Annie_ schreef:Wat is er nouw jane
Slager
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Annie_ schreef:Wat is er nouw jane
Liisette_ schreef:Janie, ik zag je nog met je scootie rijden richting Phil!
Rond half vijf!![]()
Toen ging ik Ulla & BM uit de wei halen!
Kan wel 
DenK4ever schreef:Is heeeeeeeeeeel anders om met Tieg te lessen! dan merk ik pas dat ik eigenlijk helemaal niet kan rijden

Jane_ schreef:Annie_ schreef:Wat is er nouw jane
Slager
Astor schreef:DenK4ever schreef:Is heeeeeeeeeeel anders om met Tieg te lessen! dan merk ik pas dat ik eigenlijk helemaal niet kan rijden
DOEEEEEEE NORMAAAAALl
Tuurlijk kan je wel rijden, maar Tieg is gewoon anders dan een manegepaard en daar moet je veel meer aan 'sleutelen'. Ja kan het niet zo goed uitleggen hahaah maar je begrijpt vast wat ik bedoel.
ik begrijp wat je bedoelt!
DenK4ever schreef:Is heeeeeeeeeeel anders om met Tieg te lessen! dan merk ik pas dat ik eigenlijk helemaal niet kan rijden
Kirsten_D schreef:maar tuurlijk kan rij rijden sabrin! Alleen je hebt de laatste paar jaren meer aan springen gewerkt, als dressuur, dus er moet gewoon wat bijgeschaafd worden.
Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:Is heeeeeeeeeeel anders om met Tieg te lessen! dan merk ik pas dat ik eigenlijk helemaal niet kan rijden
Precies wat ik bedoel! Nu ik Tinus heb voel ik me echt een domme klungel die niet kan rijden
Kirsten_D schreef:[
Nou word ik ook wel nieuwschierig..
Melanieetjuh schreef:
DenK4ever schreef:Kirsten_D schreef:maar tuurlijk kan rij rijden sabrin! Alleen je hebt de laatste paar jaren meer aan springen gewerkt, als dressuur, dus er moet gewoon wat bijgeschaafd worden.
ZO en hoe!!!!!!
maar is dat een uitnodiging
Jane_ schreef:Als jij je msn nou is een keer geeft
Kirsten_D schreef:Ik zou zeggen: Kom langs..
Kirsten_D schreef:Ik zou zeggen: Kom langs..
Gezellig..!
(als ik die gevonden heb..) Jane_ schreef:Kirsten_D schreef:Ik zou zeggen: Kom langs..
Ik ook
Kirsten_D schreef:Waarschijnlijk wel op een andere stal..(als ik die gevonden heb..)
Iriis_ schreef:Ik ben morgen om 12 uur uit! Hoelaat ga jij naar de manege Lisette?
! DenK4ever schreef:Kirsten_D schreef:Waarschijnlijk wel op een andere stal..(als ik die gevonden heb..)
Heb je al potientiele stallen gevonden??