Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
van.
AnitaJoeri schreef:hallo.Al die schema´s maken anderen niet zoveel uit meiden.Mijn schema behapt ook nog een doodzieke man.Iedereen zal zich aan moeten passen om zijn paard buiten te krijgen en zo niet EIGEN VERANTWOORDING.Niemand kan eigen paard in anderen hun schoenen schuiven.Sterker nog ik denk dat anders iedereen voor zijn eigen paard maar moet komen.Ik denk dat syl,Madelon en ik het wel voor de komende 3 jaar gedaan hebben dit seizoen.Ik denk ook dat iedereen wel al gegeten heeft vandaag.Ik dus niet.Omdat ik wel mijn paard prioriteit geef.Nu ga ik dus ff eten.
spettertjuh schreef:Ik heb hier geen zin meer in. Wordt er een beetjevan.
AnitaJoeri schreef:shir het is niet voor even volgend seizoen gaat precies zo,lijkt ver weg maar is er zo weer hoor.
Xeen schreef:Hmm Xeen krijgt schuldgevoel ..
Ik ga gewoon helpen nu ik t al een beetje kan !!
Jaa

)
Ireentjuh schreef:Die heeft daar een goede rede voor want Guco had een behoorlijke koliekaanval vanochtend, ze is daar de hele tijd bij gebleven om hem staande te houden tot de veearts er was
Ik vind het ook irri, maar hoop dat het met de roosters weer (beetje) gaat goedkomen...
AnitaJoeri schreef:denk dat er nu wel genoeg over gezeurd is,zal vanavond ter compensatie wat lekkers mee nemen naar stal,haha dus nu niet allemaal komen hoor zoveel ook weer niet