schouwse ruiters topic....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Re: schouwse ruiters topic....

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 00:24

O leuk Jow, kan ik jou mis ook nog ff in actie zien. :D

Zal zeker lukken Esther! :P

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 10:28

Zo op weg naar de manaagje ( eh ja, expres schrijffout :D ) en dan Ro vlechten, spullen pakken en op naar Oosterland.. camera's zijn opgeladen en standby.....
Ik heb er zin an... tot straks allemaal.

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 10:34

jaaa tot zo....alhoewel...hoe ga ik iedereen herkennen ? :D
Ik probeer wel goed op te letten ;) ....een aantal ken ik wel. Veel plezier allemaal !!

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-09 17:44

Zo, weer thuis van een enerverend dagje, Marion, ik hoop dat het gaat met Jan Leen, Aster en de shets, wat een klap was dat.. schrok echt enorm. Hij ging wel enorm hard zeg, wat een scheurijzertjes.
Heb er leuke foto's van genomen, nu maar hopen dat ze goed gelukt zijn :)
Het was erg leuk in ieder geval, erg gezellig en zeker het herhalen waard :D

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 17:58

wat een ontzettend leuk evenement is dit ( geworden) zeg !!
Ik ben echt heel de middag geweest en zag Jan Leen ook die klapper maken, man, ik schrok me kapot !
Hij gaat dan ook wel plat door de bocht, maar ben benieuwd naar jouw verhaal Marion, omdat ik en mensen om mij heen het parcours zo krap gezet vonden, maar dat kan ook komen omdat je er niet goed op kijkt. Jan Leen was iig niet de enige die bleef hangen....alleen wel de enige met zo'n megaklapper.

Gaat het met de groom dr bovenbeen ?

Ik heb Jo ook nog gezien, samen met Christi hard naar je geroepen, maar....nee... :D
aaa en wat was dat zwarte Shetje met dr veulentje braaaaaaaaf *D

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 18:25

wat een dag zeg.... moest ineens als eerste springen omdat ze me tegelijk met show gepland hadden... tijdens show vroeg organisator wel 3x of t nog lang duurde en dat hij tussnedoor wel ff muziek stil zou zetten.. .NOOUUU FF NIET DENK IK HE!!!

heb je nie gezien karin, sorry, hoorde wel over shetje dus moest aan je denken, hij had t over trotse eigenaar? maar had t ff druk met de kids :S

grond was voor t springen erg hard en ongelijk, hoorde ik meerdere over, ik had opgegeven voor progres omdat basis bij mij slecht ging, had maar 10 minuten losgereden. maar progres ging niet door omdat er te weinig aanmeldingen waren..

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:13

Jow schreef:
wat een dag zeg.... moest ineens als eerste springen omdat ze me tegelijk met show gepland hadden... tijdens show vroeg organisator wel 3x of t nog lang duurde en dat hij tussnedoor wel ff muziek stil zou zetten.. .NOOUUU FF NIET DENK IK HE!!!

heb je nie gezien karin, sorry, hoorde wel over shetje dus moest aan je denken, hij had t over trotse eigenaar? maar had t ff druk met de kids :S

grond was voor t springen erg hard en ongelijk, hoorde ik meerdere over, ik had opgegeven voor progres omdat basis bij mij slecht ging, had maar 10 minuten losgereden. maar progres ging niet door omdat er te weinig aanmeldingen waren..

heh ?? effe terugspoelen hoor, je 1e stukkie tekst :+ ...wat was er nou ??

Amy en Esmee liepen met Droppie en Toffee, was echt erg leuk, ze hadden haar zo mooi gepimpt 8-) *D
Wat is proges? En nu moest je dus basis doen ?

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:35

Met Aster gaat het redelijk, wat een knal was dat, ze zal vast morgen stevig spierpijn hebben, hopenlijk blijft het daarbij.
De pony;s bleven gelukkig rustig en hebben verder niets, JL ook niet, maar de schrik zat er ff goed in.
Het parcours stond niet smal ofzo, op samengestelde wedstrijden staat het wel krapper, maar hij maakte een denkfout, zal ik links of zal ik rechts, en met zo'n vaart kan dat dus niet.......
Verder een mooie dag,zoals eigenlijk ieder jaar.

Schouwse was ook leuk, vind het alleen jammer dat niet iedereen doorzit,staat zoveel netter, Joyce deed het ook erg goed op Black,leuke onderbreking......

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:48

karin: progressief ging niet door, dus heb alleen klassiek gedaan, moest als 18e maar moest dan tegelijk met show, kan moeilijk die kinderen laten stikken, maar t kon allemaal niet anders, sander wilde graag ruilen dus heb ik met hem geruild en moest ik als eerste, heb dus maar 10 minuten losgereden.
toen de kinderen aan t rijden was kwam die man iedere keer naar me toe, "duurt t nog lang? " zla ik anders muziek stopzetten om wat te zeggen, uuuh nee, want alles gaat acher elkaar, ow duurt dat dan ook allemaal zo lang?

nou dan denk ik graag of niet, had er helemaal geen zin meer in maarja dat kan ik die kinderen niet aandoen.

ik begreep zoiets marion, heb t gelukkig niet gezien..
kinderen rijden L dus hoeven niet hele proef door te zitten, houd joyce ook niet vol haha!
ze waren allemaal wel stikzenuwachtig, dus was blij dat ze de ring in mochten

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:55

Jow, ik bedoelde het 6tal, dat rijd toch een M proef, lijkt me dat iedereen die meereed zeker door kon zitten........
Het je niet zien springen, heb wel even de pony;s gekeken, vind ik altijd erg leuk, is ook een soort jeugd sentiment, dat jonge grut op die driftige ponytjes/

Xx_Joyce_xX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 19:57

Hallo ik ben hier nieuw

Ik ben ook in oosterland geweest en wat was dat erg van dat meisje op die paal he heb het verder niet gezien maar zag iemand op de brancard liggen.

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:08

Xx_Joyce_xX schreef:
Hallo ik ben hier nieuw

Ik ben ook in oosterland geweest en wat was dat erg van dat meisje op die paal he heb het verder niet gezien maar zag iemand op de brancard liggen.

Dat was onze groom, valt alles mee, ze hoefde niet verder voor foto's o.i.d, maar wel flink gebutst, was toch geen beancard bij of heb ik dat gemist?

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:11

joyce :D Stel je voor...

ow die, is groep van arianne... klopt idd ja.. maar bemoei ik me nooit mee :P
heb handen vol aan de kindertjes hihi

irise456

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:11

ik ben vandaag ook geweest in oosterland :D
Was wel een opzich wel een leuke middag
Lekker weer dus dat is zeker mooi ben zelfs verbrand

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:16

mammaslamma schreef:
Xx_Joyce_xX schreef:
Hallo ik ben hier nieuw

Dat was onze groom, valt alles mee, ze hoefde niet verder voor foto's o.i.d, maar wel flink gebutst, was toch geen beancard bij of heb ik dat gemist?

eerder de dag is er iemand afgevoerd voor foto's....een Rianne Klompe hoorde ik. Ken ik niet, maar later vertelden ze dat het "alleen"gekneusd was....ik weet niet waar je beter mee af ben, kneuzen of breken :D .....

acacia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:17

mammaslamma schreef:
heb wel even de pony;s gekeken, vind ik altijd erg leuk, is ook een soort jeugd sentiment, dat jonge grut op die driftige ponytjes/

mennnn, dat hafje achteraan.....daar had dat meisje dr handen vol aan zeg !

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:23

eerder de dag is er iemand afgevoerd voor foto's....een Rianne Klompe hoorde ik. Ken ik niet, maar later vertelden ze dat het "alleen"gekneusd was....ik weet niet waar je beter mee af ben, kneuzen of breken :D .....[/quote]

Dat was Rianne Hanse met haar trekpaard, heb het niet gezien,maar het is behoorlijk gekneusd, is ze mooi klaar mee, ze kan niet zitten en alleen op haar buik liggen.......
Verder niks gebeurd, alle paarden heel, vorig jaar was dat met die pony van Chardon, dat die dood bleef, drukt ook zo'n stempel op de dag.

Jow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:29

ja idd rianne hanse, heb t ook niet gezien, maar hoorde ziekenhuis uitslag zeg maar

jaa.. dat is een doerak.. en vrijdag ging t oefenen zooooo goed!! bij t losrijden ging die echt mega bokke..

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:32

Kreeg net telefoon dat Aster toch voor fotos naar Goes is, laat het nog wel even weten hoe of wat....

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:39

Hopen dat het meevalt!

Jullie hebben iig super weertje gehad vandaag, vond 't jammer dat ik niet kon komen kijken...

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 20:50

Hey!

mammaslamma schreef:
Kreeg net telefoon dat Aster toch voor fotos naar Goes is, laat het nog wel even weten hoe of wat....

Jeetje, balen zeg!

Ja die man van de organisatie was echt een *** ik werd gewoon zo opzij geduwd.
Kinderen zijn helemaal op van de zenuwen, gaat hij zo lopen doen...

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:20

Jow schreef:
joyce :D Stel je voor...

ow die, is groep van arianne... klopt idd ja.. maar bemoei ik me nooit mee :P
heb handen vol aan de kindertjes hihi

Lekker handig haha. :D

Welkom Joyce, woon je ook op Schouwen Duiveland, leuk als je iets meer over jezelf verteld. ;)

mammaslamma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:42

Aster heeft definitief geen letsel,pfuh wat een geluk, nu maar hopen op vlot herstel van de spieren.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 21:50

Gelukkig maar!

juf_esther

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-09 22:53

mammaslamma schreef:
Aster heeft definitief geen letsel,pfuh wat een geluk, nu maar hopen op vlot herstel van de spieren.

Gelukkig maar! Zal wel flinke spierpijn worden?

Morgen dagje dreischor, eerst 10:00 cursus ruiterbewijs, dan moet m'n zusje d'r proefje, en dan ik zelf om 20:30 pas fijne tijd hoor....

Even heel iets anders: mijn vader en moeder hebben vandaag een nieuw cocker spaniel pupje opgehaald... 8 weekjes echt superlief... Zo er zo ook nog eentje nemen!