Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal midden Delfland roddels deel 3 ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 11:30

nous kan niet meer op bokt..is volledig afgesloten van leuke site's Haha!

Ik kom ook vanmiddag heb niet zoveel tijd helaas moet huis doen morgen 2 kijkers maar moet s'morgens met heli naar de kliniek voor zijn tand en dan smiddags komt ze op stal voor de rest van de knollies en hun gebitjes Knipoog

dus dan geen tijd meer voor huis helaas Bloos moet het dus vandaag doen

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 11:58

Joehoe ik ben er hoor Clown

Fall, ik zal je bellen hoor Knipoog

Over een aantal maandjes kan ik waarsch weer op het werk bokken, als ik daar dan nog tijd voor heb Bloos meer info volgt zodra ik zelf ook meer weet Bloos Haha!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 12:49

Hallo luitjes,

Het is weer zover ze kon het niet laten hahahahah toch stiekum rond gaan kijken naar wat paardjes heel wat leuke gezien maar niet leuk genoeg behalve deze!!!!!

Het is een vosruin van 9 jaartjes jong (nog steeds geen jong paard ik weet het!! maar ja joh deze gaat als het goed is ook nog jaaaaaaaren mee!!!)

Even wat foto's

Even in het bakkie laten lopen.

Afbeelding

Even Kennis maken.

Afbeelding

Opzadelen ( hij is echt wel een stuk lichter dan farretje hoor!! hihihi)

Afbeelding

En even zonder zadel (de foto's met zadel waren nog veel erger bewogen dan deze!)

Afbeelding

Hij word a.s. vrijdag gekeurd.
Als alles goed gaat en hij word goedgekeurd ga ik hem zaterdag halen!!

Het spijt me enorm maar ik kom alleen niet bij jullie op stal staan!
Ik ga naar de stal waar Marijke van Xafiero ook staat.
Dit omdat het een heel stuk goedkoper is en omdat ze heel veel naar buiten gaan.

Maar ik wilde jullie dit geweldige nieuws natuurlijk even melden!!!

Liefs Renee

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:01

wat een leuk paardje zeg...hij heeft echt een lief koppie..kan begrijpen waarom je er verliefd op geworden ben! Knipoog

Jammer dat je niet bij ons komt staan...maar scheelt dat echt veel dan??
En sorry maar waar je het over hebt (die stal) die weet ik niet Haha! Koe Koe
Ik dacht nl dat ik ook een heel stuk goedkoper zou staan als ik terug zou gaan naar hoek van holland maar achteraf bleek het niet echt heel veel te schelen.
En dan weegt gezelligheid en vrienden net iets meer dan uiteindelijk een paar tientjes.
Snappie wat ik bedoel?

Ik hoop voor je dat hij goedgekeurd wordt hoor...het is een leuk ding echt waar.

doppie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:05

Afbeelding

Ziet er goed uit Rene!!!
Dat wordt dus spannend vrijdag Haha!
Ik heb er natuurlijk niet zo veel verstand van maar het ziet er uit als een arabieren koppie.....

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:08

Leuk paardje.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:09

nou ik ga weer even wat doen..kom vanavond pas naar stal te druk helaas ik weet niet zo goed hoe ik het moet plannen dus voor wie er vanavond is..tot dan!!

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 13:16

Hihi ja het is inderdaad een arabiertje!

Madje: Het is een boerenstalletje in Oude leede.
De kosten zijn wel veel lager ik heb er lang over nagedacht maar heb toch besloten om daar te staan ook omdat ze daar in de winter ook de hele dag buiten staan. dat vind ik wel een lekker idee het nadeel is dat het klein is en er niet zoveel mensen staan maar ja dat heeft ook zo zijn voordelen bijv dat ze in de winter ook naar buiten kunnen.

Maar ja joh mocht ik gek worden daar dan weet ik jullie heus wel weer te vinden hoor hihihi wees maar niet bang!

liefs Renee

Paradox_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 16:24

zo opfoehh ven uitgevoert
reneé leuk paardje Haha! *LOL*

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:13

Hey Renee......
Leuk paard hoor nu maar hopen dat ie goedgekeurd wordt. Haha!

ruintjes hebben vanmorgen nog 1,5 uur buiten gestaan.

De naam van Blando wordt verandert in "Bob de Sloper" Gisteren zijn naambordje opgehangen......het heeft nog geen 10 minuten gehangen en toen had hij het er alweer af.....
Anita opperde nog het idee om het bordje van Bob de Sloper maar bij Amber op te hangen met een pijltje naar zijn stal...... Haha!

Ik geloof dat Isaak het nu boven zijn stal wil hangen en vast wil plakken met bouwlijm ofzo... of met grote schroeven in zijn deur schroeven maar dan zal Bob de Sloper waarschijnlijk Bob het knaagdier gaan heten...... Tong uitsteken

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:17

whahah ja met een pijltje erbij Ja

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:32

Hoe is t gegaan met Biz?

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:50

madelon31 schreef:
wat een leuk paardje zeg...hij heeft echt een lief koppie..kan begrijpen waarom je er verliefd op geworden ben! Knipoog

Jammer dat je niet bij ons komt staan...maar scheelt dat echt veel dan??
En sorry maar waar je het over hebt (die stal) die weet ik niet Haha! Koe Koe
Ik dacht nl dat ik ook een heel stuk goedkoper zou staan als ik terug zou gaan naar hoek van holland maar achteraf bleek het niet echt heel veel te schelen.
En dan weegt gezelligheid en vrienden net iets meer dan uiteindelijk een paar tientjes.
Snappie wat ik bedoel?

Ik hoop voor je dat hij goedgekeurd wordt hoor...het is een leuk ding echt waar.

scheelt ook niet heel veel hoor Mad en andere bijkomstigheid,je kunt er niet buitenrijden.

NuggT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-07 17:50

Hee Hallo Doei!

Tess, nee idd maarja heb ook niet echt zin om met pijn in Rotterdam te lopen.

Rene, wat een ontzettend leuk paardje! *LOL*
Echt een mooi beestje om naar te kijken. Lovers

Pff ik wil zomeer. Bloos!
Ben dit weer echt zat, regen en wind.
Gister nog lekker weer en vandaag niet.
Kan niet wachten totdat de paardjes weer lekker het land op kunnen.

Vera, heb Donderdag paasviering.
Weet niet hoelaat ik klaar ben maar volgens mij eerder.
En vrijdag vrij! Kan dus lekker vroeg naar stal. *LOL*

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 17:56

Fardos schreef:
Hihi ja het is inderdaad een arabiertje!

Madje: Het is een boerenstalletje in Oude leede.
De kosten zijn wel veel lager ik heb er lang over nagedacht maar heb toch besloten om daar te staan ook omdat ze daar in de winter ook de hele dag buiten staan. dat vind ik wel een lekker idee het nadeel is dat het klein is en er niet zoveel mensen staan maar ja dat heeft ook zo zijn voordelen bijv dat ze in de winter ook naar buiten kunnen.

Maar ja joh mocht ik gek worden daar dan weet ik jullie heus wel weer te vinden hoor hihihi wees maar niet bang!

liefs Renee

leuk peerd hoor is wel mijn type,maar dat weet je wel.Maar waar ga je buitenrijden daar??? dat vind ik veel belangrijker dan dat hij s'winters met zijn reet naar de regen staat tot die weer naar binnen mag.En wij komen je niet helpen daar hoor,veeeeeeeels te ver weg haha.Ga maar lekker daar staan tussen al je vrienden hihi.
Succes met de keuring hoor,het is een leuk peerd.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:25

Hé, Renée! Wat een leuk peerdje, hij heeft wel wat van Fardos.....Ik hoop van harte dat ie het gaat worden voor jou. En waar je ook gaat staan met je peerdje, heel veel geluk, wijsheid en plezier!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:27

LIEVE ALLEMAAL!

Schrijf je nu toch in voor die PAASpuzzelRIT! Leuk joh! We gaan een soort wedstrijd rijden tegen de IJscoclub van Valerie......we laten ons natuurlijk niet van de sloffen rijden, maar dan moeten we wel met VÉÉL zijn!

Valerie.......er is behoefte aan meer info....!

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:28

Vandaag heerlijke buitenrit gemaakt met Aniet. Joepie was zeer braaf, was natuurlijk zwaaaar onder de indruk van mijn stoere poonie en dan krijg je dat he... Clown Was in ieder geval een heerlijk ritje en het weer viel me ook nog 100% mee!

Verder heb ik eigenlijk bar weinig te melden... Oh ja, Fallon, ik ga mijn krekels maar niet bij jou in de auto zetten, daar heb ik ze net iets te hard voor nodig. Zal ik volgende week een extra bakkie bestellen, want dan wil ik die best even zonder deksel bij jou in de auto zetten hoor, maak je maar geen zorgen... Duivel

Falli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 18:42

djinnie schreef:
Vandaag heerlijke buitenrit gemaakt met Aniet. Joepie was zeer braaf, was natuurlijk zwaaaar onder de indruk van mijn stoere poonie en dan krijg je dat he... Clown Was in ieder geval een heerlijk ritje en het weer viel me ook nog 100% mee!

Verder heb ik eigenlijk bar weinig te melden... Oh ja, Fallon, ik ga mijn krekels maar niet bij jou in de auto zetten, daar heb ik ze net iets te hard voor nodig. Zal ik volgende week een extra bakkie bestellen, want dan wil ik die best even zonder deksel bij jou in de auto zetten hoor, maak je maar geen zorgen... Duivel

Is goed hoor... Tam.. Nou Tommie is aan het mendhengen.. die is vandaag bij sil in de winkel geweest en die heeft zich prima vermaakt.. maar is aardig verrot... hij heeft van tante Tam nog een bot gekregen die nog groter is als hem zelf... Ik denk dat ik maar hetzelfde als hem ga doen.. lekker benkhengen.. En Joepie is altijd braaf.. alleen heeft hij soms een correctie tik nodig Duivel Duivel Duivel
Bedankt voor het lachen!!

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:41

Renee, leuk paardje hoor, zal vrijdag voor je duimen!! Wat hangt er nou voor bit in?? is geen gewoon trensje toch Bloos

Marieke_ schreef:
Hoe is t gegaan met Biz?

Ko is helemaal goed, Steffi is voornl bezig geweest met zijn been/pees, voor nog betere genezing!! Rug en alles (nek, si, bekken) helemaal oke!! Go jij! Go jij! Dus het heeft toendertijd (2 jaar geleden)zeker niet aan mijn rijstijl gelegen (wel fijn om te horen hihi) verder was Ko weer lekker relaxed bij haar Knipoog Manupulatie en acupunctuur niet nodig!! Lachen Wel grappig dat ze kon voelen dat hij nek soms kantelde op rechterhand Clown

Biz had last van bekkenstijfheid (de scheefheid doet ze niets aan, waarsch krijgt hij daarna meer last dan goed voor hem is) en SI-gewricht en verder heeft zij ook zijn been behandeld voor betere genezing. Biz heeft een massage gehad, voor betere ontspanning bij manipulatie en Biz heeft accupunctuur gehad. Steffi heeft meerdere malen gezegd dat Biz een bijzonder, lief en speciaal paard is, met een zuiveren ziel (zoiets noemde ze het, klinkt wel erg zweverig he) Bloos Zij zei trouwens ook dat Biz een zwaar leven heeft gehad Ach gut Biz was trouwens niet echt gespannen bij haar, in het begin wel ietsjes, maar niet zo als op de kliniek!! Hij moest soms wel ff naar haar kijken wat ze aan het doen was Clown
Verder is het beter om niet 2x 3 minuten te draven maar meer kleinere stukjes, die 2x3 min is gewoon een standaard iets . en ook een (linker) galopje is voor hem niet verkeerd OK dan!

Verder vindt Steffie dat ik Ko dus WEL op het land moet zetten Cool Dus jammer voor jou Aniet, Ko'tje gaat lekker toch het land op Cool Zij vindt, net als ik, dat een paard een paard moet blijven en het stimuleert genezing. Springen/gekdoen op stal zou meer kwaad kunnen doen dan een galopje in het land. Bovendien is er grotere kans op blessures als ik hem alleen rijdt en hij niet meer los komt!!

En als klapperrrrrrrrrrrrrr... heb ik ook zelf een mini behandeling gehad voor mijn peesonsteking en ik ben dan ook erg benieuwd of het gaat helpen. Steffi denkt eigenlijk dat het bij mij vanuit elleboog komt.. Nu trekt het wel (vaak) door naar elleboog... mijn pols voel ik nu dus ff minder, maar elleboog dus meer.. heel vaag!!!

Ik mag nu donderdag weer beetje het rijden opbouwen (want tja daar hebben we die paarden tenslotte voor Pling )

Ga nu ff lekker douchen en benkhengen... missch tot straks en anders tot morgen
Laatst bijgewerkt door Binar op 03-04-07 20:59, in het totaal 1 keer bewerkt

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 20:52

Hey Renee erg leuk paardje, wel jammer dat we eindelijk weer bij je op stal staan en dan ga je weg Boos!

Hey Jet als het goed is ben ik ingeschreven met joepi voor de paasrit WIE WIL ER NOG MEER MEE Lachen

Hey Falli gaaf dat je je puppie heb (beetje laten reactie haha).

Hey anous zo te horen zijn jij en je paardjes weer lekkr in vorm gebracht, als ik het had geweten had ik Arjan ook wel even gebracht die loopt sinds zondag weer helemaal krom omdat hij een bureau heeft getild had ze hem ook kunnen behandelen haha.

Hey Kaar Blando zelf zit ook onder de gaten dalijk zijn stal ook nog gaat er dan wel heel zielig uitzien hoor haha Lachen

Ben nu ook lekkr op de bank aan ut hangen met mijn lieve katje en vogeltje

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:08

Binar schreef:
Renee, leuk paardje hoor, zal vrijdag voor je duimen!! Wat hangt er nou voor bit in?? is geen gewoon trensje toch Bloos

Marieke_ schreef:
Hoe is t gegaan met Biz?

Ko is helemaal goed, Steffi is voornl bezig geweest met zijn been/pees, voor nog betere genezing!! Rug en alles (nek, si, bekken) helemaal oke!! Go jij! Go jij! Dus het heeft toendertijd (2 jaar geleden)zeker niet aan mijn rijstijl gelegen (wel fijn om te horen hihi) verder was Ko weer lekker relaxed bij haar Knipoog Manupulatie en acupunctuur niet nodig!! Lachen Wel grappig dat ze kon voelen dat hij nek soms kantelde op rechterhand Clown

Biz had last van bekkenstijfheid (de scheefheid doet ze niets aan, waarsch krijgt hij daarna meer last dan goed voor hem is) en SI-gewricht en verder heeft zij ook zijn been behandeld voor betere genezing. Biz heeft een massage gehad, voor betere ontspanning bij manipulatie en Biz heeft accupunctuur gehad. Steffi heeft meerdere malen gezegd dat Biz een bijzonder, lief en speciaal paard is, met een zuiveren ziel (zoiets noemde ze het, klinkt wel erg zweverig he) Bloos Zij zei trouwens ook dat Biz een zwaar leven heeft gehad Ach gut Biz was trouwens niet echt gespannen bij haar, in het begin wel ietsjes, maar niet zo als op de kliniek!! Hij moest soms wel ff naar haar kijken wat ze aan het doen was Clown
Verder is het beter om niet 2x 3 minuten te draven maar meer kleinere stukjes, die 2x3 min is gewoon een standaard iets . en ook een (linker) galopje is voor hem niet verkeerd OK dan!

Verder vindt Steffie dat ik Ko dus WEL op het land moet zetten Cool Dus jammer voor jou Aniet, Ko'tje gaat lekker toch het land op Cool Zij vindt, net als ik, dat een paard een paard moet blijven en het stimuleert genezing. Springen/gekdoen op stal zou meer kwaad kunnen doen dan een galopje in het land. Bovendien is er grotere kans op blessures als ik hem alleen rijdt en hij niet meer los komt!!

En als klapperrrrrrrrrrrrrr... heb ik ook zelf een mini behandeling gehad voor mijn peesonsteking en ik ben dan ook erg benieuwd of het gaat helpen. Steffi denkt eigenlijk dat het bij mij vanuit elleboog komt.. Nu trekt het wel (vaak) door naar elleboog... mijn pols voel ik nu dus ff minder, maar elleboog dus meer.. heel vaag!!!

Ik mag nu donderdag weer beetje het rijden opbouwen (want tja daar hebben we die paarden tenslotte voor Pling )

Ga nu ff lekker douchen en benkhengen... missch tot straks en anders tot morgen

HAHA IKKE JUIST BLIJ,al die flauwe kul de laatste maanden voor een heeeeeeeeeeeeeeele oude blessure.Dus op naar de training.
LOON OP ZAND WE KOMEN ER AAN EN VOORUIT MADJE MAG MEE,maar geen zand meer op de borsten en Madje jij moet ook ff oefenen met opzadelen.Nous en ik moeten altijd op je w8en,dus mag jij conditietraining gaan doen met zo snel mogelijk opzadelen.En als we naar chinees gaan moet je je wel gedragen hoor anders krijgen we nog slechte naam haha

Fardos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:11

Binar schreef:

Jawel hoor alleen de foto is aardig bewogen!
dank je wel ik heb al het duimen nodig hihihi nou ja voor mijn gemoedsrust ik verwacht niet echt gekke dingen maar je weet het maar nooit!!

enne aniet dat komt wel goed hoor!!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:18

AnitaJoeri schreef:
Binar schreef:

HAHA IKKE JUIST BLIJ,al die flauwe kul de laatste maanden voor een heeeeeeeeeeeeeeele oude blessure.Dus op naar de training.
LOON OP ZAND WE KOMEN ER AAN EN VOORUIT MADJE MAG MEE,maar geen zand meer op de borsten en Madje jij moet ook ff oefenen met opzadelen.Nous en ik moeten altijd op je w8en,dus mag jij conditietraining gaan doen met zo snel mogelijk opzadelen.En als we naar chinees gaan moet je je wel gedragen hoor anders krijgen we nog slechte naam haha[/quote]

He ik was van de week eerder klaar dan nous hoor...dus ik kan het heus wel Haha!
Nous dat het vanuit je elleboog komt heb ik ook gehad en toen werd het dus tenniselleboog of arm genoemd.
Moet zeggen dat de laatste tijd mijn rechterarm weer heel erg opspeeld en ik er weer veel meer last van heb.
Het gevoel zit nu voornamelijk in mijn bovenarm maar het zeurt door tot mijn hand.
Frits zegt dat het komt door te veel te bokken hihi...wat heeft hij daar nou verstand van ja toch??
Het komt door huishoudelijk werk dat is Haha!

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-07 21:23

maar lieve stal mensen en alle bokkers die meelezen..ik ga stoppen want het is idd wel zo dat ik echt last heb met het computeren..ik moet eerlijk tegen jullie blijven maar echt het voelt niet goed. (ik denk dat frits gelijk heeft) Bloos

Maar ik hou nog even vol en dan kan ik van de zomer de ziektewet in en kan ik elke dag naar stal hihihihi Haha! Haha! Haha! Bloos Tong uitsteken

Nee hoor dat zal ik niet doen (denk ik)

nou weltrusten...morgen mag heli naar de tandendokter en dan is hij van zijn pus tand af.... Ach gut Ach gut