stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dabo

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 18:55

Azzaro schreef:
haha jaa ellen ze was er echt super blij mee Haha! Ik had het helemaal ingepakt en kaartje erbij gedaan ! Ze was dolenthousiast gelukkig Haha!

Aaahhh fijn om te horen. Ik had inderdaad wel het idee dat ze hem leuk vond, maar niet HOE leuk hihii Haha! Haha!

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 21:57

Dabo schreef:
Azzaro schreef:
haha jaa ellen ze was er echt super blij mee Haha! Ik had het helemaal ingepakt en kaartje erbij gedaan ! Ze was dolenthousiast gelukkig Haha!

Aaahhh fijn om te horen. Ik had inderdaad wel het idee dat ze hem leuk vond, maar niet HOE leuk hihii Haha! Haha!

Ik ben niet nieuwsgierig hoor... Wat vond Bobby leuk? Had je weer iets leuks gemaakt, Ellen?

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:00

Nou, ik heb een V-frontriem zwart met een blingerig bloemenrandje.. Haha! En die vond Bobbie zo leuk, en toen heeft Willemijn mij gevraagd of ik er 1 voor haar wilde maken, zodat zij (Willemijn) die aan Bobbie kon geven Haha! Haha!
De frontriem zit ook aan mijn eigen hoofdstel, dus je ziet hem morgen wel Haha! (of kijk op mijn site, op de laatste nieuwe pagina staan er ook foto's van)

Je neemt morgen de deken mee he? Haha! hihi

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:06

Jij, de deken ligt al op je te wachten in Giel zijn kastje op stal! Ik zie je morgen bij het lessen. Kunnen we elkaar aflossen in de bak.

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:07

Ik bedoel ja, in plaats van jij...ben niet meer helemaal wakker geloof ik...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:17

Ik heb net even gekeken op je site. Die frontriem ziet er erg schattig uit!

Ik heb voor Giel een soortgelijke van zwart leer met bling bling bloemetjes, alleen dan niet in een V frontriem. Heb je die nieuwe hoofdstellen van HH al gezien? Die hebben een paar bling bling steentjes in de neusriem en ook een v frontriem met een paar subtiele steentjes. Alleen mij iets te duur voor zomaar erbij... (Euro 119,95)...Lijkt een beetje op het hoofdstel van Orissa op de foto van Marktplaats. Maar ja, ik heb al twee hoofdstellen en je kunt niet alles kopen wat je leuk vindt Bloos . Al zou ik het wel willen...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:19

Iedereen al in slaap? Ik ga ook maar, anders kan ik morgen mijn bedje niet uitkomen en ik heb een drukke dag voor de boeg... Dus Slapen

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-06 22:30

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 08:48

Mogguh allemaal. Ben over 10 min. het MT aan het notuleren Gaaaap Na de lunch weer achter mijn bureau.

Doei!

Waar is iedereen Verward

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 08:53

ik ben hierrr ga zo lekker ff naar stal en vanmiddag naar school bluuhh

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 08:56

Haaaai Wil Haha!

Wat een lekker weer he. Ga je ook nog naar stal vandaag?

Omar ging gisteren super met longeren trouwens. Was helemaal happy. Brenda had met geholpen en vreemde ogen dwingen blijkbaar en hij liep toch te sjouwen joh Haha! Voor het eerst weer met touwtjes gelongeerd en hij liep de hele tijd helemaal ontspanenn over zijn rug. Vanavond weer longeren. Over 2 weken rij ik de endurance van Katwijk (29 km) en ik denk dat hij er nu wel klaar voor is Tong uitsteken Heb er super veel zin in!

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 08:58

haai anky Haha!

Ja ik ga met 5 min naar stal marian komt me zo ophalen van Larmy Haha! Lekker joh dat Omar weer zo vooruitgaat ben echt blij voor je!
Als je het goed vind wil ik wel een keertje mee met je naar een endurance wedstrijd ga ik samen met tamara wel groomen haha! Heb t weles gedaan bij een vriendin van me

Orissa gaat gelukkig ook weer wat vooruit Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:24

Mogguh mensen! Doei!
Los jij en Irmgard me af vanmiddag, Esther, zij heeft ook les om half 7 Haha!

Ik zie ook vaak mooie spullen, maar net wat je zegt 2 hoofdstellen zijn toch echt wel genoeg! Haha! Haha!
2 dekjes daarentegen dus NIET! hahaha

Fijn dat je weer gaat starten Annemiek, blij dat Omar weer de oude is!? Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 09:48

Hoi Annemieke,er zijn weer foto's via e-mail naar jou toe.\De mannen zijn weer speels zoals gewoonlijk en het gaat prima met Zirano.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:23

Azzaro schreef:
haai anky Haha!

Ja ik ga met 5 min naar stal marian komt me zo ophalen van Larmy Haha! Lekker joh dat Omar weer zo vooruitgaat ben echt blij voor je!
Als je het goed vind wil ik wel een keertje mee met je naar een endurance wedstrijd ga ik samen met tamara wel groomen haha! Heb t weles gedaan bij een vriendin van me

Hey ja lijkt me hartstikke leuk!! Pas op hoor want het is erg verslavend Tong uitsteken Als je zin hebt kun je 7 oktober mee naar Katwijk en anders volgend jaar weer in het nieuwe seizoen.

Veel plezier op stal!!

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:24

Zirano schreef:
Hoi Annemieke,er zijn weer foto's via e-mail naar jou toe.\De mannen zijn weer speels zoals gewoonlijk en het gaat prima met Zirano.

Ik had er 3 gekregen, klopt dat Verward Ben er erg blij mee! Als je er nog meer hebt dan weet je mijn email adres! Ik zal van het weekend ook weer eens wat foto's maken.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:36

ik heb er vandaag ook naar jou toegemaild.Vooral die van Omar met zijn eigewijze snoet in de emmer.Hoezo eten???

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:37

AnneOmie schreef:
Azzaro schreef:
haai anky Haha!

Hey ja lijkt me hartstikke leuk!! Pas op hoor want het is erg verslavend Tong uitsteken Als je zin hebt kun je 7 oktober mee naar Katwijk en anders volgend jaar weer in het nieuwe seizoen.

Veel plezier op stal!!

ik zal ff kijken of ik 7 oktober mee kan Haha! lijkt me erg leuk hoor! Picasso is erg verkouden komt snot uit ze neus enzo en hij heeft 38.1 is dat te hoog?

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:39

Ik heb eergisteren van Bouman gehoord dat als paarden boven de 38,5 komt je de DA moet bellen.( dit vertelde hij na de castratie van Zirano),maar dit geld in zijn algemeen voor paarden.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:40

Plaats hier ook wat foto's...? Haha! Haha!

38.1 is niet echt verhoging, pas vanaf 38.5 is dacht ik verhoging, maar ik zou me pas zorgen maken als ie daar nog boven zit..

oh, Zirano, je was me net voor Tong uitsteken

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:43

jaa dat dacht ik al dus het zal wel loslopen met hem! Ik had wel de dierenarts voor advies gevraagd hij zei at ik het af moest wachten en pas als het uit 2 neusgaten komt en als hij koortsig wordt dat ik hem dan weer in moet schakelen

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 12:44

geeft niet hoor we zitten op 1 lijn

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:05

Wat voor kleur heeft het snot Willemijn?? Als het namelijk groen of geel is dan moet je de DA eigenlijk bellen want duid op een ontsteking. Zolang het snot wit of doorzichtig is kan het nog niet veel kwaad. Wel ff in gaten houden.

Bingelding

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-06 13:07

ik weet het niet precies want er zit allemaal vuil tussen het is volgens mij wel een beetje geelig

ik heb m wel op t land gezet vind het anders ook zo banketstaaf

brenpasbeau

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-06 17:29

als hij zo op stal staat zal ik hem wel weer tempe en voor als ik weg ga dan sms ik je willie Haha!
en zal ook even zijn neus schoon maken.
en pascha heb 2 ontstoken ogen Verdrietig rot vliegen.