en dat Tag gauw opknapt.

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 08:25

@ yolanda; fijn dat het rijden zo goed ging. Ik dacht al zonder zadel met rugklachten... ouw! Maar goed je hebt lekker kunnen hobbelen Haha!

@ Lisa: vervelend dat Tag kreupel is. Hoop dat dok je kan helpen Ach gut

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 08:31

@ lisanne: ik heb even wat voor je gequote uit een onder topic mbt van Rijs

Citaat:
Wel waren mijn kussen wat hard, hij heeft toen wat wol eruit gehaald en we kwamen toen tot de conclusie dat v. Rijs in de toekomst niet eens meer mag wijzen naar mijn zadel Boos! Ze hebben mijn zadel een keer opgevuld, maar niet met wol, maar met syntetisch materiaal wat keihard is geworden en wat op den duur gaat klonteren Rolleyes Over 2 weken komt Arie terug om mijn vulling geheel te vervangen door zuiver wol, en dan kan mijn zadel weer een paar jaar mee *LOL*

Redlich

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 08:40

Goedemorgen!

@Kimbaie : Misschien een hondenuitlaatservice proberen? Alleen geen idee wat dat kost?

@Woogy : Je paarden weten je wel goed bezig te houden zeg! Hopelijk zijn ze vandaag weer wat opgeknapt.

Voor mij is een buitenrit rijden in een grote groep niet te doen. Alleen al omdat mijn paardje vast de kleinste is en het tempo van de grote paarden hoger kan liggen. Malvin kan zich dan vreselijk gaan opwinden. Hij gaat drammen, snuiven en stuiteren..... Dus wij gaan niet mee.

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 09:18

Arme taggie, weer kreupel, wandelen Haha!
gaan mensen verder vandaag nog wat doen of hebben nog iets beleeft?

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:17

Freya: ik vroeg me al af hoe je in godsnaam zo kon rijden met je rugklachten... het zag er niet bepaald 'relaxt' uit Clown Maar fijn dat het je toch even goed gedaan heeft OK dan!

Woogy: balen dat Tag weer niet goed is joh... weer hetzelfde beentje? Dan misschien toch maar ff een keer een foto'tje laten maken of niet?

Kimbaie: ook ik kan je helaas niet helpen! Suc6 met je zoektocht naar een oplossing!

Lisanne: Ik heb helemaal zin in vrijdag! Eindelijk weer lekker les! En morgen gaat lekker Tiff dr winterjas uit, dus hopelijk is ze weer lekker fit Lachen

Tif ging gister trouwens echt weer eens heerlijk... ze is wel snel uitgeput, maar wat wil je als je aan het trainen ben met je winterjas aan (vanaf morgen dus niet meer Tong uitsteken )

Als laatste heb ik nog nieuws over Tiff dr veulen... Ze is (helaas) verkocht en staat helemaal bij Rosendaal in de buurt... Hoop echt van harte dat haar nieuwe eigenaresse contact met mij opneemt zodat ik dr kan volgen! Ik heb gehoord dat ze sowieso de fokkerij ingaat en dat ze volgend jaar dus gedekt wordt, dus ik ben erg benieuwd wat er dan vervolgens daar weer uitkomt Lachen

jarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:37

Ik ben trouwens voor kennissen van mij op zoek naar een lieve makke shetlandpony voor gezelschap en voor de kids van 4 en 6...
Ze hadden een geweldige pony maar die is helaas afgelopen weekend plotseling overleden Verdrietig
De pony komt bij die mensen aan huis te staan en zal een wereldleven krijgen!
Ik hoor het graag als iemand iets weet (het mag alleen geen hengst zijn)

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:51

jarrah schreef:
Freya: ik vroeg me al af hoe je in godsnaam zo kon rijden met je rugklachten... het zag er niet bepaald 'relaxt' uit Clown Maar fijn dat het je toch even goed gedaan heeft OK dan!

Het viel opzich wel mee, op dat bokken na in het midden van de bak, verder zit ze echt als een huis. Maar zoals ik al eerder zei, weet ik nu weer waar me rug zit. Vandaag doe ik het rustiger aan, ga ik alleen onder de man stappen met me eigen poonie. En die is zo lekker rustig momenteel ( moet ik denk ik niet te hard roepen )

Nadat ik van Disanka af stapte, en tijdens het rijden had ik bijna tot geen last, het zijn volgens mij echt die spieren die ik lange tijd niet gebruikt heb, doordat ik niet veel meer gereden heb sinds half juni. Komt allemaal goed , loop al goed 15 jaar met regelmatige rugklachten, weet bijna niet beter , vind het wel heel lief van jullie dat jullie zo met me meedenken ... Kusje

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 13:10

jarrah schreef:
Ik ben trouwens voor kennissen van mij op zoek naar een lieve makke shetlandpony voor gezelschap en voor de kids van 4 en 6...
Ze hadden een geweldige pony maar die is helaas afgelopen weekend plotseling overleden Verdrietig
De pony komt bij die mensen aan huis te staan en zal een wereldleven krijgen!
Ik hoor het graag als iemand iets weet (het mag alleen geen hengst zijn)

geen shetlander maar wel een hele lieve e-pony waar echt alles op gedaan kan worden. Mijn neefje heeft die en tijdje verzorgt. Hij is toen verkocht, maar staat nu weer te koop omdat de huidige eigenaresse gescheiden is en op het moment niet veel geld heeft.

Maar goed, misschien iets te groot voor een kind van 4

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 14:41

Ik sta echt versteld te kijken wat er allemaal op stal staat.
Zoveel rassen leuk Haha!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:10

Klopt en ik vind het wle heel mooi dat iedereen zo gemoedelijk is. Niemand die meer of minder is vanwege het ras of wat we ermee doen. Iedereen is op z'n hele eigen manier toch leuk bezig met zijn of haar knolletje en dat is uiteindelijk toch de bedoeling

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 17:24