Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 12:24

Goedesmiddags! Ik zit nu weer op school. Bleeehg ik haat school Nagelbijten / Gniffelen Moet nu aan een of ander werkstuk werken, dat word vast ontzettend leuk Dromen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 14:24

Ik ben thuis, was om 11 uur al uit maar moest nog even aan profielwerkstuk werken, blegh.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:16

Beetje rustig hier. Nagelbijten / Gniffelen

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 11:40

Onze school is zo menselijk opeens Nagelbijten / Gniffelen

We mogen om 12 uur weg ivm 't weer. Lovers

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:24

Nou, ik wilde dat mijn werkgever zo soepel was. Ik heb gisteren 2 uur nodig gehad om naar huis te komen, en vanmorgen 2 uur nodig gehad om op mijn werk te komen. Dat vind mijn rug ook niet fijn....

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 13:30

Cassidy schreef:
Nou, ik wilde dat mijn werkgever zo soepel was. Ik heb gisteren 2 uur nodig gehad om naar huis te komen, en vanmorgen 2 uur nodig gehad om op mijn werk te komen. Dat vind mijn rug ook niet fijn....

Da's balen joh, ook dat je zoveel tijd kwijt bent met 't reizen. Scheve mond

Vanochtend heb ik iig zeker 2x zo lang gedaan over 't naar school fietsen en ik was helemaal doorweekt, de terugweg ging wat sneller omdat ik redelijk wat wind mee had. M'n zusje moest vanmiddag gewoon weer naar school, maar geen van de leerlingen van haar school moet door de polder fietsen, en van mijn school zeker de helft, ze moesten alle leerlingen om 12 uur naar huis sturen. Vraag me af hoe 't morgen is...

Hier in de straat is trouwens behoorlijk wat schade aan 1 huis, brandweer is erbij en ook een paar politieauto's, iets met een dakkapel. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:16

Da's idd balen Trudy! En jij ook Suus, fietsen met dit weer is gewoon niet te doen. Er word nu ook gezegd dat iedereen het beste thuis kan blijven. Je zal maar nu in A'dam zijn omdat je er werkt, je komt gewoon niet meer thuis vanwege die treinen en CS! Evelien heeft trouwens net afgebeld, de les gaat niet door vanwege het weer. Wat ik volkomen snap. Maar ik zou toch al niet gaan want ik ben ziekjes Verdrietig

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 16:44

Ach gut

Wat heb je?

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 20:46

Hey Starnmeerbokkers Haha! Mag ik even inbreken? oeps, ik ben d'r al Nagelbijten / Gniffelen
Ik ben namelijk zo ont-zet-tend benieuwd hoe het met painthengstje Jake gaat,
volgens mij staat -ie in de opfok bij Evelien?

Ik kan de site van Starnmeer ook ff niet meer vinden Bloos

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 09:19

Heyhey,

Naar wat ik heb begrepen staat hij inderdaad bij Evelien, weet verder geen updates maar ik kan morgen op stal wel even naar 'm vragen. Lachen

website Knipoog

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 09:53

Thanks, Jus! Lachen Foto'tje zou ook errug leuk zijn Bloos

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 10:21

Jake gaat goed hoor..tenminste, afgelopen keer dat ik heb gezien heb. Groeit als kool, heeft een uitloopstal bij de nieuwe binnenbak samen met een aantal vriendjes. Ben door de storm gisteren niet naar de bak geweest, maar kan dit weekend weleens kijken of ik foto's kan maken.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 10:25

Dat zou geweldig zijn, Cassidy OK dan!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 10:38

Lachen

Ik ben ondertussen op school, heb 2x KWT en nog een 'les', dit gaat dodelijk saai worden. Bloos

Hier trouwens geen stormschade, gelukkig, 't weiland lijkt ook nog redelijk intact dus Stees kan vandaag weer buiten spelen. Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 11:32

Zag vanmorgen dat er een boom bij mijn flat was omgewaaid, verder op weg terug van stal aardig wat bomen gezien die over de weg lagen. Verder op stal gelukkig geen grotere schade, het dak van de zadelkamer van de manegepaarden was er afgewaaid, maar dat lag er met dezelfde vaart weer op, zo groot is dat gelukkig niet. En een zijraam (met sponning) is bij de binnenbak naar binnen gewaaid, die kon ook meteen weer vast worden gezet. Het dak rammelde gevaarlijk, afgelopen week was er al een aannemer geweest die naar het dak had gekeken, en die moest wat kieren dichtkitten. Omdat hij er gisteren niet op kon, heeft hij met een hoogwerker van binnenuit het dak aangepakt, er staat dus een hoogwerker midden in debak, en ze hebben overdag dus rond die hoogwerker gereden....ach daar krijg je ook makke paarden van.

Gisteren mocht ik om een uur of 4 van mijn werk weg, was kwart over 5 op stal. Rond een uur of 4 viel het wel mee, helder, zon, wind was gaan liggen, dus ik had echt het gevoel dat we het ergste gehad hadden. En om half zes werd het ineens donker, onweer, regen en hele harde wind! Maar goed dat Eef de lessen gisteren had afgezegd.

Op de weg naar de stal toe staat er aan de linkerhand een klein schuurtje, daar waar normaal die shetjes stonden. Dat schuurtje is gisteren helemaal ingestort, gelukkig geen pony's erin. Als ik de verhalen op in Memoriam lees van paarden die zijn overleden omdat de stal boven hen in elkaar is gestort wordt ik even heel erg naar...moet er niet aan denken dat ik mijn dames kwijt was geweest door zo'n stom ongeluk.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 13:09

Zag net een topic ja op IM over een ingestort dak, lijkt me echt verschrikkelijk. Dat schuurtje met die shetjes ken ik wel, gelukkig geen grote schade in Starnmeer dus. Lachen

Stees staat weer lekker op 't weiland lief en koddig te zijn, lekker zonnetje d'rbij. Lachen

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 14:12

Ik ben gisteren om 7 uur weggegaan, hoogtepunt was rond een uur of 9, maar had net Eef aan de telefoon, en die had er vast wel wat van gezegd als er wel wat was gebeurd...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 14:58

Denk 't ook ja.

Hier in de buurt eigenlijk helemaal geen grote schade, zelfs geen ontwortelde bomen gezien, valt allemaal mee dus. Lachen

De wind was in de polder nog wel duidelijk aanwezig, minder dan gisteren, maar zeker meer dan normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 15:31

Hoi! Tjee dus de stal heeft ook schade. Gelukkig zijn er geen gewonden gevallen zeg!

Hier ook geen grote schade, buiten een aantal bomen in het park en wat dakpannen. Wat moet het verschrikkelijk zijn als je paard is omgekomen met deze storm zeg Verdrietig

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 15:38

Ik had trouwens de Bitten en de andere tijdschriften in de auto voor je liggen, maar dat komt dan aankomende week wel weer...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 15:44

Ohja da's waar ook! Ja, ik kom gewoon donderdag dus dat komt dan gewoon Knipoog

Vet irritant dat de smileys het niet meer doen zeg!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:53

Goedemorgen! Nou, het is eindelijk herfst geworden Clown Wat een rotweer zeg. Het waait weer als een gek en de regen komt ook met bakken uit de lucht zetten.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:37

't Is KOUD

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:39

Ook ja! Bevroor je net niet op dat stukje van de stal naar de binnenbak? Clown Op wie heb je gereden?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:45

Summer, ik ga nu ff eten en daarna ff douchen, klets je later wel bij Tong uitsteken