Ehm kom jij bij mij El? 
Vandaag weer op me fjord... 3 week stalrust had ze. Nou ik erop en we zouden naar buiten gaan op buitenrit langs de dijk. Rimkje met Eef gingen mee. Nou ik sit net op Nat en geef heeeeel zachtjes been om haar voorwaarts te laten gaan. En ik krijg toch een bok
Ik voelde dat die rug helemaal bol ging. Dus ik me al me krach der kop omhoog getrokken. Nou lekker....
Dus wij naar een weiland van ons in de buurt en daar de 2 pony's afgezadelt en losgegooit. En Natilie ging er hard vandoor... weiland omgeploegt gelijk. Maar toen wou ik Nat weer halen maar ze rende weg... Helemaal achterin het land (grens aan sloot) rent ze oppeens het weiland uit
Zomaar ik het stuk lang naast het land dat NIET omheild is en aan een weg grenst.
Toen was ik echt bang. Rustig naar der toe gelopen en gelukkig kon ik haar pakken. Ondertussen kwam Rimkje met de hoofdstellen eraan want haar pony liep ooknog los op dat open stuk.
We zijn er alle 4 gelukkig zonder kleerscheuren ofzo afgekomen, alleen ik met zijk natte poten. Want me stalschoenen zijn niet water dicht em ik rende zo door alle plassen heen om me pony te halen.
Maargoed toen weer gezadelt en erop. Ze was stukken rustiger 
Eindelijk bij de dijk gaat verstand op 0 en gaan met die banaan. En zo lekker!!
Heerlijk om lekker hard te scheuren langs de dijk.
Toen weer terug naar huis, onder weg nog lekker bij de ponyclub in de buitenbak gesprongen
Een paar keer geweigert maar dat was mijn eigen schuld.
Daarna op stal de 4 jarige Welsh B gelongeerd. Voor het eert met zadel en het kon haar ook niks schelen. Daarna heel voorzichtig erover gaan hangen en dan ging ook lekker. Dus de volgede keer longeren en een paar pasjes met ruiter
Dat was mijn dagje vandaag