Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:25

Dat wel ja , gelukkig maar
Alleen vanochtend om uhh... 7:30 ofzo wakker geschudt door geschiet (bezig met planken ofzo aan het vast schieten)

Dat is ook wel veel lawaai een Nachtclub!
Maar ja , nu is het wel lekker om in een rustige buurt te slapen zeker ?

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 07:53

muiszje schreef:
ja, noor lijkt erg klein in de stal op de amsterdamse..
Viel mij ook op toen ik dr wegbracht.. te heftig was dat trouwens.. weetje nog peet: echt door de boks heen willen breken..

Dat was geen leuk gezicht nee
Hihi ze heeft ons allemaal flink wat blauwe plekken bezorgd volgens mij

Zo net een stuk of 7 pagina's bijgelezen
@Muis; gefeliciteerd met je winstpunten!

Ik ben nog steeds paardloos, maar dat heeft ook zijn voordelen, houd ik nog wat geld over om zomerkleren te kopen

Gr. Jocelyn

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:26

Rustige buurt is helemaal top! Ben ook echt heel blij met mijn flatje

Even met biep gePMd trouwens en die kan hier niet meer posten omdat ze nog niet genoeg posts heeft om in de Huiskamer te posten! Doh!

Schimmelig

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-06 08:28

Yep, biep moet even druk posten in andere topics, dan is ze er zo weer bij!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:29

manic schreef:
@ Lavandula: Heb net ff biep gePBed en die wil ook wel mee... Heb tegen haar rond 11en bij de Amsterdamse afgesproken (nog niet definitief)... Dus zeg rond 10:30 bij de camping? Is dat voor jou haalbaar?

Oei dat word voor mij heel lastig, want ik moet eerst tot 12 uur 20 kids vermaken op scouting.. dus ik kan pas om 1 uur ofzo...

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:31

Ook goed... Alleen staat me bij dat ik zaterdag ook nog iets anders heb... Heb alleen geen flauw idee wat

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:33

Nou denk er nog even over na en peil even of Biep ook kan rond 1-en, en als dat niet gaat lukken dan probeer ik de volgende keer wel weer om mee te gaan
Ik hoor het wel
Ik ga nu eerst even mijn broertje van Amstelveen naar Nieuwegein brengen.. pff anders moest ie met de trein en issie 2 uur bezig ook zo sneu toch (A) Heb ik ook mijn goede daad weer gedaan voor vandaag, daarna werken, dus ik ben er vanavond pas weer!
Doeidoei Allemaal!

Tinky12

Re: Manege-gangers uit Amsterdam/Amstelveen!?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:36

Morgen jongelui!!

S kijken.....herrie en slapen zijn voor mij geen combi...ik wordt al wakker als een mug met zijn ogen knipperd ...dus vanmorgen waren ze om 7uur begonnen met heien...grom....zelfs mijn doppen hielpen niet.Niet zo erg...maar na een uur palen inslaan gaat iedereen aan de koffie,waarschijnlijk tot morgenochtend 7uur

Leuk om samen in het bos te rijden....als jullie nog een keer doen wil ik wel keertje mee,helaas is mijn rijmaat er niet zaterdag dus hebtik geen vervoer voor Faxje.(Zou een draadlosuh Fax meemogen met het ov ??)

Groetjes,Tinky

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:38

Bij ons hebben een maand lang volgens mij voor ons huis zo'n 900 palen in geslagen (heien).
Het ging van 7:00 uur tot 16:00 uur door en heel soms tot 23:30 door
En wat ben ik blij dat ik niet aan die kant meer slaap
Nu zijn ze bezig met de rest om de huizen neer te kunnen zetten.

Hahah , denk dat niet mag! een Paard mee nemen in de Metro of wat dan ook!

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:40

zo had ik naast mijn oude huis iedere zaterdagochtend steevast om 10 uur een draaiorgel staan (in de Kalverstraat). Die bleef dan tot 10:30 draaien en dan ging hij weer weg. Duh.

Jammer dat je niet meekan Tinky

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 08:43

Hee, een hele goede morgen
Poeh, wat klink ik weer lekker wakker..
Kom er net weer achter dat ik de 1ste 3 uur vrij heb en dus pas om 11 uur begin
Nuja, een fijne dag verder

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:00

manic schreef:
zo had ik naast mijn oude huis iedere zaterdagochtend steevast om 10 uur een draaiorgel staan (in de Kalverstraat). Die bleef dan tot 10:30 draaien en dan ging hij weer weg. Duh.

Jammer dat je niet meekan Tinky

Ow...ik heb de pest aan die draaigevallen...zou hele nare neigingen krijgen hoor }>

En over verbouwingen...ik geloof dat ze hier in de straat bij mij al een jaartje of 8 bezig zijn met verbouwen(half jaartje rustig geweest tussendoor ).Ik wordt helemaal leip van ,je zou denken dat alles toch wel een beetje klaar is nu

Nou ja....ik worstel me wel door die herrie heen...met oorproppen....lekker hoor dan...wisseldiensten

Jah...hmmm...jammer van zaterdag,nou ja volgende keer.Denk dat ik toch even naar Weert moet.Medicijnen ophalen voor Fax.

Groetjes,Tinky

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:03

Heb wel een trailer, maar geen auto :-/

Pluutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:11

Hallo allemaal, daar ben ik ook weer (al een tijdje wakker hoor).

Ga vandaag maar eens leren in de zon denk ik, voor de verandering. Maar eerst natuurlijk nog even reageren in het topic van muis

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:16

manic schreef:
Heb wel een trailer, maar geen auto :-/

Paard ervoor zetten??

Pluut....leerze!!
Groetjes,Tinky

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:28

Gebruik meestal de auto van de vriend van mijn moeder... maar ja, die zijn dus dit weekend weg... Anders was ik waarschijnlijk op wedstrijd gegaan...

Hoor net dat ik volgend jaar mei naar New York ga

Tinky12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:33

manic schreef:
Gebruik meestal de auto van de vriend van mijn moeder... maar ja, die zijn dus dit weekend weg... Anders was ik waarschijnlijk op wedstrijd gegaan...

Hoor net dat ik volgend jaar mei naar New York ga

ow...das leuk.Waar ga je psies heen??Naar Manhatten of daarbuiten??

Groetjes,Tinky

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:36

Wordt een festival georganiseerd in west Manhatten... Curator wordt David Bowie, en aangezien ik nogal Bowie fan ben

Heb er nu al zin in! Wordt waarschijnlijk wel leeglopen op het hotel... Hrm.

Tinky12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 09:49

Ow...wil wel even wat data weten...misschien ben ik er tegen die tijd ook wel effies...eheheh.Uhmmm...ja hotels schijnen nogal duur te zijn.
Wij zaten vroegen in The Milford plaza en The New Yorker.....vreselijke hotels...maar wel achter Time square .
Tegenwoordig zitten we in The Rooseveld....maar die ligt buiten het budget hoor....####
Er zijn wel betaalbare hotels,maar dan moet je buiten Manhatten gaan zitten.Als ik jou was zou ik zeer vroeg gaan zoeken en reserveren.Want er gaan natuurlijk weer woekerprijzen de rondte in tegen die tijd

Groetjes,Tinky

scooby

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:07

Straks weer lekker Amsterdamse bos in met oud-klasgenootje en de hond.
Damn, ik had moeten studeren vandaag!

Gr. Jocelyn

manic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:09

De data zijn volgens mij nog niet bekend anders dan "Mei 2007"

Het wordt een 10 daags festival:

THE HIGH LINE FESTIVAL will include music, nightlife, visual art, performance and film – featuring superstars and emerging talent

Meer op www.davidbowie.com

Heb gelukkig nog ruim de tijd om rond te kijken. Priceline wil ook nog wel eens aantrekkelijk zijn en waarschijnlijk heb ik wel een maatje die de kamer prijs wil delen

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:38

Voor de mensen die opzoek zijn naar een bijrijpaard: ik kreeg net een mailtje van een of andere verzorgpaarden database, als iemand daar meer over wil weten moet je maar even je mail adres geven, dan stuur ik het mailtje door.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:05

Goh, moest afgelopen zondag dus weer werken (jaja, het ijs van... ) en had nieuwe collega's. Een meisje en haar (Italiaanse) vriend die geen woord Nederlands sprak. Kon het heel goed vinden met het meisje (voelde me een beetje een sociopaat tegenover de jongen omdat ik niets tegen hem kon zeggen ). En na een tijdje bleek dat zij en haar vriend in Italie een renpaard hadden. Nou allemaal leuk, ik vertellen over mijn ponypaard enzo. Op een gegeven moment wilde hij weten hoe groot mijn pony dan was dus ik: 156,5. Je zag z'n ogen helemaal groot worden en hij riep heel hard "nono, un Caravallio (of hoe je dat schrijft)". Zo'n grappige situatie want hij was best opgewonden (waarschijnlijk is zijn renpaard ook zoiets). Dus ik uitleggen dat we in Nederland E- pony's hebben. Vond ie maar heel erg raar, die Nederlanders doen ook maar waar ze zin in hebben. Echt grappig, zie nu nog zijn gezicht voor me... Wat ik dus ook zo leuk vind is dat je direct een soort 'band' hebt met iemand uit een heel ander land als je beide een paard hebt. Sfeer veranderde totaal, wel positief hoor!

muiszje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:18

Biep kan zich toch ergens aanmelden, dan kan je er zo weer bij.. (ik had eerst ook niet geneog postst heb op "hier klikken" of zoiets geklikt bij het sticky en ik kon hier gewoon in..

Siggislief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 11:36

Ik wil best een verzorgpaard ofzo maar ik moet van me moeder 20 zijn..
En dat ben ik nog niet.