flair schreef:Ik weet wel wie jij bent Esz. Waarschijnlijk kan je mij niet zo goed voor je halen, mijn pony ken je vast wel, staat 2e box (rijtje waar Lib ook staat)
je bedoelt die pony naast lib ?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
flair schreef:Ik weet wel wie jij bent Esz. Waarschijnlijk kan je mij niet zo goed voor je halen, mijn pony ken je vast wel, staat 2e box (rijtje waar Lib ook staat)
hasten schreef:Ik weet wel wie je bentmij ken je niet denk ik, ik verzorg hasten & justy..
Melissa en ik hebben btw een kast jeahWe zouden eerst die oude kast van Beatrijs krijgen, maar die heeft mvr Bruin gejat en aan iemand anders gegeven, dus toen kregen wij een of andere vage kast onder de stof met een dooie muis erin
ze zei dat die kast van beatrys haar kast was maar volgens mij heeft ze die zelf gekocht ..
eSz schreef:flair schreef:Ik weet wel wie jij bent Esz. Waarschijnlijk kan je mij niet zo goed voor je halen, mijn pony ken je vast wel, staat 2e box (rijtje waar Lib ook staat)
je bedoelt die pony naast lib ?
Denise1984 schreef:naast lib staat boris dat is toch niet echt bepaald een pony :S
DeedeJee schreef:ja, 2e kerstdag. En Esz heb ik vanmiddag nog zien rijden in de binnenbak... Je rijdt leuk op Lib!