Alleen vanochtend om uhh... 7:30 ofzo wakker geschudt door geschiet (bezig met planken ofzo aan het vast schieten)
Dat is ook wel veel lawaai een Nachtclub!
Maar ja , nu is het wel lekker om in een rustige buurt te slapen zeker ?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

muiszje schreef:ja, noor lijkt erg klein in de stal op de amsterdamse..
Viel mij ook op toen ik dr wegbracht.. te heftig was dat trouwens.. weetje nog peet: echt door de boks heen willen breken..

manic schreef:@ Lavandula: Heb net ff biep gePBed en die wil ook wel mee... Heb tegen haar rond 11en bij de Amsterdamse afgesproken (nog niet definitief)... Dus zeg rond 10:30 bij de camping? Is dat voor jou haalbaar?

...dus vanmorgen waren ze om 7uur begonnen met heien...grom....zelfs mijn doppen hielpen niet.Niet zo erg...maar na een uur palen inslaan gaat iedereen aan de koffie,waarschijnlijk tot morgenochtend 7uur
??)

manic schreef:zo had ik naast mijn oude huis iedere zaterdagochtend steevast om 10 uur een draaiorgel staan (in de Kalverstraat). Die bleef dan tot 10:30 draaien en dan ging hij weer weg. Duh.
Jammer dat je niet meekan Tinky
).Ik wordt helemaal leip van
,je zou denken dat alles toch wel een beetje klaar is nu
manic schreef:Heb wel een trailer, maar geen auto :-/
manic schreef:Gebruik meestal de auto van de vriend van mijn moeder... maar ja, die zijn dus dit weekend weg... Anders was ik waarschijnlijk op wedstrijd gegaan...
Hoor net dat ik volgend jaar mei naar New York ga

.

) en had nieuwe collega's. Een meisje en haar (Italiaanse) vriend die geen woord Nederlands sprak. Kon het heel goed vinden met het meisje (voelde me een beetje een sociopaat tegenover de jongen omdat ik niets tegen hem kon zeggen
). En na een tijdje bleek dat zij en haar vriend in Italie een renpaard hadden. Nou allemaal leuk, ik vertellen over mijn ponypaard enzo. Op een gegeven moment wilde hij weten hoe groot mijn pony dan was dus ik: 156,5. Je zag z'n ogen helemaal groot worden en hij riep heel hard "nono, un Caravallio (of hoe je dat schrijft)". Zo'n grappige situatie want hij was best opgewonden (waarschijnlijk is zijn renpaard ook zoiets). Dus ik uitleggen dat we in Nederland E- pony's hebben. Vond ie maar heel erg raar, die Nederlanders doen ook maar waar ze zin in hebben. Echt grappig, zie nu nog zijn gezicht voor me... Wat ik dus ook zo leuk vind is dat je direct een soort 'band' hebt met iemand uit een heel ander land als je beide een paard hebt. Sfeer veranderde totaal, wel positief hoor!