Ik ben hard aan het sparen voor ander tuig want zoals je kunt zien klopt de maat van het hoofdstel niet. Het is een Cob maat maar zit zo kort gegespt en de keelriem is te kort. Maat Paard daar verzuipt hij helemaal in dus is er maar 1 remedie MAATWERK
Hier lijkt ze echt groot En van deze vind ik jammer dat net der benen er niet opstonde maar goed hijs wel lief alleen steek me been af aan de linkerkant. Dansende manen Op weg naar huis.
x_Mliss
Geplaatst: 22-02-09 20:38
Flurk schreef:
vind de eerste het leukste
Ja ik ook daar is alles gewoon perfect alleen voor het mooie had ik me handen wat meer mogen dragen maar goed. Die word ook uit vergroot.
x_Mliss
Geplaatst: 22-02-09 20:39
Maar goed dat was een schoonheids foutje hoor Zo heb ik er wel meer moet je maar naar me teugels kijken Foeii.
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-09 20:42
x_Mliss schreef:
Maar goed dat was een schoonheids foutje hoor Zo heb ik er wel meer moet je maar naar me teugels kijken Foeii.
ik zie nog wel meer dingen maar het belangrijkste wat ik zie is dat je PLEZIER hebt.
FOTO'S ZIJN GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF GEWORDEN JOH!!!
Wekker ging al om 11 uur en ik was kwart voor 12 opstal. Zadel hoofdstel bit gepoetst Lor der staart gewasse der benen gewasse der hoefjes gewasse en der onderkant hoefjes uitgewasse. Der manen getrokke en der hoefrandje geknipt sokjes geknipt staart gekortwiekt en der plukkie op der hooft geknipt waar het halster zit... Snorharen geknipt en alles wat uitsteekt. Heb staan rosse als een waus... VERHAREN dat ze dee joh!!!!! De plukke vlogen er van af de grond was gewoon zwart van het haar met hier en daar plukke... Hoefjes mooi in het vet gezet en gebandageerd ze zag er helemaal tip top uit.
* Daarna ben ik naar buiten gegaan richting Schiedam op dat ruiterpad bij dat stukje bos daar in de buurt.
* Daarna naar huis Lor was helemaal Hyper zo als altijd en was zeiknat terijl ik alleen gestapt en gedraaft heb en 1 mini stukje galop 30 meter ofzo.
* Daarna emaal thuis snel even een borstel er over heen gehaalt want der nek was gewoon wit van het zout.
* Toen even snel in de buitenbak gereden voor wat strek foto's.
* Daarna weer terug naar stal zadel er af en ff snel gepoetst en toen weer naar de buitenbak ff los gegooit en weer foto's gemaakt.
* Toen de weg weer op en hebben we even portret foto's gemaakt en als je het terein afloopt naar rechts kan je daarna ergens lings en fietspad op daar hebben we het gedaan en op de weg voor stal alleen het was na 20 min in eens spits dus zijn we maar even door gelopen.
* Toen weer terug en toen was ik klaar en toen was ik BEK EN BEK af. Moest nog uitmesten. En Lor nog ff afdoen daarna ben ik naar huis gegaan.
Heb ik gedoucht echt ik ben zo moe ik ben gewoon in de douche gaan zitte ik heb daarna gegeten nou echt ik was gewoon te moe om me karbonaatje op te eten. Lig nu in me bed met laptop opschoot. Lig ik altijd als ik op bokt zit daar niet van
Maar echt ga zo meteen lekker slapen morgen moet ik om kwart voor 10 op me werk zijn om 1 uur ben ik klaar dan rij ik meteen naar San want dan gaan we vet shoppe in ROTTERDAM!!!!!!!!!! Ff nieuwe broeken kopen en nieuwe kleding
Heb uiteraard de foto's gezien op camera. Echt om te kwijlen!!!!!!! Als ik ze heb plaats ik er meteen een paar. Maar ze stuurt ze op een cdtje.
Wat een dag wat een dag. Ik was kwart voor 12 op stal. En ik was om 7 uur pas thuis! De hele dag bezig geweest.
Ah gevonden! Kan ik je toch nog een beetje verrassen
En de laatste voor nu;
Vond het heel erg gezellig en hoop dat ik inderdaad weer eens terug mag komen! Zal ze zo snel mogelijk afmaken voor je en opsturen! *moet je nog wel even je adres naar mijn e-mail sturen hihi*
Love jullie 2 sgatten van me !! Vint het egt GEWELLLLLLLLLLDDDDIIIIIIGGGGGGGGG dat je nu zulke gave foto's van t kind hebt ben zoooo blij voor je Ben egt trots op je wijfieeeeee !!!!!!! Love u