Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En dan op vrijdag weer.... Maar het kan ook 7 september zijn... Ik zou het ook niet meer weten
.
).
. Had links om geprobeerd en dat ging dus niet.... Rechtsom was ik aan het stappen maar Atlas was aan het klieren want die vondt wel dat ie klaar was en kennelijk dacht hij van o ja ze zit zonder zadel en in draf zit ze niet stabiel want meneer ging ineens aandraven... Maar vreemd genoeg bleef ik toen wel goed zitten zelfs toen die bochten ging maken.... Margriet stond er ook van te kijken.... Toen ben ik even boos op at geworden en gingen we weer verder uitstappen, waarbij die gelukkig geen gekke dingen meer deed
.

, presteerd ie voor jou op top niveau en laat jij hem niet eens eten....
)
Krijgt ook zo slecht te eten en heeft onderweg ook zo'n honger
antoinetje schreef:Hier gaat alles zijn gangetje, ik heb van de week voor het eerst priveles met Major gehad van een onwijs goede instructrice. het ging heel erg goed en Major heeft 'potentie' jullie zien ons vanzelf wel op de spelen
Horsefreak schreef:antoinetje schreef:Hier gaat alles zijn gangetje, ik heb van de week voor het eerst priveles met Major gehad van een onwijs goede instructrice. het ging heel erg goed en Major heeft 'potentie' jullie zien ons vanzelf wel op de spelen
Ik dacht, als we jou en major op de spelen zien, dan kan je wel hoop dressuuroefeningen op dat niveau
.
. Eerst al Sas les geven en vannochtend Margriet en Komiek.... Als ik zo'n leuk papiertje heb kan ik geld vragen voor mijn tips
. 
kooslover schreef:Maar wel voor meer!