Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Imago01 schreef:Beukers, ook van harte met jullie resultaat. We waren blij voor jullie dat jullie erdoor zijn!
Sintels met de gezellige bus: nog van harte met jullie behaalde resultaten, leuk hoor! (Mocht een bokker het gezien hebben; ik was net mijn paard aan het opzadelen naast jullie bus; misschien heb ik nog met een bokker gesproken?)
Onze proef liep heel lekker. Hier en daar wat kleine foutjes maar eigenlijk onze beste proef dit seizoen. Gewaagd en gedurfd en met lef gereden. Helaas zijn wij 1-na-laatste geworden: 6e van de 7 teams. Wij zijn hele sportieve verliezers maar ik moet toegeven: ik ben totaal gedesillusioneerd en vreselijk teleurgesteld. Zo werd ons vorige wedstrijd nog door de jury verteld dat wij eigenlijk niet in deze poule (maar een poule hoger) thuis horen, zo heb ik nu commentaar gelezen waar ik het voor een groot deel niet mee eens ben.
Ik praat hier niet namens ons team, maar zoals ik het persoonlijk heb ervaren en gevoeld trouwens.
Als dit is waar het carrouselrijden om gaat; dan is het denk ik geen sport voor mij, helaas...Ik moet er zelf nog heel goed over nadenken of ik volgend seizoen nog wel mee wil doen. Jammer, maar helaas.
)
memerel schreef:Ik was gister mee met de Poelenburgh ruiters! Ging bij het inrijden niet helemaal goed, een van onze leenpaarden van de Schimmelkroft explodeerde zo ongeveer. Ruiter viel best wel hard, toen een leenpaard van de Nieuwe Wetering gekregen en de proef ging best wel netjes dacht ik zo (heb gekeken door mn cameralens dus niet heel veel gezien..)
Uiteindelijk zijn ze 3e geworden en de Prix d'Elegance gewonnen!
De rest van de paarden heeft zich keurig gedragen gelukkig!
Citaat:wij hebben ook een zware taak om de eer hoog te houden: schimmelkroft too 2e friezen 3e sweetsixteen moet volgende week

borrie01 schreef:memerel schreef:Ik was gister mee met de Poelenburgh ruiters! Ging bij het inrijden niet helemaal goed, een van onze leenpaarden van de Schimmelkroft explodeerde zo ongeveer. Ruiter viel best wel hard, toen een leenpaard van de Nieuwe Wetering gekregen en de proef ging best wel netjes dacht ik zo (heb gekeken door mn cameralens dus niet heel veel gezien..)
Uiteindelijk zijn ze 3e geworden en de Prix d'Elegance gewonnen!
De rest van de paarden heeft zich keurig gedragen gelukkig!
Gefeliciteerd poeleburgh!!!!
Vlak voor onze extra training die zondag kwamen gepetto en gideon terug en zeiden jullie nog mwah het ging niet zo lekker we hadden wat pech. Tijdens onze training kwam Wim naar beneden gestormt ze zijn 3e en hebben de prix d elegance toen hebben we met zn alle wel even een whoehoe!!!! uitgesproken haha.
Jah en Gideon is gewoon een appart geval hij is ook nog heel jong en als je iets teveel druk op de teugels zet dan kan ie onderdaad wel eens flink bokken het is ook echt niet mijn ding. Bij ons in de carrousel zit Trista erop en zij is Gideons vaste ruiter in zowel de maandag als de dinsdag. Ik mag 9 mei op Gepetto naast gideon.
Dus mochten jullie mij 9 mei spotten ik rij achter 1e sectie hoofd op een small bruin paardje. die af en toe bewegeningen maakt dat je denkt zo die is lenig. het is net een slangetje haha.
Wij rijden trouwens met 16
Het is ook niet echt mijn ding.... maar dit hadden we ook niet verwacht.. bij andere NK was hij heel braaf.... apart paard...!!
Nu wij nog Shar.....help 
Majanga schreef:Citaat:wij hebben ook een zware taak om de eer hoog te houden: schimmelkroft too 2e friezen 3e sweetsixteen moet volgende week
Nou dan worden jullie dus 1e of 4e
Welke poule rijden jullie? En hoe laat starten jullie?
We hebben met de manege allemaal leuke dingen geregeld, dus we gaan er een mooie dag van maken 9 mei.
Baal nog steeds van ons slechte resultaat zondag, maja het was gewoon onze dag niet.
Na de "zomerstop" weer verder trainen met 4 nieuwe (allemaal mannelijke) leden.
Dus we krijgen een echt herenpeloton, hopen dat ze niet zo snel opgeven
memerel schreef:Hij was zaterdag avond op één bok na heel braaf, toen was Gepetto iets drukker.... Maarja, wel een onwijs mooi paard!
En het leenpaard van die manege daar was ook heel braaf!
borrie01 schreef:ik vind de carrousel van sintels mix wel altijd heel mooi bijna alle pony/paarden hetzelfde kwa formaat.
hebben jullie nou ook dezelfde laarzen en tuigage?
Wij hebben het dit jaar voor elkaar om geen schimmel meer mee te hoeven nemen. we hebben op 1 na allemaal bruine en zwarte paarden we hebben 1 vos ertussen. onze 2 stoere binken (tuigers voorop) en 2 friezen 2e sectie
Vond het erg leuk, en nu erg jammer dat het niet allebei kan.
en nog een halve bonte haha! _Natasja_ schreef:Stom iets hoor, maar zijn er nog meer mensen die op de radio, oid een nummer horen en dan denken, oliebol ik had hier moeten aangalloperen!
*beetje raar uitgelegd misschien*