Azzaro schreef:haha jaa ellen ze was er echt super blij meeIk had het helemaal ingepakt en kaartje erbij gedaan ! Ze was dolenthousiast gelukkig
Aaahhh fijn om te horen. Ik had inderdaad wel het idee dat ze hem leuk vond, maar niet HOE leuk hihii
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Azzaro schreef:haha jaa ellen ze was er echt super blij meeIk had het helemaal ingepakt en kaartje erbij gedaan ! Ze was dolenthousiast gelukkig
Dabo schreef:Azzaro schreef:haha jaa ellen ze was er echt super blij meeIk had het helemaal ingepakt en kaartje erbij gedaan ! Ze was dolenthousiast gelukkig
Aaahhh fijn om te horen. Ik had inderdaad wel het idee dat ze hem leuk vond, maar niet HOE leuk hihii![]()
En die vond Bobbie zo leuk, en toen heeft Willemijn mij gevraagd of ik er 1 voor haar wilde maken, zodat zij (Willemijn) die aan Bobbie kon geven

(of kijk op mijn site, op de laatste nieuwe pagina staan er ook foto's van)
hihi
. Al zou ik het wel willen...
Azzaro schreef:Wat in de link van zirano's eigen topic?
Na de lunch weer achter mijn bureau.
Voor het eerst weer met touwtjes gelongeerd en hij liep de hele tijd helemaal ontspanenn over zijn rug. Vanavond weer longeren. Over 2 weken rij ik de endurance van Katwijk (29 km) en ik denk dat hij er nu wel klaar voor is
Heb er super veel zin in! 
Lekker joh dat Omar weer zo vooruitgaat ben echt blij voor je!

Azzaro schreef:haai anky
Ja ik ga met 5 min naar stal marian komt me zo ophalen van LarmyLekker joh dat Omar weer zo vooruitgaat ben echt blij voor je!
Als je het goed vind wil ik wel een keertje mee met je naar een endurance wedstrijd ga ik samen met tamara wel groomen haha! Heb t weles gedaan bij een vriendin van me
Orissa gaat gelukkig ook weer wat vooruit
Als je zin hebt kun je 7 oktober mee naar Katwijk en anders volgend jaar weer in het nieuwe seizoen.Zirano schreef:Hoi Annemieke,er zijn weer foto's via e-mail naar jou toe.\De mannen zijn weer speels zoals gewoonlijk en het gaat prima met Zirano.
Ben er erg blij mee! Als je er nog meer hebt dan weet je mijn email adres! Ik zal van het weekend ook weer eens wat foto's maken. AnneOmie schreef:Azzaro schreef:haai anky
Ja ik ga met 5 min naar stal marian komt me zo ophalen van LarmyLekker joh dat Omar weer zo vooruitgaat ben echt blij voor je!
Als je het goed vind wil ik wel een keertje mee met je naar een endurance wedstrijd ga ik samen met tamara wel groomen haha! Heb t weles gedaan bij een vriendin van me
Orissa gaat gelukkig ook weer wat vooruit
Hey ja lijkt me hartstikke leuk!! Pas op hoor want het is erg verslavendAls je zin hebt kun je 7 oktober mee naar Katwijk en anders volgend jaar weer in het nieuwe seizoen.
Veel plezier op stal!!
lijkt me erg leuk hoor! Picasso is erg verkouden komt snot uit ze neus enzo en hij heeft 38.1 is dat te hoog?

rot vliegen.