Volgens mij moet je nog even je onderschrift aanpassen... staat namelijk dat je nog een verzorgpaard zoekt.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kimbaie schreef:Kent iemand nog iemand wonend in de wijk segwaert, die smiddags een hond wil uitlaten??
Citaat:Wel waren mijn kussen wat hard, hij heeft toen wat wol eruit gehaald en we kwamen toen tot de conclusie dat v. Rijs in de toekomst niet eens meer mag wijzen naar mijn zadelZe hebben mijn zadel een keer opgevuld, maar niet met wol, maar met syntetisch materiaal wat keihard is geworden en wat op den duur gaat klonteren
Over 2 weken komt Arie terug om mijn vulling geheel te vervangen door zuiver wol, en dan kan mijn zadel weer een paar jaar mee
jarrah schreef:Freya: ik vroeg me al af hoe je in godsnaam zo kon rijden met je rugklachten... het zag er niet bepaald 'relaxt' uitMaar fijn dat het je toch even goed gedaan heeft
jarrah schreef:Ik ben trouwens voor kennissen van mij op zoek naar een lieve makke shetlandpony voor gezelschap en voor de kids van 4 en 6...
Ze hadden een geweldige pony maar die is helaas afgelopen weekend plotseling overleden![]()
De pony komt bij die mensen aan huis te staan en zal een wereldleven krijgen!
Ik hoor het graag als iemand iets weet (het mag alleen geen hengst zijn)