Zal zeker lukken Esther!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jow schreef:wat een dag zeg.... moest ineens als eerste springen omdat ze me tegelijk met show gepland hadden... tijdens show vroeg organisator wel 3x of t nog lang duurde en dat hij tussnedoor wel ff muziek stil zou zetten.. .NOOUUU FF NIET DENK IK HE!!!
heb je nie gezien karin, sorry, hoorde wel over shetje dus moest aan je denken, hij had t over trotse eigenaar? maar had t ff druk met de kids :S
grond was voor t springen erg hard en ongelijk, hoorde ik meerdere over, ik had opgegeven voor progres omdat basis bij mij slecht ging, had maar 10 minuten losgereden. maar progres ging niet door omdat er te weinig aanmeldingen waren..
Xx_Joyce_xX schreef:Hallo ik ben hier nieuw
Ik ben ook in oosterland geweest en wat was dat erg van dat meisje op die paal he heb het verder niet gezien maar zag iemand op de brancard liggen.
mammaslamma schreef:Xx_Joyce_xX schreef:Hallo ik ben hier nieuw
Ik ben ook in oosterland geweest en wat was dat erg van dat meisje op die paal he heb het verder niet gezien maar zag iemand op de brancard liggen.
Dat was onze groom, valt alles mee, ze hoefde niet verder voor foto's o.i.d, maar wel flink gebutst, was toch geen beancard bij of heb ik dat gemist?
mammaslamma schreef:Aster heeft definitief geen letsel,pfuh wat een geluk, nu maar hopen op vlot herstel van de spieren.