haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
haha 
Nevaro is cute
nevaro mag nu alleen maar stappen en een beetje draven
haha weet alleen niet waaorm hoor
kom je morgen ook naar demanege?? ik ben er om 12 uur!
heb vandaag weer heerlijk paardgereden ohhhh wat fijn
op mijn lievelingetje 

Mocht je op die andere wel echt rijden?
nafkes mocht gisteren al weer iets meer draven
uni mocht ik wel gewoon rijden ja
maar nafkes had iets met zn rug ofzo... dus die mocht zowiezo alleen stappen en draven... 
want ik denk dat we de taart daar maar naar zullen verzetten ofzo?
het MOET lukken
annette is trouwens ook al ff niet meer geweest!
en die dag kan ik niet eens hahaha dus ik denk dat we het nu moeten verzetten naar de kerstvakantie!
en gisteren was je online en toen reageerde je niet meer
dat zag ik net pas
slecht he!! 
enne nee dr stond geen nummer bij, dr had ook nog iemand gereageerd maar die was een beetje appart die had een pony van 1.45 staan
ik ben 1.72 en hij typte echt net of hij niet helemaal goed was dus heb dat maar neit gedaan (en dan zou ik met een pony van 1.45 tussen de paarden moeten gaan rijden)
ben een schijtluis wat dat betreft 
ik zie je al rijden tussen de paarden
) ge-chocoladefontein-d 

en nu vandaag ff solliciteren en morgen weer paardrijden!! 
EL4a1990 schreef:ja maar ik ben niet zoown bellerdenne nee dr stond geen nummer bij, dr had ook nog iemand gereageerd maar die was een beetje appart die had een pony van 1.45 staan
ik ben 1.72 en hij typte echt net of hij niet helemaal goed was dus heb dat maar neit gedaan (en dan zou ik met een pony van 1.45 tussen de paarden moeten gaan rijden)

Charlotte had ook met dr gesprongen maarja dat was wel bij christ he
dat beest staat doodsangsten uit 

Uurtje gedressuurd, proefje geoefend en daarna kwam frank en toen hebben we nog even gesprongen
Was echt leuk en het ging super goed, meneertje werd super enthausiast haha