Renee, leuk paardje hoor, zal vrijdag voor je duimen!! Wat hangt er nou voor bit in?? is geen gewoon trensje toch
Marieke_ schreef:Hoe is t gegaan met Biz?
Ko is helemaal goed, Steffi is voornl bezig geweest met zijn been/pees, voor nog betere genezing!! Rug en alles (nek, si, bekken) helemaal oke!!

Dus het heeft toendertijd (2 jaar geleden)zeker niet aan mijn rijstijl gelegen (wel fijn om te horen hihi) verder was Ko weer lekker relaxed bij haar

Manupulatie en acupunctuur niet nodig!!

Wel grappig dat ze kon voelen dat hij nek soms kantelde op rechterhand
Biz had last van bekkenstijfheid (de scheefheid doet ze niets aan, waarsch krijgt hij daarna meer last dan goed voor hem is) en SI-gewricht en verder heeft zij ook zijn been behandeld voor betere genezing. Biz heeft een massage gehad, voor betere ontspanning bij manipulatie en Biz heeft accupunctuur gehad. Steffi heeft meerdere malen gezegd dat Biz een bijzonder, lief en speciaal paard is, met een zuiveren ziel (zoiets noemde ze het, klinkt wel erg zweverig he)

Zij zei trouwens ook dat Biz een zwaar leven heeft gehad

Biz was trouwens niet echt gespannen bij haar, in het begin wel ietsjes, maar niet zo als op de kliniek!! Hij moest soms wel ff naar haar kijken wat ze aan het doen was
Verder is het beter om niet 2x 3 minuten te draven maar meer kleinere stukjes, die 2x3 min is gewoon een standaard iets . en ook een (linker) galopje is voor hem niet verkeerd
Verder vindt Steffie dat ik Ko dus
WEL op het land moet zetten

Dus jammer voor jou Aniet, Ko'tje gaat lekker toch het land op

Zij vindt, net als ik, dat een paard een paard moet blijven en het stimuleert genezing. Springen/gekdoen op stal zou meer kwaad kunnen doen dan een galopje in het land. Bovendien is er grotere kans op blessures als ik hem alleen rijdt en hij niet meer los komt!!
En als klapperrrrrrrrrrrrrr... heb ik ook zelf een mini behandeling gehad voor mijn peesonsteking en ik ben dan ook erg benieuwd of het gaat helpen. Steffi denkt eigenlijk dat het bij mij vanuit elleboog komt.. Nu trekt het wel (vaak) door naar elleboog... mijn pols voel ik nu dus ff minder, maar elleboog dus meer.. heel vaag!!!
Ik mag nu donderdag weer beetje het rijden opbouwen (want tja daar hebben we die paarden tenslotte voor

)
Ga nu ff lekker douchen en benkhengen... missch tot straks en anders tot morgen